بازدید 2061

مرد جوان به کانال آب سقوط کرد

کد خبر: ۸۱۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 11 July 2018

مردی چهل ساله به هنگام گذر از کنار کانال آب به‌دلیل نامشخصی به داخل کانال سقوط کرد.شهروندان با دیدن سقوط شخصی به داخل کانال آب طی تماس با سامانه 125 از آتش‌نشانی درخواست کمک فوری کردند که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، آتش‌نشانان ایستگاه 14 و گروه امداد و نجات 17 به محل حادثه واقع در بزرگراه امام علی(ع)، جنب جاده معدن رهسپار شدند.

به گزارش آرمان، علی اکبر فرمانی؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بنابر اظهارات شاهدان، مردی چهل ساله به هنگام گذر از کنار کانال آب به‌دلیل نامشخصی به داخل کانال آب سقوط کرد.

وی با اشاره به مصدومیت این مرد از ناحیه هردو پا، کمر و لگن، تصریح کرد: آتش‌نشانان با رعایت اصول ایمنی و با استفاده از نردبان دستی وارد کانال آب شده و به شخص مذکور دسترسی پیدا کردند.

فرمانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان این مرد را با استفاده از برانکارد به بیرون از کانال آب منتقل کرده و وی را برای اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به کار خود خاتمه داده و با هماهنگی ستاد فرماندهی به ایستگاه مربوطه مراجعت کردند همچنین علت بروز این حادثه توسط کارشناشان آتش‌نشانی درحال بررسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل