بازدید 5657
حاجی‌دلیگانی در تشریح جزئیات نشست غیرعلنی امروز مجلس

تأکید نمایندگان بر ترمیم تیم اقتصادی دولت

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: نمایندگان مجلس در نشست غیرعلنی امروز خانه ملت بر ایین نکته تاکید داشتند که دولت هنوز باور ندارد که در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌برد و ترمیم تیم اقتصادی و جایگزین کردن نیروهای متناسب با شرایط فعلی اقتصاد کشور از جمله موضوععات مطرح شده توسط نمایندگان در این نشست بود.
کد خبر: ۸۱۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 03 July 2018

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: نمایندگان مجلس در نشست غیرعلنی امروز خانه ملت بر ایین نکته تاکید داشتند که دولت هنوز باور ندارد که در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌برد و ترمیم تیم اقتصادی و جایگزین کردن نیروهای متناسب با شرایط فعلی اقتصاد کشور از جمله موضوععات مطرح شده توسط نمایندگان در این نشست بود.

حسین علی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد مسائل اقتصادی روز کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: حاضران درر این جلسه بر این نکته تأکید داشتند که ما امروز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و باید در مقابل دشمن در این جنگ ایستادگی کرد و این کار نیازمند کار مجاهدانه است و فرمانده این جنگ دولت است و مجلس نیز از هر جهت حاضر است در این جنگ برای موفقیت دولت برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن همه‌گونه حمایت را از دولت داشته باشد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در این جلسه نمایندگان بر این نکته تأکید داشتند که ضرورتی که وجود دارد این بود که دولت باید اشکالات خود را برطرف کند و تیم اقتصادی خود را باید ترمیم کند و افرادی که در دولت در شرایط عادی با مذاکره و روش‌های این چنینی برای مدیریت شرایط آرام کار می‌کنند باید در شرایط فعلی یا باید تغییر رویه دهند و در مقابل دشمن آرایش جنگی بگیرند و یا اینکه صحنه را ترک کنند و جای خود را به افرادی دهند که در این شرایط هم شجاعت و هم ایمان و اعتقاد دارند و کارشان را به درستی انجام می‌دهند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس اعم از اصولگرا و اصلاح طلب در جلسه امروز بر این اعتقاد بودند که به نظر می‌رسد هنوز دولت این باور را ندارد که کشور در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌برد و باید روش‌های جدیدی را برای تقابل با مشکلات اقتصادی داشته باشد.

وی افزود: نمایندگان معتقد بودند که دولت شرایط جنگ اقتصادی را باور نکرده و ساده‌لوحانه و بعضاً در مورد برخی افراد شاید عمداً به نحوی با مسائل برخورد می‌کند که شاهد سوء استفاده‌هایی در کشور از موارد مختلف هستیم. به عنوان مثال در این شرایط خاص، ارز کشور برای واردات کالاهایی هزینه می‌شود که نه در شرایط خاص امروز بلکه در شرایط عادی هم ضرورت ندارد یا دیگر اینکه ارزهای اختصاص یافته به کالاها و مسائل مختلف نه تنها شرایط را بهتر نکرده بلکه عطش بیشتری را برای خرید ارز در کشور به وجود آورده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: جمع‌بندی جلسه اینگونه بود که نمایندگان معتقد بودند که دولت باید پای کار بیاید و مسئولان باید نوع عملکرد خود را با شرایط جدید هماهنگ کنند و نمی‌شود که ما به مردم مرتبط برای صرفه‌جویی سفارش کنیم اما خودمان این روحیه را نداشته باشیم و دستگاه‌های دولتی باید جلوی ریخت و پاش بودجه‌هایی را که هزینه می‌شود و هیچ ضرورتی ندارد بگیرد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: نمایندگان در این جلسه بر این نکته تاکید داشتند که بسیاری از مشکلاتی که در حوزه اقتصادی ما در کشور با آن مواجه هستیم هیچ ارتباطی به تحریم‌ها ندارد بلکه معلول مسائل مزمنی است که در شرایط مختلف به وجود آمده و در دورره خود درمان نشده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان همچنین بر این نکته تأکید کردند که باید با کسانی که در شرایط فعلی سوء استفاده‌هایی را در حوزه ارز و غیره دارند برخورد جدی صورت گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر