بازدید 1931

شرکت38درصد دانشجویان در جشنواره قرآن و عترت

کد خبر: ۸۱۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 30 June 2018

نسبت کل دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به کل ثبت‌نام کنندگان بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به ۳۸ درصد رسید.

به گزارش دانشجو، از مجموع ۶۳ هزار و ۹۲۷ ثبت نام کننده جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت در سال جاری، ۲۴ هزار و ۳۱۰ نفر را دانشجویان علوم پزشکی و ۳۷ هزار و ۶۶۰ نفر را کارمندان دانشگاه‌های علوم پزشکی تشکیل می‌دهند.

این درحالی است که آمار ثبت‌نام کنندگان اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی در جشنواره بیست و سوم به یک‌هزار و ۹۵۶ نفر معادل سه درصد از کل ثبت نام کنندگان رسیده است.

از تعداد ۱۴ هزار نفر از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، تعداد یک‌هزار و ۹۳۶ نفر معادل ۱۳/۸ درصد از اساتید در جشنواره بیست و سوم قرآن و عترت وزارت بهداشت ثبت نام کرده‌اند.

بنابر این گزارش، همچنین از تعداد ۱۴ هزار نفر از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، تعداد یک‌هزار و ۹۵۶نفر از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی با ورود به سامانه جشنواره، در بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ثبت نام کرده‌اند.

مرحله نهایی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، طی روز‌های ۱۸ تا ۲۱ مهرماه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

مرحله نهایی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت در سال ۹۷ با موضوعات قرائت تحقیق، ترتیل و حفظ قرآن کریم، اذان و تواشیح مناجات خوانی، ترجمه خوانی، دعا- ابتهال، نرم‌افزار و اپلیکیشین، شبکه‌های مجازی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، معرق و منبت کاری-شعر، فیلم‌نامه‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی، داستان‌نویسی، نقاشی و طراحی، عکاسی-تذهیب کاری، طراحی پوستر، دکلمه خوانی، کتابخوانی، مقاله، پژوهش، نقد و تلخیص کتاب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی