بازدید 5139
۶
بازتاب

اشک های آزمون در میکسدزون:مردم ناراضی اند؟ از تیم ملی می روم

کد خبر: ۸۱۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ 21 June 2018

سردار آزمون، مهاجم جوان ایران با تلخی ورزشگاه کازان را ترک کرد، این تلخی تنها به دلیل باخت ایران نبود بلکه او از واکنش هواداران هم حسابی دلخور بود.

به گزارش تابناک ورزشی، سردار آزمون در هر دو بازی ایران کامل بازی کرده است. به نظر می رسد عملکرد او رضایت همه را جلب نکرده است. او پس از بازی درحالی که به شدت ناراحت بود ابتدا در خصوص بازی تیم ایران مقابل اسپانیا گفت: بازی خیلی سختی بود؛ چراکه اسپانیا یکی از قدرتمندترین تیم‌های دنیاست و بازیکنان بزرگی دارد. ما همه تلاشمان را کردیم که نبازیم اما شانس با ما یار نبود و باختیم.

سردار درباره بازی مقابل پرتغال و اینکه تیم ملی چقدر شانس صعود دارد، اظهار داشت: ما همه تمرکزمان را برای بازی با پرتغال می‌گذاریم. ما هنوز هم شانس صعود داریم. شرایط جدول به‌گونه‌ای است که سه تیم شانس صعود دارند و ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.مردم از عملکرد بازیکنان تیم ملی رضایت دارند.

اشک های آزمون در میکسدزون:مردم ناراضی اند؟ از تیم ملی می روم

مهاجم تیم ملی در واکنش به پرسشی درباره اعتراض برخی هواداران به عملکردش در حالی که اشک می‌ریخت و بغض کرده بود، حرفهای عجیبی زد. او حتی از ترک تیم ملی گفت: مردم از عملکرد بچه‌ها خیلی راضی هستند، اما من خیلی گله دارم، آنها فکر می‌کنند من اصلا تلاش نمی‌کنم. مردم، خیلی از من بی‌دلیل انتقاد می‌کنند. آنها نمی‌دانند ما چقدر تلاش می‌کنیم. از این بابت خیلی ناراضی هستم. من به تیم ملی آمدم تا مردم ایران را شاد کنم. در مقدماتی جام جهانی هم هر کاری کردم تا مردم را شاد کنم، اما الان همه چیز برعکس شده است. نمی‌دانم دلیلش چیست؟ می‌خواهند من ۲۳ساله را بکشند. من آدم بازنده‌ای نیستم ولی دلم به حال خودم می‌سوزد، واقعا گاهی اوقات قدر نشناسی می‌کنند. اگر مردم ناراضی هستند مطمئن باشید بعد از جام جهانی برای تیم ملی نمی‌آیم. 

چند بازیکن تیم ملی مانند جهانبخش هم به حمایت از آزمون پرداختند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
بسیار اشتباه کرده ، هرکس همچین اشتباهاتی رو بر زبان آورده ، از نادانی و بیشعوری و فهم کم فوتبالی ایشان است .
شما نهایت تلاشت رو انجام دادی و مردم ممنون همه شما هستند
واقعیت را باید پذیرفت ، ما کجا و اسپانیا کجا .واقعآ از جان مایه گذاشتین .متشکریم
فوتبالیستهای خارجی ما خوب بازی نکردند.
دلیلشو نمی دونم اما فکرنمیکنم کارخوبی کرده باشند.
اگر آنها نصف وحید امیری و یا مهدی طارمی تلاش می کردند ما می تونستیم برنده باشیم.
بسلامت.کسی برای ادمهای منفعل فرش قرمز پهن نمیکنه.اینجا ارزش ادما به توانایی فعلیشونه .نه گذشته.ما در خواب گذشته نمیمونیم.همون افتخار به تمدن ۲۵۰۰ ساله بسمونه .خوب بازی کنی,کسی انتقاد نمیکنه....
3 تا توپ زدی بخدا ؟؟؟؟؟؟
اصلا" توپ به پات خورد ؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا اشک هم میریزی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سردار آزمون زحمت زیادی کشیده واسه تیم ملی ولی واقعیت اینه که توی این دو بازی جام جهانی هر کسی بجای آزمون بود بهتر بازی می‌کرد. سردار آزمون فقط بازیکن یک نیمه هست.
آقای ازمون ازتون خواهش میکنم برگردید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار