بازدید 2338
۴

شهردار مشهد:لغو پخش جام جهانی درپارک؟تیم ملی به فینال برود،شایدپخش کنیم

کد خبر: ۸۰۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ 19 June 2018

شهردار مشهد در خصوص عدم پخش بازی های تیم ملی در پارک های مشهد، واکنش جالبی نشان داد!

به گزارش تابناک ورزشی، قاسم تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد در حاشیه مراسم شروع عملیات اجرایی احداث پایانه و پارکینگ بزرگ زیرسطحی آزادی در رابطه با عدم نمایش بازی‌های فوتبال ایران در جام جهانی در پارک‌ها توضیح داد:برای پخش بازی‌های فوتبال ایران در پارک‌های مشهد نمی‌توان اقدامی انجام داد؛ چرا که تا برگزاری مسابقات بعدی تیم فوتبال زمان اندکی داریم، اما اگر تیم فوتبال به فینال راه یابد برنامه‌هایی در نظر خواهیم گرفت.

وی اظهار کرد:طرح نمایش بازی‌های فوتبال جام جهانی ایران در پارک‌های مشهد را بیش از یک ماه است که ارائه داده‌ام، اما برخی از سازمان‌های مربوط اظهارنظر کرده‌ که شهرداری این طرح را دیر اعلام کرده است، در حالی که باید گفت این کوتاهی از سوی شهرداری نبوده و شاید مصلحت دانستند که نمایش بازی‌های فوتبال صورت نگیرد.

وی ادامه داد: شهرداری با مصالح استان و مسئولان هماهنگ است و نمی‌خواهیم اقدامی خارج از مدیریت جمعی انجام دهیم. در پخش‌ نشدن بازی‌های فوتبال در پارک‌ها حتماً مصلحتی بوده است. امید داریم که در بازی‌های بعدی چه در فوتبال و چه در والیبال بتوانیم با هماهنگی بیشتر این کار را انجام دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شهردار مشهد می ترسد.
چون ممکنه تجمع در پارک تبدیل به کنسرت شود.
دریغ از یک جو........
علم الهدی والسلام
وی ادامه داد: شهرداری با مصالح استان و مسئولان هماهنگ است و نمی‌خواهیم اقدامی خارج از مدیریت جمعی انجام دهیم. در پخش‌ نشدن بازی‌های فوتبال در پارک‌ها حتماً مصلحتی بوده است

دقیقا همین طوریه شماها بدون دستور علم الهدا اب نمیخورید شاد بودن در مشهد حرام است
"اما اگر تیم فوتبال به فینال راه یابد برنامه‌هایی در نظر خواهیم گرفت. " این عبارت خامسی توهین به مردم است . بایستی عذرخواهی کند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی