بازدید 2648

نرخ بالای اجاره بهای مسکن با درآمد خانوراها تناسبی ندارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از رونق سوداگری در بخش مسکن انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۰۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 19 June 2018

حمدالله کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از افزایش شدید قیمت مسکن در کشور گفت:تامین مسکن خانوارها یک امر ضروری و بدیهی است؛ اما با این وجود قیمت مسکن و اجاره بها به نسبت درآمد خانوارها بالا است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رونق سوداگری در بخش مسکن ادامه داد:یکی از دلایل رکود چند ساله در بازار مسکن جهش های قیمت مسکن بود که عملا باعث شد متقاضیان واقعی خرید خانه نتوانند خانه دار شوند.

نماینده مردم شهرستان بیجار گروس در مجلس شورای اسلامی افزود: جمعیت جوان کشور بالا است و بخش قابل توجهی از خانوارها را زوج های جوان تشکیل می دهند که بطور طبیعی برای زندگی نیاز به تامین مسکن دارند؛ اما در سال های اخیر روند صعودی قیمت مسکن و اجاره بها عملا به یکی از عوامل مانع ازدواج تبدیل شده است.

کریمی در ادامه گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد:در حالی در کشور اعلام می شود تعداد قابل توجهی خانه های خالی وجود دارد که بخشی از روند افزایش قیمت مسکن کاذب است که بیانگر ضعف در تنظیم بازار است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه نرخ بالای اجاره بهای مسکن با درآمد خانوراها تناسبی ندارد، یادآور شد:باید پذیرفت در چند سال اخیر با وجود اینکه بارها از سوی دولت اعلام شده که موضوع ساخت مسکن اجتماعی پیگیری می شود؛اما در عمل اتفاقی نیافتاده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر