بازدید 1137

وقوع گرد و خاک در ایلام و خوزستان

کد خبر: ۸۰۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 18 June 2018

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و رخداد پدیده گرد و خاک در استان‌های ایلام و خوزستان طی امروز (۲۸ خرداد)خبر داد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه در خصوص آخرین وضعیت آب و هوا در کشور گفت: بنا به نقشه‌های پیش بینی در سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

وی افزود: در ساعت بعد از ظهر امروز (۲۸ خرداد) در شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، شرق مازندران، خراسان شمالی، دامنه‌های البرز و در استان‌های شمال سمنان، گلستان و شرق تهران افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه برای سه شنبه و چهارشنبه (۲۹و ۳۰ خرداد) آتی در خراسان شمالی، دامنه‌های البرز و در استان‌های سمنان، گلستان و شرق تهران در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود، گفت: امروز وزش باد شدید و گرد و خاک در استان‌های ایلام، خوزستان و جزایر شمال خلیج فارس اتفاق می‌افتد و شمال خلیج فارس مواج است.

وی در ادامه گفت: برای روز سه شنبه (۲۹ خرداد) آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر وزش باد پیش بینی می‌شود اما در روز چهارشنبه (۲۹ خرداد) آسمان تهران صاف خواهد بود.

وظیفه در پایان اظهارکرد: امروز اهواز با بیشینه ۴۶ گرمترین و تبریز با بیشینه ۳۱ خنک‌ترین استان کشور خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان