بازدید 2010

مخالفت کمیسیون بررسی اصلاح ساختار دولت با انتزاع بخش جوانان از وزارت ورزش

سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی اصلاح ساختار دولت در مجلس از مخالفت این کمیسیون با انتزاع بخش جوانان از وزارت ورزش خبر داد.
کد خبر: ۸۰۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 17 June 2018

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در رابطه با طرح دوباره لایحه تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش در مجلس شورای اسلامی، گفت: باید یادآور شد دولت ابتدا طی لایحه‌ای خواستار تفکیک وزارت انرژی و صنعت، معدن و تجارت شد اما بعد از مدتی با اضافه کردن بند دیگری، تفکیک حوزه جوانان از ورزش را دنبال کرد.

نماینده مردم دماوند در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار کرد: بنابراین موضوع مذکور پس از بررسی در کمیسیون مشترک بررسی اصلاح ساختار دولت در مجلس رای کافی را کسب نکرد و رد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس کمیسیون گزارش مرتبط با این مهم را آماده و به هیات رییسه مجلس ارائه کرده و با توجه به اینکه مدت زیادی است که در نوبت مطرح شدن صحن قرار گرفته، احتمال در هفته آتی مطرح شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: ورزش و جوانان طی سنوات گذشته در قالب سازمان فعالیت می‌کردند و بعد به وزارتخانه تبدیل شدند، از این رو مخالفان تاکید داشتند مشخص نیست در آینده آیا مجددا چنین سرنوشتی تکرار شود یا خیر.

سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی اصلاح ساختار دولت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت اصرار دارد لایحه تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش در مجلس مطرح شود؛ بنابراین وقتی این موضوع در صحن مطرح شود، موافقان و مخالفان نسبت به آن در صحن علنی اظهارنظر خواهند کرد و احتمال دارد با موافقت نمایندگان مواجه شود.

نماینده مردم دماوند در مجلس دهم تصریح کرد: هم اکنون حوزه جوانان رها شده و بیشتر به عرصه ورزش توجه می‌شود از این رو جوانان نیاز دارند بخشی برای رسیدگی به امورشان تخصیص یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار