بازدید 3076

مانچيني: جذب ورون شوخي بود

ظاهرا شايعه‌سازان به اين بخش از ماجرا توجه نكردند كه من و او از زمان حضور در سمپدرويا با هم دوستي صميمانه‌اي داريم. مرتب از طريق تلفن و اينترنت باهم در تماس هستيم. به خاطر سال نو با او تماس گرفتم و ابتدا به او تبريك گفتم. بعد هم به شوخي گفتم بيايد و براي من‌‌سيتي بازي كند؛ اما اين فقط يك جمله شوخي بود و حقيقت نداشت؛ ولي ديديم مطبوعات چه جار و جنجالي در اين باره راه انداختند.
کد خبر: ۸۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۸۸ - ۰۸:۰۶ 12 January 2010
سرمربي تيم فوتبال منچسترسيتي خبر استخدام بازيكن سال آمريكاي لاتين را شوخي خواند.

به گزارش فارس و به نقل از سايت اين باشگاه، روبرتو مانچيني اظهار داشت: در زمانه‌اي بسر مي‌بريم كه رسانه‌‌ها از كاه، كوه مي‌سازند. آنان به محض دريافت ناچيز‌ترين رويدادي، بدون دقت و توجه در صحت‌ آن، آنرا به خبري بزرگ تبديل مي‌كنند. از جمله اين كه در مورد من‌، گزارش دادند خواهان به خدمت گيري خوان سباستين ورون‌، هافبك مجرب آرژانتيني هستم درحالي كه چنين برنامه و هدفي اصلا وجود نداشته است.

اين مربي 45 ساله ايتاليايي كه در آخرين روزهاي سال گذشته ميلادي زمام امور را در تيم دوم شهر منچستر، به جاي مارك هيوز برعهده گرفت، افزود: من تماس با او را تكذيب نمي‌كنم. البته كه تماس گرفتم؛ اما نه به منظور ارائه پيشنهاد، ‌بلكه براي گفتن تبريك سال نو.

مانچيني ادامه داد: ظاهرا شايعه‌سازان به اين بخش از ماجرا توجه نكردند كه من و او از زمان حضور در سمپدرويا با هم دوستي صميمانه‌اي داريم. مرتب از طريق تلفن و اينترنت باهم در تماس هستيم. به خاطر سال نو با او تماس گرفتم و ابتدا به او تبريك گفتم. بعد هم به شوخي گفتم بيايد و براي من‌‌سيتي بازي كند؛ اما اين فقط يك جمله شوخي بود و حقيقت نداشت؛ ولي ديديم مطبوعات چه جار و جنجالي در اين باره راه انداختند.

ورون كه اينك عضو تيم استوديانتس آرژانتين است و در پايان سال 2009 به عنوان مرد سال آمريكاي لاتين برگزيده شد،‌ در دوران ورزشي خود بازي در تيم‌هاي ليگ برتري چلسي و منچستريونايتد را تجربه كرده و به خوبي به فضاي بازي در انگليس آشنا است. از اين رو عمده گزارش‌ و اخباري كه در مورد او توسط جرايد بريتانيايي در ارتباط با موضوع من‌سيتي منتشر شد،‌ با در نظر گرفتن اين نكته بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار