بازدید 6296
۳

سرگردانی خانواده‌ها مقابل درب ورزشگاه آزادی

کد خبر: ۸۰۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵ 15 June 2018

با لغو پخش دیدار تیم‌های ایران و مراکش در ورزشگاه آزادی و عدم اطلاع‌رسانی مناسب در این باره، بسیاری از خانواده‌هایی که برای تماشای این دیدار راهی استادیوم آزادی بودند، با درهای بسته مواجه شدند.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه مسئولان ورزشگاه آزادی چند روز پیش اعلام کردند قصد دارند بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه را از طریق نمایشگر 30 در 40 متری پخش کنند، به دلایل مختلف و عدم صدور مجوزهای لازم، این موضوع لغو شد و برای بازی‌های بعدی تیم ملی نیز هنوز این موضوع قطعی نشده است.

اما بسیاری از خانواده‌ها به قصد دیدن بازی ایران و مراکش و عدم اطلاع‌رسانی مناسب در پی لغو این اتفاق، امروز (جمعه) راهی ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی شدند اما با درب‌های بسته این مجموعه مواجه شده و مجبور به بازگشت به خانه‌هایشان شدند.

این اتفاق باعث گلایه این افراد از عدم اطلاع‌رسانی مناسب در پی لغو تصمیم مسئولان ورزشگاه آزادی شد. گفته می‌شود برخی سایتهای فروش بلیت نیز تعدادی بلیت فروخته بودند اما سپس جلوی بلیت فروشی گرفته شده است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
کی یه کار درست و حسابی و با برنامه تو این مملکت شده که این دومیش باشه
باتوجه به نداشتن مجوزهای لازم،فروش بلیت نوعی بی تدبیری است.
وقتی مدیریت درست در مسئولین وجود نداشته باشد همین آشفته بازاری که شاهدش هستیم در همه زمینه ها از جمله ورزش پیش می آید . نبودن قاطعیت و اختیار نداشتن به اخذ تصمیمات و سوء مدیریت معمول و اشاعه یافته در مدیران باعث میشود مردم دیده نشوند و اطلاع رسانی صورت نگیرد !!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس