بازدید 5703

دو بازیکنی که از نظر زلاتان در روسیه می درخشند

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال سوئد به ستایش از دو بازیکن فرانسه پرداخت و تاکید کرد که منتظر درخشش آنها در روسیه است.
کد خبر: ۸۰۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 14 June 2018

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال سوئد به ستایش از دو بازیکن فرانسه پرداخت و تاکید کرد که منتظر درخشش آنها در روسیه است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سان، تیم‌ ‌ملی فوتبال سوئد با وجود این که توانست جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد اما خبری از بهترین بازیکن تاریخ فوتبال این تیم در روسیه نیست.

هر چند که زلاتان ایبراهیموویچ بسیار دوست داشت که تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورش را در جام جهانی 2018 روسیه همراهی کند اما سرمربی تیم او را در فهرست نهایی قرار نداد.

ایبراهیموویچ در روسیه به سر می‌برد تا جام جهانی را از نزدیک تماشا کند. او از دو بازیکنی سخن به میان آورد که منتظر درخشش آنها در جام جهانی 2018 است.

او گفت‌: بر این باور هستم که جام جهانی کنونی جام خوبی برای پوگبا خواهد بود و منتظر درخشش این بازیکن هستم. او بازیکنی بسیار سریع و حرفه‌ای است و اگر روز او باشد در هر دیداری سرنوشت ساز ظاهر خواهد شد.

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال سوئد، ادامه‌ داد: در جام جهانی بازیکنان زیادی وجود دارند که می‌توانند بدرخشند. کیلیان ام‌باپه یکی از این بازیکنان است. این بازیکن جوان هم استعداد بالایی دارد و می‌تواند یکی از چهره‌های تاثیر گذار تیمش باشد. ام‌باپه راه طولانی در پیش دارد و جام جهانی کنونی بهترین فرصت برای او است تا توانایی هایش را به نمایش گذارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان