بازدید 3175
۱

کلاهبرداری با روش انرژی درمانی

کد خبر: ۸۰۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 14 June 2018

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی از دستگیری پزشک قلابی که از طریق هیپنوتیزم و انرژی درمانی مبلغ بیش از سه میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش آرمان، سردار ناصر اصلانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، گفت:در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی از آنان به عنوان پزشک در شهرستان ارومیه،به‌دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وي افزود: پس از دستگیری متهم در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم دارای 5 فقره سابقه کیفری است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، متهم هیچ مجوز و صلاحیتی برای طبابت نداشته و در زمینه هیپنوتیزم و انرژی درمانی، فعالیت می‌کرده است.

سردار اصلانی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به مبلغ سه میلیارد و 690 میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان در سطح شهرستان ارومیه، معترف شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
در فضای نا بسامان مجازی. شدید است هرج و مرج و حقه بازی برای هدم معنای دیانت . کنند بر عالمان دین خیانت. چه تهمت ها زنند بر فرد دانا. بدان نیت که خود گردند توانا. چه میدانند اگر عالم نباشد. نظام دین خلق از هم بپاشد.
ولی آشفته بوده است خوابشان بس. که تعبیری ندارد نزد هیچکس. ز تهمت های پوچ بی اساسان. چرا باید شود عاقل هراسان. فریب شیطنت های دو رویان. ندارد هیچ اثر در حقجویان. نگرداند رخش عاقل ز عالم. کسی کو قلب دارد پاک و سالم. آری خوشبختانه مؤمنین که از برکت اسلام عاقل تربیت شده اند همیشه حواسشان چمع است و میدانند که نفاق مشرکین صد رنگ دارد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس