بازدید 4465

برای اقامت در تعطیلات عید فطر از الان به فکر باشید

کد خبر: ۸۰۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ 13 June 2018

تعطیلات عید فطر در پیش است و بودن در جوار امام مهربانی ها امام هشتم علیه السلام در روز عید سعید فطر از چنان صفای معنوی و دل انگیزی برخوردار است که هر ساله سیل عاشقان بسیاری را به سوی خود روانه می کند، در چنین شرایطی وجود برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص محل اقامت می تواند فراغت ذهنی بیشتری به مسافران و زائران ببخشد تا بتوانند با فراق بال به حض معنوی و روحانی خود بپردازند و در صورت تمایل زمانی هم به تفریح اختصاص دهند. در این مطلب نتیجه یک بررسی برای مشخصات و انتخابها به منظور یک سفر درجه یک و بیاد ماندنی به مشهد تقدیم میگردد. این بررسی شامل هتل قصر طلایی مشهد ، هتل هما 2 مشهد ، هتل پارس شهد ، هتل فردوس مشهد و هتل الماس 2 مشهد می باشد.

  هتل قصر طلایی هتلی می باشد که فاصله کمتری با حرم مطهر دارد و از چشم انداز حرم مطهر برخوردار است و ظاهری مجلل دارد. هتلی 20 طبقه و پنج ستاره که به دلیل معماری چشمگیر، اشراف داشتن به حرم مطهر امام رضا (ع)، قیمت مناسب، سرویس و خدمات مطابق با استانداردهای بین المللی، محیط آرام و همینطور دسترسی آسان به برخی جاذبه های گردشگری ؛ در  مشهد طرفدار های بسیاری دارد .

 هتل هما 2مشهد نیز هتلی است که تسهیلات ویژه ای مانند امکان دسترسی به اینترنت در داخل اتاقها به صورت wireless (بی سیم)، سرویس رایگان درطول روز به حرم مطهر(حداقل5نوبت)، روم سرویس و کافی شاپ 24 ساعته، زمین تنیس، تاکسی سرویس 24 ساعته، بانک، خدمات پزشکی 24 ساعته، خدمات لباسشویی، آرایشگاه و صندوق امانات شخصی، برخوردار است.

  هتل فردوس مشهد ، علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر، بازار رضا و بازار هفده شهریور از مزیت هایی از قبیل لابی بزرگ با محیطی گرم و دلنشین همراه با آکواریومی زیبا، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، گیم نت، خشکشویی، اتاق بازی کودکان، پارکینگ و خدمات گشت همراه با برخورداری از کادری مجرب و تحصیکرده، را به مسافران عرضه می کند.

در ادامه این بررسی به هتل الماس 2  اشاره شده است . این هتل جزو هتل های 5 ستاره مشهد می باشد که  با موقعیت مکانی بسیارعالـی دارای خدمات متنوع و امکانات رفــاهی واقامتی نظیر لوکس ترین سوئیت ها، آپارتمان های یک خوابه، اتاق های رویـــال و وی آی پی و مشرف به حــرم، رستوران گــردون در طبقه 25 هتــل، روف گــاردن، تریــا و کافــی شاپ با فضاهـای متنوع، سالــن مــاساژآقایان و همچنین ترانسفر رایگان فرودگاهی می باشد.

اما اگر اهل گشت و گذار هستید میخواهید از ترافیک اطراف خیابان امام رضا کمی دور شوید و آب و هوای طرقیه و شاندیز را تجربه کنید ، بهترین هتلی که میتوان انتخاب کرد به نظر هتل پارس مشهد می باشد . از امتیازات هتل پارس می توان به نزدیک بودن به منطقه خوش آب و هوای طرقبه و شاندیز و نیز نزدیکی به نمایشگاه بین المللی اشاره کرد. هتل پارس با بهره گیری از امکاناتی نظیر سالن آمفی تئاتر مدرن، سالن آمفی تئاتر روباز، سالن چند منظوره، 2 سالن ضیافت، بانک تجارت، اتاق جلسات و کنفرانس، آلاچیق و فضای سبز، رستوران لوتوس، غرفه های تجاری، رستوران سنتی، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، کورت اسکواش، اتاق دارت، قایق سواری، ماهیگیری، کافی شاپ تابستانی و امکانات رایگانی مانند صبحانه، استخر، سونا و جکوزی لحظات شادی را برای میهمانان خود به ارمغان می آورد.

مطمئنا برای انتخاب بهترین مکان جهت اقامت باید ابتدا اطلاعات کامل و تصاویر همه این هتل ها را مشاهده نمود و سپس بر اساس ظرفیت خالی موجود ، در این ایام بسیار شلوغ بهترین گزینه را انتخاب کرد . خوشبختانه امروزه برای انجام هماهنگی و رزرو هتل می توان از رزرو اینترنتی بهره گرفت. این امکان به شما کمک می‌کند بدون اتلاف زمان و صرف هزینه‌های اضافی بهترین انتخاب را انجام دهید. در ادامه بهترین راه مقایسه و انتخاب هتل مناسب را برای شما معرفی می کنیم :

هتل یار (شبکه رزرواسیون اینترنتی هتل های ایران) مجموعه ای هست که بهترین هتل های کشور ظرفیت خود را از طریق این سایت در اختیار مسافرین قرار داده اند تا گردشگران با خیالی آسوده از محل کار یا منزل خود با یک جستجوی ساده از میان گزینه‌های متنوع، ظرفیت های خالی هتل مورد نظر خود را همراه با اطلاعات کامل و تصاویر و نظرات سایر کاربران  مشاهده نموده و از هم اکنون برای تعطیلات عید سعید فطر و دیگر ایام تعطیل، اتاق مورد نظر خود به صورت اینترنتی رزرو نمایند و با پرداخت آنلاین هزینه اقامت با هریک از کارت‌های عضو شتاب رزرو هتل خود را در چند دقیقه نهایی کنند و با خیال آسوده به سفر خود بپردازند. به عنوان مثال میتوانید هم اکنون تمام امکانات و قیمت و تصاویر تمام هتل های مشهد را مشاهده نمایید و یا مستقیما به وب سایت این مجموعه به آدرس www.Hotelyar.Com مراجعه نمایید .

در ضمن در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید برای مدت اقامت خود نیز یک خودرو ایرانی و یا خارجی در اختیار داشته باشید . هتل یار طی قراردادی با مجموعه ناواران که بزرگترین مرکز اجاره خودرو در ایران می باشد ؛ برای مشترکین خود امکان اجاره خودرو در محل اقامت خود و دریافت آن در فرودگاه یا هر نقطه دلخواه دیگر حتی درب منزل یا هتل را با کمترین قیمت ممکن فراهم کرده است . (در این زمینه اطلاعات بیشتر در صفحه اطلاعات هتل و یا مستقیما در سایت مجموعه ناواران به آدرس www.Navaran.com قابل مشاهده است )

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل