بازدید 19484
۶
گزارش

چرا مهدی ترابی قطعا پرسپولیسی می شود؟

او در صورت پیوستن به پرسپولیس با توجه به محرومیت این تیم در فصل جابجایی تابستانی یک نیم فصل دیگر می تواند برای نارنجی پوشان به میدان رود و بعد از آن راهی پرسپولیس شود و در این صورت باشگاه سایپا رقم بالایی را هم بایت فروش ترابی دریافت خواهد کرد
کد خبر: ۸۰۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 13 June 2018

به نظر می رسد که با وجود کش و قوس های زیاد در نهایت بازیکن کلیدی و تاثیر گذار سایپا راهی پرسپولیس می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره پیوستن مهدی ترابی به پرسپولیس به گوش رسیده است.ترابی مدتها است که مورد توجه پرسپولیس است و برانکو ایوانکوویچ علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد. او از تکنیک بالایی برخوردار است و سرعت زیادی که دارد باعث شده تا از کلیدی ترین و بهترین بازیکنان سایپا باشد.

چرا مهدی ترابی قطعا پرسپولیسی می شود؟

فصل قبل برانکو بازهم ترابی را در فهرست خرید خود قرار داد اما با آمدن علی دایی باشگاه سایپا اعلام کرد که به بازیکن کلیدی خود نیاز دارد و او را به پرسپولیس نخواهد داد. مهدی ترابی بازهم در فهرست خرید پرسپولیس قرار گرفته است و هواداران تیم قرمز پوش پایتخت علاقه زیادی دارند تا این بازیکن در تابستان جذب شود اما این احتمال جذب این بازیکن ملی پوش که در روسیه به سر می برد وجود دارد؟

به چند دلیل ترابی به پرسپولیس نزدیک شده است: نخست اینکه خود این بازیکن به نظر می رسد که پرسپولیسی است و علاقه دارد که پیراهن سرخ پوشان را بر تن کند. ترابی به خوبی می داند که با پیوستن به پرسپولیس محبوبیت زیادی به دست خواهد آورد و بیشتر زیر ذره بین خواهد بود. او در روزهای که برانکو و تیم سرخپوش سخت به او نیاز دارند دوست دارد که پیراهن تیم محبوبش را بر تن کند.

دوم اینکه این بازیکن یک سال دیگر با سایپا قرارداد دارد. به نظر می رسد که او به باشگاه سایپا اعلام کرده است که اگر رضایت نامه او برای پیوستن به پرسپولیس صادر نشود خود را بازیکن سرباز خواهد کرد و از همان ابتدای فصل جدا می شود.  سوم اینکه برای سایپا بهتر است که با جدایی ترابی موافقت کند چرا که او در صورت پیوستن به پرسپولیس با توجه به محرومیت این تیم در فصل جابجایی تابستانی یک نیم فصل دیگر می تواند برای نارنجی پوشان به میدان رود و بعد از آن راهی پرسپولیس شود و در این صورت باشگاه سایپا رقم بالایی را هم بایت فروش ترابی دریافت خواهد کرد اما اگر او بازیکن سرباز شود هم نیم فصل نخست را در سایپا بازی نخواهد کرد و هم این باشگاه هم پولی از این انتقال به دست نمی آورد.

به نظر می رسد که در نهایت ترابی اگر اصرار به حضور در پرسپولیس داشته باشد پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد و سرخ پوشان با جذب این بازیکن بسیار قوی تر از قبل خواهند شد و نگرانی هواداران تا حدود زیادی برطرف خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
شتر درخواب بيند پنبه دانه!!!!!!!!!!!!
شتر درخواب بيند پنبه دانه!!!!!!!!!!!! اينا خوابا نتيجه ذهن پريشون نويسنده ست... اميدوارم يخ لازم نشي... لنگي
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
تا کور شود چشم هر آنکه نتواند دید
تابی جون داستان قشنگی بود این داستان فصل دو هم داره خخخخ
پول گرفتید که جو بدید, تابناک لنگی
همش ایجاد اخبار تخریبی برای استقلال و این جور خبرسازی برای پرسپولیس
یه پماد بگیر خب...
تابناک یا سوزناک؟؟
خوب میسوزه
آبو واست بپاشم جایی که میسوزه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر