بازدید 1847

روند مجلس از نظر مردم رضایت بخش نیست

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: به دلیل کمبود آب بیش از ۱۰۰ روستای استان اصفهان به دلیل قطع آب با تانکر آبرسانی می شوند.
کد خبر: ۸۰۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 13 June 2018

احمد سالک در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 23 خردادماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک عید فطر در تذکری شفاهی گفت: فراکسیون ولایی مجلس برنامه جامع، معیشت و اقتصاد مردم را دنبال و از نقطه نظرات سایر فراکسیون ها استفاده خواهد کرد، دلیل آن این است که جایگاه معیشتی مردم در سطح نگرانی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری گرانی قیمت کالاهای غذایی، کشاورزی، ارز، طلا و خودرو افزود: مجلس و دولت باید در این رابطه چاره جویی کنند اما متاسفانه دولت گفتاردرمانی و مجلس با تشکیل جلسات گفتمان درمانی را تنفیذ می‌کند و این راه فرار به جلو است.

وی با انتقاد از اینکه روند مجلس از نظر مردم رضایت بخش نیست، تصریح کرد: بنابراین پیام خود را در جریان انتخابات هیات رئیسه به مردم و جامعه رساندیم؛ فساد اداری، رشوه، حذف نیروهای حزب اللهی موجب نارضایتی مردم شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با انتقاد از اینکه بحث قاچاق سبب شده اقتصاد به تعطیلی کارخانجات و واحدهای صنعتی کشیده شود، افزود: نرخ بیکاری استان اصفهان به نسبت متوسط استان ها دو برابر است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت برای رفع بیکاری چه اقدامی انجام داده، در حالی که مجلس ریل گذاری کرده است، گفت: آب آشامیدنی برای مردم اصفهان تبدیل به بحران شده و بیش از 100 روستا به دلیل قطع آب با تانکر آبرسانی می شوند حرف ما اجرای قانون است و این مسئله باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه بحران آب شرب باید پیگیری شود، افزود: در جلسه 21 خرداد 97 مقرر شد گروهی از طرف وزارتخانه ذیربط نظارت بر اجرای مصوبات نه گانه مصوبات شورای عالی آب و جلوگیری از برداشت های بی رویه را داشته باشند متاسفانه عشایر برای دامداری آب ندارند و این موضوع باید پیگیری شود./

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار