بازدید 1822

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر

کد خبر: ۸۰۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 13 June 2018

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان در روز‌های پایانی هفته جاری و تعطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ علیرضا قدمی با اعلام این خبر، اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روز‌های پایانی هفته جاری و ایام تعطیلات عید فطر محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز (چهارشنبه) ۲۳ خردادماه تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۲۷ خردادماه از محورهای"کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه" ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی، خاطر نشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محورکرج - چالوس ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز پنج شنبه ۲۴ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۲۵ خردادماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز پنج شنبه ۲۴ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۲۵ خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خردادماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز، گفت: تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ امروز (چهارشنبه) ۲۳ خردادماه و از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۶ خردادماه تا ساعت ۱۲ روز یک شنبه ۲۷ خردادماه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی اظهار داشت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خردادماه از"رودهن" به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خردادماه با اعلام ماموران مستقر در محل از " آب اسک" به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور سوادکوه، افزود: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ امروز (چهارشنبه) ۲۳ خردادماه و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه در محور سوادکوه و فیروزکوه ممنوع است.

سرهنگ قدمی، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر