بازدید 1929

اختلاس میلیاردی در قزوین

کد خبر: ۸۰۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹ 13 June 2018

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از اختلاس میلیاردی یکی از کارکنان ادارات دولتی و دستگیری وی در قزوین خبر داد.
تصویر اختلاس میلیاردی در قزوین

به گزارش جام جم، سرهنگ آرش مرادی گفت: در پی وصول دستور قضائی مبنی بر وقوع اختلاس در یکی از ارگان های دولتی، با توجه به اهمیت موضوع سریعا در دستور کار اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی ماموران مشخص شد متهم به اختلاس، دارای گردش‌های مالی غیرمتعارف بوده و با هماهنگی مقام قضایی از محل کار و اقدامات اداری وی بازدید و محرز شد تعدادی از پرونده‌ها فاقد فیش واریزی به حساب خزانه بوده که با استخراج و جمع بندی پرونده‌ها مبلغ تقریبی 2 میلیارد و 418 میلیون و 920 هزار ریال کسری موجودی به دست آمد.

مرادی ادامه داد: پس از مشخص شدن احتمال اختلاس، متهم به پلیس آگاهی احضار و در بازجویی کارآگاهان و مواجه شدن با ادله متقن به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: با هماهنگی سازمان مربوطه طی چندین مرحله جمعا مبلغ 2 میلیارد و 136 میلیون و 699 هزار ریال از متهم اخذ و به حساب خزانه واریز شد و مابقی مبالغ اختلاس در حال حسابرسی دقیق تر بوده تا نسبت به بازگشت آن به حساب خزانه اقدام شود.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه متهم از سال 1392 تاکنون با شگردهای مختلف مبالغی را پس از دریافت از مراجعان در قبال ارائه خدمات به حساب شخصی خود منتقل می‌کرد، تصریح کرد: وی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان