بازدید 2348

آزمون های دانشگاه علوم پزشکی مشهد الکترونیکی شد

کد خبر: ۸۰۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 12 June 2018

رئیس اداره آموزش دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از الکترونیکی شدن آزمون های دانشجویان پزشکی این دانشکده خبر داد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر ندا چوبدار با اشاره به اینکه از سال گذشته برنامه ریزی برای تمام الکترونیکی شدن آزمون های دانشجویان در این دانشکده انجام شده است، گفت: با ایجاد مرکز آزمون الکترونیکی و تامین ۱۷۰ سیستم رایانه از پایان ترم جاری امکان الکترونیکی شدن تمامی آزمون های دانشجویان پزشکی مهیا شده است.

وی خاطر نشان کرد: تمامی سیستم های رایانه ای، سامانه های صوتی، مدیریت آزمون ها بر اساس استاندارد آماده و بر اساس آزمون های پایلوتی که در طول ترم انجام شده است شرایط برای برگزاری آزمون های پایان ترم آماده است.

رئیس اداره آموزش دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، کاهش نیاز به نیروی انسانی، کاهش هزینه های کاغذ، افزایش سرعت و دقت در برگزاری آزمون ها را از مزایای روش الکترونیکی برشمرد و تاکید کرد: بر این اساس می توان بلافاصله پس از آزمون، ضمن سرعت در استخراج نتایج و تحلیل آن در راستای استاندارد سازی سوالات نیز گام برداشت.

چوبدار خاطر نشان کرد: بر اساس آزمون های پایلوتی که در این مرکز برگزار شده است ضمن موفقیت آمیز بودن آن رضایت دانشجویان و اساتید را نیز به همراه داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر