بازدید 2171

پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

کد خبر: ۸۰۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 12 June 2018

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به کیفیت هوای سالم در تهران طی امروز (۲۲ خرداد) از احتمال افزایش غلظت ذرات معلق بر اثر وزش باد شدید خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین شهبازی اظهار کرد: نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران حاکی از افزایش میزان ناپایداری جوی در بعدازظهر امروز(۲۲ خرداد) است و در برخی ساعات به‌ویژه در شبانگاه وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۰ متربرثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی و جنوبی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وزش باد شدید در برخی ساعات امروز (۲۲ خرداد) خیزش گرد و خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزود: این وضعیت جوی فردا (۲۳ خرداد) کمابیش ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی و جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته شهبازی، بر این اساس انتظار می‌رود با وزش باد طی برخی ساعات فردا (۲۳ خرداد) بر غلظت ذرات معلق به طور موقت افزوده شود.

وی ادامه داد: دمای تهران تا فرداروند کاهشی خواهد داشت.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان اظهار کرد: در حال حاضر کیفیت هوای تهران با شاخص ۶۲ در شرایط سالم قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر