بازدید 9700

وعده ارزانی خودرو تا یک ماه دیگر

کد خبر: ۸۰۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 12 June 2018

مدیرکل صنایع خودروی وزارت صنعت اعلام کرد: با اقداماتی که در خصوص پیش فروش خودرو شده تا کمتر از یکماه دیگر بازار خودرو آرام می شود و قیمت های حاشیه بازر از بین خواهد رفت.

به گزارش تسنیم، امیرحسین قناتی در برنامه "تیتر امشب" افزود: در عرضه خودرو مشکلی به وجود نیامده بلکه هجوم نقدینگی سرگردان به بازار خودرو و افزایش تقاضا این حاشیه افزایش قیمت ها را به وجود آورده است.

مدیرکل صنایع خودروی وزارت صنعت گفت: امسال بالغ بر 260 هزار دستگاه خودرو تولید شده که در مقایسه با تولید در مدت مشابه سال قبل بیش از 35 درصد بیشتر است.

قناتی افزود: امسال حدود 225 هزار دستگاه خودرو سند فروش خورده است و این نابسامانی حاشیه بازار کار واسطه ها و دلالان است.

او با اشاره به اینکه خودروساز برای تامین نیاز مالی خود باید خودرو را به فروش برساند گفت: شرکت های خودرو سازی بر اساس نیاز بازار خودرو تولید می کنند و اجازه نمی دهیم برای افزایش قیمت خودرو در بازار خودرو ها را دپو کنند.

مدیرکل صنایع خودرو وزارت صنعت افزود: شرکت های خودرو سازی سالیانه بر اساس نیاز بازار یک میلیون و 500 هزار دستگاه خودرو تولید می کنند.

قناتی درباره پیش فروش خودروها افزود: شرکت های خودرو سازی بر اساس دستوالعمل شورای رقابت عمل می کنند و با توجه به تقاضا در بازار این اجازه به خودرو ساز داده خواهد شد تا تعداد بیشتری خودرو پیش فروش کند.

او همچنین گفت: این حاشیه بازار در اعیاد پیش رو برطرف خواهد شد و شرکت های خودرو سازی فروش خودرو را در برنامه دارند.

مدیرکل صنایع خودرو وزارت صنعت درباره ثبات در بازار تاکید کرد: حداکثر تا یک ماه آینده شاهد ثبات در بازار خواهیم بود.

قناتی افزود: این افزایش قیمت خودرو به نفع وزارت صنایع و شرکت های خودرو ساز نیست و از این افزایش قیمت حمایت نمی کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۱۶
ارزان خواهد شد و شما هم راست خواهید گفت 40 میلیون اضافه به خودرو شده شما هم 500 هزار تومان کم می کنید خوب حرف شما درست است خودرو ارزان خواهد شد .
بله تا یک ماه دیگر حاشیه ها از بین می رود چون این قیمت هاتثبیت می شود.
قیمت های حاشیه بازار از بین خواهد رفت یعنی چی؟یعنی قیمت های بالا ملاک خواهد شد دیگه؟سابقه قبلی که همین رو نشون میده.حال اگه تا یه ماه دیگه قیمت ها به سابق باز نگشت شما چیکار میکنی؟...
منظورش اینه که مردم تا یکماه دیگه به قیمتهای جدید عادت میکنن و همه چیز اروم میشه
"وعده ارزانی خود رو تا یک ماه دیگر"؟
خیلی مطمین نیستم ولی احتمالا یعنی اینکه " وعده میدن تا یک ماه دیگر وعده بدن که خودرو ارزون خواهد شد"
حالا بازم یه عده ای پیدا میشن که از این خبر خوش ناراضی باشن. خوب بابا وعده میدن که وعده ارزونی خود رو که وعده دادن ارزون بشه رو تا یک ماه دیگه وعده بدن.
اصلا بمن چه مربوطه.
حتما خودروی که 20 تا 30 ملیون گران شده 200 هزار تومان ارزان می شود
20 میلیون بردید بالا قیمت ها رو حالا 10 میلیون بیارید پایین و اینجوری همه راضی می شوند و شما هم به مدیریت حرفه ای خود افتخار خواهید کرد!!! البته من مصرف کننده هم میمیرم از خوشی
ملت ایران میدانند که تو این مملکت قیمت هر چیزی که بالا رفت دیگر پایین نمیاید یعنی به قیمت قبل از فورانش نمیرسه !، مثلا" قیمت خودرو امروز 20 میلیون است فردا یکدفعه قیمت میشه 60 میلیون !! بعد مسئولان مثلا" دخالت میکنند و قیمت را به 55 میلیون میرسانند !! بعد تو همه رسانه ها و شبکه ها و نماز جمعه و راهپیمایی ها و اینجور مجالس میگویند قیمت ها را پایین آوردیم. !!!!!
برادر ظرف 6 ماه آینده ابتدا به واسطه نبود دلار 4200 تومانی در سامانه نیما واردات مواد اولیه متوقف می شود بعد تولید قطعات و خودرو کاهش می یابد سپس با افزایش قیمت پراید به 35 تا 40 میلیون تومان دوباره داستان با نرخ دلار 7000 تومانی آغاز می شود تا 4 سال بعد که سناریو تکرار شود.من یک قطعه سازم قیمت خودروهای خارجی و بالای 50 میلیون تومان که دوبرابر شده و با قیمت واقعی دلار که همان 7000 تومان است منطبق شده اند مطمئن باشید قیمت پراید و انواع پژو هم همین مسیر را طی می کنند.
گوشمان از این وعده ها پر است !!!
سه شنبه 22 خرداد :
یورو 8210 !!!
پوند9230
دلارکانادا 5300
سکه 2500000
پس تا یکماه آینده خودرو قطعا گرانتر خواهد شد.
واسه دلار همینو گفتید .واسه طلا همینو گفتید واسه مسکن همینو گفتید .....
ای آقا یک حرفی بزنید که با عقل جور در بیاد.
وعده سرخرمن.الان گرون کنی یه ماه بعدم شده دیگه
سکه تمام 2/5میلیون . دلار ازاد 8000 . ربع سکه 700هزار می خواهید خودرو گران نشود . قیمت خودرو 70 درصد گران شده راست میگن یک ماه دیگر 10درصد ارزان می شود .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار