بازدید 2257

آغاز ثبت نام اسکان تابستانه دانشجویان علوم پزشکی

کد خبر: ۸۰۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ 11 June 2018

ثبت نام دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران که متقاضی سکونت در تابستان ۹۷ هستند، از امروز ۲۱ خرداد آغاز شد.

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، با توجه به تعطیلی تعدادی از خوابگاه های دانشگاه در تابستان و تنها فرصت پیش رو برای شروع عملیات عمرانی و بازسازی خوابگاه های دانشجویی، دانشجویان متقاضی سکونت در تابستان ۱۳۹۷ و در صورت داشتن شرایط ثبت نام، می توانند با ورود به سامانه اسکان تقاضای خود را ارسال کنند.

دانشجویان ضمن ارائه مدارک حداکثر تا ۳۱ خرداد ماه ۹۷ به دفتر سرپرستی خوابگاه، باید از روز دوشنبه ۲۱ تا ۳۱ خرداد ماه ۹۷ با مراجعه به سامانه اسکان به آدرس اینترنتی http://eskan.tums.ac.ir نسبت به تکمیل و ارسال فرم تقاضای خوابگاه و انتخاب هم اتاقی اقدام کنند.

مطابق آیین نامه اسکان و نحوه مقررات عمومی- انضباطی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه ها (مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، عدم ارسال فرم تقاضا از سوی دانشجویان ساکن در مهلت تعیین شده، به منزله عدم نیاز به خوابگاه تلقی و در تابستان ۹۷ به ایشان خوابگاه تعلق نمی گیرد.

شرایط ثبت نام اسکان تابستانی اعلام شده است.

ارائه نامه کتبی از مدیر گروه و تایید آموزش دانشکده با شماره سریال ثبت شده پروپزال. (پایان نامه دانشکده های داروسازی و دندانپزشکی در مقطع دکتری عمومی و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی ۹۴) و دانشجویان اینترن که اسامی آنها به تایید مدیر گروه آموزش دانشکده پزشکی رسیده باشد از جمله این شرایط است.

دانشجویان رشته پزشکی که امتحانات آنها به پایان نرسیده باشد. (با ارایه نامه کتبی از آموزش دانشکده) و دانشجویان غیرسنواتی که با گذراندن ترم تابستان فارغ التحصیل خواهند شد، واجد شرایط این اسکان محسوب می شوند.

بنابر اعلام قبلی در هنگام ثبت نام، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی سال ۹۶ (حتی در صورت ثبت پروپزال) نمی توانند از خوابگاه تابستانی استفاده کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار