بازدید 1842

برگزاری دومین کنگره بین‌المللی زیست پزشکی در آذرماه

کد خبر: ۸۰۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ 11 June 2018

دومین کنگره بین‌المللی زیست پزشکی ۳۰ آذرماه تا ۳ دی ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کنگره با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و انستیتو مطالعات بیولوژیکی و واکسن‌سازی نسیم برگزار می‌شود.

دومین دوره ICB۲۰۱۸ پرمخاطب‌ترین کنگره بین‌المللی پزشکی شناخته شده در ایران است و با حداکثر ۲۰ امتیاز بازآموزی و ارائه گواهینامه عالی بین‌المللی در تهران برگزار خواهد شد.

پذیرش مقاله این کنگره از ۲۰ اسفندماه ۹۶ آغاز شده و تا ۱۰ آبان ماه ۹۷ ادامه دارد. نتایج داوری مقالات ۱۵ دی ماه اعلام می‌شود.

هدف از برگزاری این کنگره، برقراری ارتباط و ایجاد فضای رقابتی میان بخش‌های پژوهشی و تولیدی، جذب محققان برتر علوم کلینیکال، پزشکان عمومی، جراحان، بیولوژیست‌ها و غیره در بزرگترین محافل علمی پژوهشی در سطح جهانی است.

پزشکی شخصی، زنان و بهداشت باروری، ژنتیک پزشکی، زیبایی، تغذیه و سلامت، نانو زیست فناوری پزشکی، میکروب شناسی و بیماری‌های عفونی، سلول‌های بنیادی و کاربردهای پزشکی، سرطان و متابولیسم و بیماری‌های متابولیکی از جمله محورهای این کنگره علمی محسوب می‌شوند.

به گزارش مفدا،‌ علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۶۳۰۹۷۴۱-۰۲۱ تماس بگیرند و یا به وب‌سایت http://www.icb2018.com/ مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر