بازدید 7371

مخالفت بیش از ۱۰۰ نماینده با پیوستن به FATF

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: لایحه پیوستن ایران به FATF یک لایحه استعماری است و بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس با آن مخالف‌اند.
کد خبر: ۸۰۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 11 June 2018

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: لایحه پیوستن ایران به FATF یک لایحه استعماری است و بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس با آن مخالف‌اند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، پیوستن ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم(FATF) را خلاف منافع ملی کشور دانست و گفت: لایحه پیوستن ایران به FATF یک لایحه استعماری است و بیش از 100 تن از نمایندگان مجلس با آن مخالف‌اند.

وی، اقدام مجلس در تعلیق 2 ماهه بررسی پیوستن ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: نمایندگان مجلس با این اقدام خود، دست تیم دیپلماسی برای مذاکره با اروپایی‌ها را باز گذاشتند تا ما بتوانیم شروطی را برای اروپایی‌‌ها در ادامه روند برجام تعیین کنیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس با تأکید بر اینکه ایران نباید به FATF بپیوندند، گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی بپیوندند، توان دفاعی ایران در منطقه تضعیف می‌شود و ما دیگر نمی‌توانیم از گروه‌های مقاومت حمایت‌های لازم را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر اضافه کرد: اصلا لایحه پیوستن ایران به FATF استعماری است و در صورت تصویب، تاریخ و آیندگان درباره مجلس دهم قضاوت خوبی نخواهند داشت.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: ظاهر کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم، قطع کمک‌های مالی به گروه‌ها و گروهک‌های تروریستی است، اما دست سلطه بر ایران را باز می‌‌گذارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر