بازدید 5949
۳

دفاع‌داورزنی‌ازسفرنماینده‌های‌مجلس‌ومدیران‌وزارتخانه به‌جام‌جهانی‌باپول‌مردم!

کد خبر: ۸۰۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰ 11 June 2018

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش به حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بودجه دولتی در جام جهانی واکنش نشان داد و از آن دفاع کرد تا نشان دهد خودش تصمیم گیرنده این سفر و هزینه از محل بیت المال برای سفر غیر کاری بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، داورزنی گفت: در طول اعزام‌هایی که صورت گرفته همواره وزارت ورزش کمترین تعداد افراد همراه را داشته است. برای جام جهانی هم به گونه‌ای شرایط تنظیم شده که یک بازی آقای سلطانی‌فر، یک بازی من و یک بازی عبدالحمید احمدی در کنار تیم ملی باشیم، ضمن اینکه آقایان عباباف و رغبتی به‌عنوان انجام وظیفه سازمانی به روسیه می‌روند، نه توریست و در آنجا نگاه تحلیلی خواهند داشت. همچنین باید بگویم که به احتمال فراوان مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس به‌عنوان استانی که عملکرد خوبی داشته است، راهی جام جهانی می‌شود، ولی هنوز این موضوع قطعی نیست.

داورزنی ادامه داد: جام جهانی بزرگ‌ترین رویداد است و مقامات همه کشورها به کشور میزبان می‌روند تا از نزدیک شرایط را ببینند. چه اشکالی دارد که چند نفر از نمایندگان مجلس نیز به‌عنوان کسانی که در روند تصمیم‌گیری‌های کشوری دخیل هستند شرایط و روند برگزاری مسابقات را از نزدیک ببینند؟! من فکر نمی‌کنم بیش از سه چهار نماینده مجلس راهی روسیه شوند.

وی گفت: عنوان می‌شود که برای اعزام این نمایندگان نهایتاً 100 میلیون تومان هزینه می‌شود. من نمی‌خواهم بگویم که این، مبلغ کمی است اما در ورزشی که میلیاردی هزینه می‌شود تا حضوری قدرتمند در عرصه جهانی داشته باشیم آیا نباید کسانی که در فرایند توسعه ورزش و زیرساخت‌ها و... تصمیم‌گیری نقش دارند، اعزام شوند؟ به نظرم ما باید در نوع نگاه‌مان تغییر بدهیم. واقعاً چه اشکالی دارد که نمایندگان مجلس در کنار تیم ملی حضور داشته باشند؟!

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در خصوص اعزام نفرات زیاد از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به جام جهانی اظهار داشت: تصمیم‌گیری شد که فدراسیون و سازمان لیگ با حداقل نفرات ممکن به جام جهانی اعزام شوند. همچنین شاید تاج هم به دلیل شرایط جسمانی که دارد به جام جهانی نرود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
من هم میام
دقیقا میخوان برن اونجا چیو تحلیل کنن؟؟
راستی ما که اینقدر حرص فوتبالو خوردیم و رفتیم ورزشگاه تو آفتاب داغ و بارون چرا نباید بریم روسیه کنار تیم باشیم؟؟؟
ما مردم رو هم با هزینه خیی کمتر از 100 میلیون بفرستین!!!
خودش هم نباید بره چون هیچ تاثیری در فوتبال نداره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان