بازدید 2741

برگزاری دوره آموزشی DBA تحول دیجیتال در دانشگاه تهران

کد خبر: ۸۰۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ 10 June 2018

مدیرعلمی دوره آموزشی DBA تحول دیجیتال از برگزاری دوره آموزشی تحول دیجیتال در دانشگاه تهران خبرداد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی شامی زنجانی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و مدیرعلمی دوره آموزشی DBA تحول دیجیتال، با اعلام این خبر تصریح کرد: که با توجه به اهمیت و لزوم دیجیتالی‎سازی سازمان‎ها و صنایع کشور، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، به ‎عنوان قطب پژوهش و آموزش تحول دیجیتال کشور، برای اولین بار اقدام به برگزاری دوره ی عالی مدیریت کسب وکار با گرایش تحول دیجیتال کرده است.

دکتر شامی زنجانی افزود: همین امروز باید همه صنایع کشور به‎سمت دیجیتالی شدن حرکت کنند و هر گونه تاخیر در این رهسپاری، باعث عقب ماندن بیشتر از کشورهای منطقه و دنیا خواهد شد.

این صاحب‎نظر حوزه تحول دیجیتال با اشاره به اهداف برگزاری این دوره‌ها گفت: هدف این دوره، پرورش مدیرانی با تفکر و نگرش دیجیتال است که این مهم یکی از گام های اصلی در مسیر دیجیتالی شدن کشور می‎باشد.

شامی زنجانی افزود: مخاطبان این دوره مدیران ارشد و اعضای هیات مدیره سازمان‎ها، کارآفرینان، کارشناسان و مشاورانی از صنایع مختلف (همانند خودرو، فناوری اطلاعات، نفت و گاز، دریایی، معدن، توریسم، بانکی، بیمه و ...) است که قصد دارند دانش و مهارت لازم برای دیجیتالی‎سازی سازمان‎های خود را کسب نمایند.

وی خاطرنشان کرد: سرفصل‎ها و محتوای این دوره مطابق با آخرین دستاوردهای دنیای دیجیتال خواهد بود و علاقه‎مندان جهت ثبت نام در این دوره می توانند به وب سایت www.digitalDBA.ir مراجعه نمایند.

شایان ذکر است به شرکت‎کنندگان در این دوره پس از گذراندن موفقیت‎آمیز آن، گواهینامه معتبر DBA یک ساله دانشگاه تهران در دو نسخه فارسی و انگلیسی (ترجمه شده) اعطا خواهد گردید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر