بازدید 6239

مجيد نامجو مطلق دستيار مرفاوي؟

استقلال تيم خوبي است و بازيكنان توانمندي دارد، آنها در اين فصل و پس از تساوي كه در نيم‌فصل نخست برابر پرسپوليس كسب كردند دچار مقداري استرس شده كه نتوانستند نتايج خوبي در بازي‌هاي بعدي بگيرند؛ اين وضعيت باعث وارد شدن حاشيه‌هايي هم به اين تيم شد و كم‌كم از شرايط ايده‌آل خود دور شدند. تيم‌هاي بزرگي چون استقلال و پرسپوليس تحت هر شرايطي بزرگ هستند و البته براي موفقيت نياز به آرامش دارند.
کد خبر: ۸۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۸ 08 January 2010
كاپيتان اسبق تيم فوتبال استقلال تهران گفت: تمايلي به حضور در كادر فني تيم استقلال ندارم.

مجيد نامجو مطلق در گفت‌وگو با ايسنا، درباره شايعاتي مبني بر حضورش در جمع كادر فني تيم فوتبال استقلال تهران پس از كنار رفتن مولر و كرافت، اظهار كرد: هنوز هيچ صحبتي در اين رابطه با من انجام نشده است. البته بنده هم به دليل مشكلات شخصي به چند پيشنهاد تيم‌هاي شهرستاني پاسخ منفي دادم اما در هر حال تمايلي هم به حضور در جمع كادر فني تيم استقلال ندارم.

وي درباره شرايط اين تيم، تصريح كرد: استقلال تيم خوبي است و بازيكنان توانمندي دارد، آنها در اين فصل و پس از تساوي كه در نيم‌فصل نخست برابر پرسپوليس كسب كردند دچار مقداري استرس شده كه نتوانستند نتايج خوبي در بازي‌هاي بعدي بگيرند؛ اين وضعيت باعث وارد شدن حاشيه‌هايي هم به اين تيم شد و كم‌كم از شرايط ايده‌آل خود دور شدند. تيم‌هاي بزرگي چون استقلال و پرسپوليس تحت هر شرايطي بزرگ هستند و البته براي موفقيت نياز به آرامش دارند.

نامجو مطلق افزود: مطمئن هستم اگر اين تيم با تلاش همه عواملش به يكي دو پيروزي دست يابد، از شرايط موجود خارج شده و حتي هنوز مي‌تواند به عنوان كانديداي قهرماني ليگ امسال مطرح باشد. تماشاگران اين تيم البته حق دارند كه تنها انتظار موفقيت از قهرمان فصل پيش داشته باشند اما بايد توجه داشته باشند كه بدست آوردن جايگاه از دست رفته نيازمند زمان خواهد بود. بايد قبول كنيم كه بخش قابل توجهي از حاشيه‌هاي تيم از سكوها به استقلال وارد شد و آرامش نيمكت را برهم زد. شايد درگير شدن برخي از مسوولان تيم با امير قلعه‌نويي هم به اين وضعيت دامن زد كه اگر هرچه سريعتر جمع مي‌شد، مشكلات حاشيه‌اي تيم به سرعت پايان مي‌يافت.

نامجومطلق با اشاره به تغييرات كادر فني در تيم استقلال، گفت: درست است كه روته مولر مربي آلماني اسبق استقلال از مدرسان بزرگ فيفا و در مسايل تئوري فوتبال صاحب‌نام بود اما تاثيرات عملي او در كادر فني محدود بود؛ ضمن اينكه ارتباط كلامي كاملي هم بين او و مربيان و بازيكنان شكل نمي‌گرفت و صرفا كارش معطوف به آناليز حريفان مي‌شد. در هر صورت پس از جدايي او بهتر است كادر فني اين تيم تقويت شود چرا كه براي بازگرداندن شرايط راه دشواري در پيش خواهند داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار