بازدید 21725
خبر فوری و اختصاصی «تابناک»؛

دادگاه CAS دادخواست تجدیدنظر پرسپولیس را رد کرد/محرومیت قرمزها بخشیده نشد

مدیران پرسپولیس که گویا طی چند هفته اخیر در جریان اشتباه بزرگ وکیل سوییسی در طرح دعوا قرار گرفته بودند، کار را سریع به یک وکیل آلمانی سپردند تا او پرونده را پیگیری کند؛ اما کار از کار گذشت و دیگر شانسی برای برگرداندن رأی فیفا نماند. به این ترتیب، حکم محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن جدید تا زمستان ادامه خواهد داشت و کار سرخپوشان هم در ادامه لیگ قهرمانان آسیا بسیار دشوار خواهد بود.
کد خبر: ۸۰۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲ 30 May 2018

آخرین تیر باشگاه پرسپولیس برای رهایی از حکم محرومیت سنگین فدراسیون جهانی فوتبال هم به سنگ خورد و دادگاه بین المللی ورزش، با تقاضای بازنگری و تخفیف محرومیت قهرمان لیگ برتر ایران مخالفت کرد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ پرسپولیس که با پنهان کاری مدیران قبلی اش (علی اکبر طاهری و ترکاشوند) در پرونده شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه بر سر استفاده غیرقانونی از مهدی طارمی، محکوم به پرداخت جریمه نقدی سنگین و محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی شده بود، بعد از توافق با طرف ترکیه ای، ماه ها تلاش کرد، دست کم نیمی از محرومیتش در جذب بازیکن را کاهش دهد؛ اما امشب از منابع موثق خبر رسید که این خواسته پرسپولیسی ها از سوی دادگاه عالی در سوییس رد شده است.

Related image

مدیران فعلی پرسپولیس به خصوص گرشاسبی، سرپرست فعلی باشگاه، طی چند ماه اخیر بارها به سوییس سفر کردند و با تبلیغات و هیاهوی فراوان از استخدام وکیل متبحر سوییسی سخن گفتند که بخت بخشش پرسپولیس را به میران زیادی بالا برده است اما اطلاعات به دست آمده توسط خبرنگار تابناک حاکی از اشتباه ناشیانه این وکیل در نحوه دفاع از پرسپولیس مقابل حکم فیفاست.

گویا این وکیل سوییسی که امید زیادی به موفقیتش بسته شده بود، به جای طرح دادخواست علیه فیفا که مرجع صادر کننده حکم محرومیت بود، نام باشگاه ریزه اسپور را به عنوان طرف دعوا معرفی کرد که همین موضوع رسیدگی به پرونده را به کانال دیگری کشاند.

گفتنی است پرسپولیسی ها با وساطت رجب طیب اردوغان در سفر به تهران موفق شده بودند رضایت شاکی ترک را جلب کنند و از اساس دیگر اختلافی در مورد جریمه مالی وجود نداشت و حکم دو پنجره محرومیت هم متعلق به فدراسیون جهانی فوتبال می شد که قضات دادگاه CAS هم متوجه این اشتباه شدند.

مدیران پرسپولیس که گویا طی چند هفته اخیر در جریان این اشتباه بزرگ وکیل سوییسی قرار گرفته بودند، کار را سریع به یک وکیل آلمانی سپردند تا او پرونده را پیگیری کند اما کار از کار گذشت و دیگر شانسی برای برگرداندن رأی فیفا نماند. به این ترتیب حکم محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن جدید تا زمستان ادامه خواهد داشت و این باشگاه که به مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان راه یافته است، باید تلاش کند تا همه بازیکنان فعلی اش را به هر قیمتی که شده، حفظ نماید.

گفتنی است، نخستین بار نیز حکم محرومیت و جریمه پرسپولیس در این پرونده جنجالی، سال گذشته در سایت تابناک منتشر شده بود که با واکنش عجیب طاهری مدیرعامل وقت در رد آن خبر موثق و تکذیب تأسفبار خمارلو مدیر روابط عمومی این باشگاه مواجه شد اما پنهان کاری مسئولان پرسپولیس دیری نپایید و فیفا خبر تابناک را تأیید کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۱
چه بگویم امیدوارم بازیکنانی که تمدید نکردن تمدید کن چاره ایی نیست
به جهنم که نبخشید چرا پول مردم فقط عده ای بازیکن ومربی به صورزت میلیاردی بخورند
۲۸ اردیبهشت همچین خبری تو رسانه ها پخش شد!!!!

"در این بین و در زمان مدیریت علی‌اکبر طاهری در پرسپولیس این باشگاه برای رسیدگی به پنجره نقل و انتقالات و باز شدن آن گاف تاریخی انجام داد. آنها به جای اینکه فیفا را به دلیل اعلام رای طرف حساب قرار داده و از این فدراسیون شکایت کنند اشتباها از باشگاه ریزه اسپور ترکیه شکایت کردند که این مساله عملا شانس باشگاه پرسپولیس را برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات از بین می‌برد اما با حضور گرشاسبی خیلی زود این اشتباه جبران شد و وکیلی که پرونده را پیگیری می‌کرد کنار گذاشته شد تا یک وکیل زبده دیگر بتواند شکایت پرسپولیس از فیفا را پیگیری کند."
شایعه هر سایتی یه چیزی نوشته
تا وقتي همه چيزمان دولتي است اشتباهاتمان هم در حد يك دولت هزينه به دنبال خواهد داشت.
طارمی.. هر چی میکشیم از تو بچه پول پرست میکشیم.. پرسپولیسی ها هیچ وقت تو رو نخواهند بخشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
طارمی کسی نبود که مسولان پرسپولیس دو سال تمام خودشونو علافش کردن، مقصر مدیر برعرضه و انتخابی هست
بلایی که سر تراکتور آوردن و اون همه هواداراش رو دلسرد کردن حالا هم نوبت پرسپولیس باید تیم های لیگ برتری یاد بگیرن اگه کسی تو دردسر افتاد بقیه به کمکش بیان تا سر بقیه هم نیاد
دیگه بازیکنی مونده پرسپولیس نگرفته باشد؟ همه بازیکنهای خوب کشور الان در پرسپولیس بازی میکنند. بعد میگه من شدم قهرمان خوب طبیعی هست باید هم بشی قهرمان
چطوري پرسپوليس
چطوري طارمي
چطوري هدايتي
خخخخخخخ
چرا بدون سند حرف میزنید ؟ اگه خبر شما درسته چرا سند رو نمیکنید؟ عادت کردید بدون سند حرف بزنید ؟ ما میگیم فرض بر این که حرف شما درسته اما شما سعی کنید با سند بگید این که خبرها میرسد و فلانی این را گفت و فلانی ان را که نشد خبر یک ریال نمی ارزه ؟
حالا بیایید به جنگ با تراختور کبیر.
اونسال یادتونه؟یه شب قبل از بازی خبر محرومیت تراختور رو عمدا به بازیکنا دادن تا همه با روحیه شکسته و مثل تابوت رودروی شما قرار گرفتند.
امسال تو یادگار بدجوری منتظرتونیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
تراکتور فحاشی منظودته دیگه
فعلا هیچ حکمی به باشگاه داده نشده.شایعه پراکنی نکنید
خواهشن شما كه از فدراسيون و باشگاه زودتر متوجه اين موضوع ميشيد مدارك كتبي هم ارائه بدين.
تراکتورسازی را به همین روش و ندانم کاریهای عمدی به خاک سیاه نشاندند و هیچ وکیلی براش نگرفتند و حتی برای جبرانش انگشت تکان ندادند. حالا چه شده که ابر و باد وماه و خورشید وفلک در کارندتا تیم دردانه پایتخت رااز محرومیت نجات دهند؟ خدا را شکر تراکتورسازی زنوزی اونو خرید
چرا نگران تیمهای شهرستانی نیستین چرا پول نفت را فقط برای پرسپولیس خرج میکنید؟
برین به پاشون بیوفتن بدبختا شاید بخشیدنتون
خخخخخخخخ
برادر من با ذکر منبع خبر بزار
مهدی طارمی و گولچ و ... نتیجه مدیریت بده
البته طارمی نامردی کرد
امان از این مدیریت، که عدم مدیریت در همه جا مسریه،
دلیل جعل بوده هر وکیلی می گرفتن رای برنمی گشت
چقدر تابناک دروغ مینویسه آخه برادر من شما با شنیده خبر میدی وقتی هنوز تشکیل جلسه نشده؟!!! مسخرست دروغ تو ذات صدا و سیما و جرایده
خوبه اینجوری پول کشور خیف و میل نمیشه و بی کفایتها بدهی درست نمی کنند بزارن برن.
ی خیریتی تو کاره هواداران پورشور و فهیم پرسپولیس نگران نباشن . با ضربه پنالتی چیپ الدحیل رو حذف میکنیم . تو نیمه نهایی هم استقلال رو قربونی میکنیم . میریم فینال . خیریت تو کاره شک نکنین
نبخشند انشالله ما قهرمان میشیم
شاهکاری دیگر از مدیران
هیچ وقت نباید دست از تلاش برداشت. پرسپولیس از هر تیم اروپایی بهتر است. طارمی در آینده متوجه خواهد شد که چه کار کرده. روزگار تو را خواهد ساخت. پرسپولیس نبود الان در دسته 3 بازی می کرد.
آه مظلومیت تراکتور
این همه بریز و بپاش استقلال از کجا میاد استقلال تو هر پست دو بازیکن بزرگ داره ولی اگه پرسپولیس نباشه قهرمان نمی شه فدراسیون حامی استقلاله
حالا تمام مشکلات رو دارن میندازن رو دوش وکیل بنده خدا.
بابا اگه ده تا وکیل دیگه هم میگرفتید و متن رو هم درست مینوشتن قرار نبود رای برگرده.
یه بار هم شده اشتباه خودتون رو گردن بگیرید و مقصر رو کس دیگه معرفی نکنید.
والله عذرخواهی از مردم کار سختی نیست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل