بازدید 2626

آمار دانشجویان شرکت کننده در جشنواره قرآن و عترت

کد خبر: ۸۰۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ 29 May 2018

38درصد از ثبت نام کنندگان در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را دانشجویان تشکیل می‌دهند.

به گزارش مهر، به نقل از وزارت بهداشت، بیشترین آمار ثبت نام‌کنندگان در این رویداد بزرگ قرآنی مربوط به کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی با ۵۸ درصد میزان مشارکت است.

تاکنون ۶۳ هزار و ۶۸۳ نفر از دانشگاهیان وزارت بهداشت با ورود به سامانه حضور خود را در جشنواره بیست و سوم اعلام کرده‌اند که از میان این تعداد ۳۷ هزار و ۵۴۳ نفر جزو کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند.

حدود ۴ درصد از اساتید و اعضای هیات علمی امسال در جشنواره قرآن و عترت ثبت نام کرده‌اند و به عبارتی تاکنون یک‌ هزار و ۹۲۵ نفر از اساتید و اعضای هیات علمی حضور خود را در این رویداد بزرگ قرآنی قطعی کرده‌اند.

پیش بینی می‌شود تا پایان زمان مهلت ثبت نام جشنواره، میزان ثبت نام کنندگان به مرز ۶۴ هزار نفر برسد.

مرحله نهایی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت طی روزهای ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه ۹۷ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مجتمع تفریحی و آموزشی زیباکنار برگزار می‌شود.

در مرحله نهایی شش بخش آوایی، معارف قرآنی و سیره معصومین(ع)، بخش پژوهشی، فناوری، هنری و ادبی در سه رده اساتید و اعضای هیات علمی، کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی و دانشجویان برگزار خواهد شد.

مهلت جمع آوری آثار بخش‌های غیرحضوری بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، تا اواخر تیرماه امسال اعلام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی