بازدید 6639
نشست خبری

کی‌روش:بازی با ترکیه یک هدیه است و دیدار با یونان شبیه سردرد!

کد خبر: ۸۰۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷ 27 May 2018

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که امروز به خوبی از تیم ملی پشتیبانی کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه مقابل ترکیه اظهار داشت: از اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که امروز به این خوبی پشتیبانی کردید و در خدمت شما هستم. می‌خواهم تشکر ویژه‌ای از خودم، بازیکنان، اعضای تیم ملی، فدراسیون ایران و همچنین فدراسیون ترکیه و باشگاه بشیکتاش داشته باشم. بدون حمایت‌ها و کمک های آنها برنامه‌های آماده سازی تیم ملی مقدور نبود. یک بار دیگر باید مراتب تقدیر را از اعضای هیئت رئیسه و مسئولان بشیکتاش داشته باشم. آنها نه تنها کمک کردند، بلکه با رفتارشان فضای خوبی را اینجا شکل دادند.

کی‌روش: بازی با ترکیه یک هدیه است و دیدار با یونان شبیه سردرد بود

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه بازی با ترکیه چقدر به روند آماده‌سازی تیم ملی کمک خواهد کرد، افزود: مطمئنا بازی‌های مهم آماده‌سازی برای ما حائز اهمیت است. ما باید شرایط خودمان را آماده جام جهانی کنیم. بازی اول ما با مراکش و سپس اسپانیا و پرتغال خواهد بود و بدون بازی‌های دوستانه، آماده سازی برای بازی‌های سخت مقدور نخواهد بود.

«بازی برابر ترکیه را در یک کلمه توضیح دهم؛ یک هدیه است.» سرمربی تیم ملی فوتبال با اشاره به این موضوع ادامه داد: بازی برابر تیم با کیفیت و سبک و استایل ترکیه بسیار مهم است. برای تیمی بهتر از ترکیه نمی‌توانستیم برنامه ریزی کنیم. ترکیه بازیکنان جوان و مربی خوبی دارد. بازیکنانی دارد که همه انگیزه دارند و مطمئنا با فوتبالی که در آینده ارائه می‌دهند، دوباره در جوامع بین المللی حرف‌های زیادی خواهند داشت.

کی‌روش خاطرنشان کرد: پس از 44 سال با ترکیه بازی خواهیم کرد و از نظر من، اگر بازی با ترکیه یک هدیه است، دیدار با یونان شبیه سردرد بود. باید ببینیم در مورد بازی با یونان چه اتفاقی می‌افتد. هر خبری بگیریم، می‌گوییم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل