بازدید 3021

نکونام نصف‌نساجی را نمی‌خواهد،صنیعی‌فر پول خریدستاره نمی‌دهد

کد خبر: ۸۰۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ 23 May 2018

سرمربی تیم نساجی مازندران برای فصل آینده تنها 8 یا 9 بازیکن فصل گذشته این تیم را می‌خواهد اما مالک باشگاه پولی برای خرید بازیکنان سرشناس بجای این مهره های مازاد را ندارد.

به گزارش تابناک ورشی، مدیران باشگاه نساجی مازندران بعد از صعود این به لیگ برتر برنامه‌های خود را برای حضور در مسابقات فصل هجدهم آغاز کردند که در آن بودجه چندانی برای خرید مهره های نامی وجود ندارد.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته مدیران باشگاه نساجی از روز شنبه کار رسمی نقل و انتقالات این باشگاه را آغاز خواهند کرد. طبق برنامه ای که نکونام به مسئولان این باشگاه ارائه کرده تنها 8 یا 9 بازیکن فصل گذشته را می‌خواهد و این تیم دستخوش تغییرات گسترده خواهد شد. اختلاف نکونام با مالک متمول دقیقا همینجا کلید می خورد و مشخص نبیست لیست نساجی می خواهد به شکلی پر شود؟

طی روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون حضور اشکان دژاگه، پژمان منتظری و آندرانیک تیموریان و چهره‌های دیگر در نساجی برای لیگ هجدهم مطرح شده که البته با توجه به بودجه باشگاه نساجی برای فصل آینده امکان حضور این نفرات در تیم قائمشهری وجود ندارد. مسئولان باشگاه نساجی مازندران تصمیم دارند در این فصل بازیکنانی با انگیزه و جوان را جذب کنند و حضور بازیکنان با قیمت بالا در این تیم امکانپذیر نخواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار