بازدید 1799

۱۲ اولویت دانشگاه آزاد برای ایجاد تحول

کد خبر: ۸۰۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ 22 May 2018

رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سی و ششمین سالگرد تاسیس دانشگاه، یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود منتشر و ۱۲ اولویت دانشگاه آزاد برای ایجاد تحول را مطرح کرد.

به گزارش فارس، علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در یادداشت خود در صفحه اینستاگرامش آورده است: دانشگاه آزاد اسلامی که به برکت جمهوری اسلامی ایران و پشتوانه مردم شریف و بزرگ تاسیس و در طول سی و شش سال، توسعه و پیشرفت داشته و به بزرگترین دانشگاه حضوری جهان تبدیل گردید، توانست ظرفیت ها و توانمندی های ارزشمندی را در خدمت به رشد تحصیلات دانشگاهی و توانمندی های علمی و پژوهشی کشور ایجاد کند.

رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: لازم می‌دانم به رئیس، معاونان، مدیران، کارشناسان، همکاران، اعضای هیات علمی، دانشجویان و مرتبطین با این مجموعه عظیم، سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک عرض کرده، از همت و تلاش آنان تقدیر و برای همه این عزیزان در مسیر پیش رو توفیق و سربلندی آرزو کنم.

وی در بخش دیگری از این مطلب افزود: امروز در سالگرد این مهم باید تاکید کرد که در دوره جدید مدیریتی تلاش برای ارتقاء سطح کیفی برنامه‌ها همواره و به صورت جدی پیگیری و دنبال شده و اطمینان دارم با حضور رئیس، معاونان و مدیران عالی در این مقطع که صاحب نظر و دارای سوابق و تجربیات ارزشمند و کم نظیری در حوزه های علمی، دانشگاهی و اجرایی هستند دستیابی به اهداف تعیین شده به ویژه ارتقای نقش و جایگاه این مجموعه در تحصیلات تکمیلی بیش از پیش محقق خواهد شد.

رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ایجاد تحول در دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای کیفیت تعلیم و آموزش از اهم برنامه‌ها و اقداماتی است که همواره به ان توجه شده و تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی باید به سمتی پیش رود که حضور در این مجموعه مورد رقابت قرار گیرد چرا که دانشگاه آزاد با امکانات در اختیار ظرفیت گام های بلندی را داشته و خواهد داشت.

ولایتی در جایی دیگر از این یادداشت نوشت: ایجاد عدالت در واحدهای دانشگاهی، محرومیت زدایی، شفاف سازی مالی، جذب، به کار گیری و بورسیه نخبگان، توجه به مناطق محروم، ساماندهی و استفاده مطلوب و کارآمد از اعضای نخبه و هیات علمی و... از جمله تاکیداتی است که محور فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد و می بایست به طور جدی دنبال گردد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: جوان گرایی و استفاده از این ظرفیت در حوزه مدیریتی و علمی دانشگاه نیز از اهم برنامه ها بوده و خوشبختانه در این زمینه گام های مهم و ارزشمندی برداشته شده ضمن آنکه توجه به سطوح مختلف آموزشی از ابتدایی، متوسطه و عالی برای دانشگاهی که حدود دو میلیون دانشجو، دانش آموز و نخبه را در اختیار دارد نیز از برنامه های راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

ولایتی در پایان افزود: حضور در این مجموعه و خدمت به دانشجویان عزیز که جامعه بزرگی از کشور را به خود اختصاص داده اند، فرصت مغتنمی است تا در جهت دستیابی به اهداف کیفی، توسعه ای و پیشرفت مجموعه گام برداشته و امیدواریم با همراهی همه همکاران در بخش های مختلف، شاهد تحقق این مهم باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر