بازدید 6137
۱

خبر جدید بطحایی درباره «تعطیلات زمستانی» مدارس

کد خبر: ۷۹۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۷ 17 May 2018

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره تعطیلی دو هفته ای دانش آموزان در زمستان از آماده شدن طرح تعطیلات زمستانه مدارس تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: ما با میراث فرهنگی و چند دستگاه دیگر هماهنگ هستیم و موضوع دو هفته تعطیلات زمستانی بین سال تحصیلی را دنبال می کنیم البته یک سری الزاماتی دارد که احتمالا شروع و خاتمه سال تحصیلی را باید تغییر دهیم که این هماهنگی صورت گرفته و کار جلو می رود.

به گزارش روزنامه خراسان، سید محمد بطحایی افزود: احتمال دارد این موضوع نیاز به مصوبه مجلس داشته باشد که اگر نیازمند تصویب مجلس باشد به آن جا می فرستیم ولی در مجموع ما موافق این دو هفته تعطیلی هستیم و معتقدیم می تواند تبعات آموزشی خوبی برای بچه ها داشته باشد حتی اگر مقدماتش انجام شود از امسال اجرایی می شود.

بطحایی بار دیگر ضمن مخالفت با برگزاری آزمون در دوره ابتدایی ، تصریح کرد: به شدت اصرار داریم چنین آزمون هایی باید جمع شوند و تلاش داریم تا با تشکیل گروه های نظارت از این کار جلوگیری به عمل آید.

تنها یک معلم بازداشتی باقی مانده است

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال دیگری درباره تجمع معلمان در مقابل سازمان برنامه و بودجه و بازداشت عده‌ای از آن ها، تصریح کرد: مراسم به مانند هر سال برگزار شده که البته کم‌ ملاحظه‌ بودن برخی همکاران امسال وجود داشت، چراکه شرایط مناسبی برای برگزاری این تجمع فراهم نبود. بطحایی با بیان این که ضرب و شتم معلمان در هفته معلم کار پسندیده‌ای نیست، افزود: البته به من گزارش داده‌اند در آن تجمع عده‌ای غیرمعلم نیز حضور داشتند و شعارهای غیرصنفی می‌دادند که ربطی به معلمان نداشت.هم اکنون از معلمان بازداشتی فقط یک نفر در بازداشت مانده و بقیه آزاد شدند که ما در حال رایزنی برای آزادی این فرد هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
باسلام همینطور دانش اموزان تعطیل بودن دانش اموزان بروید فکر اساسسی بردارید که چند ساعت معلم باید درس بدهد واز دانش اموز چه بخواهد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل