بازدید 5281

مسی:بهترین،دومین،سومین و چهارمین بازیکن برترتاریخ هم نیستم!

لیونل مسی در فاصله یک ماه تا جام جهانی پاسخگوی سوالات مهمی شد اما خودش را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال و حتی در بین پنج نفر اول ندید. مصاحبه اسطوره آرژانتین را ببینید.
کد خبر: ۷۹۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۸ 17 May 2018

بهترین بازیکن تاریخ:« به این موضوع توجهی ندارم و از علایقم نیست. البته در این مورد مباحث زیادی مطرح می شود و کاری نمی توان کرد. خودم را بهترین، دومین، سومین و چهارمین بازیکن برتر تاریخ هم نمی دانم. هر فصل که شروع می شود، هدف من بردن تمام جام ها، کمک به هم تیمی ها و بارسلونا برای رسیدن به موفقیت های بیشتر است. بهترین بازیکن تاریخ بودن چیزی را در من تغییر نمی دهد.»

سامپائولی:« او مربی فوق العاده ای است. در تمرینات جدیتی مثال زدنی دارد و هر چه در مورد یک بازی نیاز است را به شما انتقال می دهد. این روزها او بیشتر از همیشه تلاش می کند و صد در صد تمرکزش را روی جام جهانی گذاشته است. او در صحبت خصوصی به من گفته بود که از نظر وی، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال هستم. زمانی که این موضوع را علنی هم مطرح کرد، شگفت زده شدم. واقعا انتظارش را نداشتم.»

شکست ۶-۱ برابر اسپانیا:« اسپانیا از هر نظر همراه با برزیل، مدعی قهرمانی جام جهانی است ولی شکست ما برابر این تیم در آن بازی دوستانه و با ۶ گل، بیانگر واقعیتی که در زمین رخ داد، نبود. از نظر من، نتیجه نهایی دروغین بود. ما در نیمه اول حتی بهتر از اسپانیا بودیم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان