بازدید 4176
به منظور سخنرانی در هفتاد و چهارمین اجلاس اسکاپ؛

نوبخت وارد بانکوک شد

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در راس هیاتی به منظور شرکت در هفتاد و چهارمین اجلاس اسکاپ که در تایلند برگزار می‌شود وارد بانکوک شد.
کد خبر: ۷۹۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 16 May 2018

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در راس هیاتی به منظور شرکت در هفتاد و چهارمین اجلاس اسکاپ که در تایلند برگزار می‌شود وارد بانکوک شد.

به گزارش مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، کشورهای عضو اسکاپ در اجلاس سالانه خود که در مقر سازمان ملل متحد در بانکوک در حال برگزاری است، موضوع توسعه پایدار با محوریت فقر و نابرابری در آسیا و اقیانوسیه را در دو سطح  وزرای کشورهای عضو و کارشناسان بررسی می‌کنند.

نوبخت همچنین امروز در جریان سفر خود به تایلند با پرایوت چان‌اوچا نخست وزیر این کشور دیدار و درباره روابط دو کشور بحث و تبادل‌نظر خواهد کرد.

معاون رییس جمهوری علاوه بر انجام سخنرانی در اجلاس هفتاد و چهار اسکاپ، در اختتامیه و همچنین نشست‌های جانبی اجلاس از جمله نشست اپدیم که با موضوع مدیریت اطلاعات بلایا و توسعه پایدار برگزار می شود شرکت می‌کند.

رییس سازمان برنامه و بودجه در این سفر همچنین با خانم شمشاد اختر معاون دبیر کل سازمان ملل و رییس کمیسیون اسکاپ نیز دیدار و درباره مسایلی از جمله اپدیم و موضوعات مورد بحث اجلاس هفتاد و چهار اسکاپ گفت و گو خواهد کرد.

دستور کار نشست اپدیم در اجلاس هفتاد وچهار ارایه آخرین یافته های اپدیم و بررسی موضوع همکاری‌های منطقه‌ای برای مقابله با طوفان‌های گرد و غبار در آسیا و اقیانوسیه در راستای اهداف توسعه پایدار خواهد بود.

یادآور می‌شود نخستین کنفرانس گرد و غبار سال ۹۶ به میزبانی سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان و با همکاری اسکاپ و برنامه عمران سازمان ملل متحد در تهران برگزار شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر