بازدید 11159

بزرگترين سرقت جواهرات در ژاپن رقم خورد

سخنگوي دپارتمان پليس «توكيو» در مصاحبه‌اي با رسانه‌هاي دولتي اين كشور، يادآور شد: روز گذشته سارقان به يك جواهر فروشي لوكس در ناحيه «گينزا » دستبرد زده و جواهرات و ساعت‌هاي گران قيمت به ارزش 300 ميليون ين، معادل سه ميليون و 200 هزار دلار را به سرقت بردند.
کد خبر: ۷۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۸۸ - ۲۳:۰۴ 05 January 2010
پليس ژاپن اعلام كرد: روز گذشته يك گروه سارق با حفر يك تونل به يك جواهر فروشي در پايتخت اين كشور دستبرد زد و جواهراتي را به ارزش سه ميليون و 200 هزار دلار به سرقت بردند.

به گزارش ايسنا، سخنگوي دپارتمان پليس «توكيو» در مصاحبه‌اي با رسانه‌هاي دولتي اين كشور، يادآور شد: روز گذشته سارقان به يك جواهر فروشي لوكس در ناحيه «گينزا » دستبرد زده و جواهرات و ساعت‌هاي گران قيمت به ارزش 300 ميليون ين، معادل سه ميليون و 200 هزار دلار را به سرقت بردند.

وي خاطر نشان كرد: البته اين سرقت با دستگيري يكي از سارقان به پايان رسيد و اموال مسروقه به جواهر فروشي مذكور بازگردانده شد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، اين اولين باري است كه در ژاپن اين ميزان جواهرات به سرقت مي‌رود. به طوري كه پليس ژاپن علت اصلي اين رويداد بي‌سابقه را عدم رعايت نكات ايمني در جواهر فروشي‌ها و بي‌دقتي ماموران حفاظتي اعلام كرد.

البته بايد به اين موضوع هم اشاره كرد كه در فوريه سال گذشته ميلادي هم يك سرقت از يك جواهر فروشي در اين كشور صورت گرفت، اما تنها 50 ميليون ين جواهر آلات به سرقت رفت. به همين دليل رسانه‌هاي ژاپن سرقت اخير را يكي از بزرگترين سرقت جواهرات در اين كشور خواندند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل