بازدید 3880
رضايي:

با تمرين دايي نياز به رژيم ندارم!

به خودم مي‌بالم كه زير نظر دايي فعاليت مي‌كنم(!) با انجام خوب تمرينات علاقه خودم به نحوه كار وي را نشان خواهم داد. نظم در تيم دايي جايگاه خاصي دارد و وي هميشه به بازيكنان در اين خصوص توصيه‌هايي را بيان مي‌كند. دايي نظم را عامل اصلي موفقيت تيم‌ها مي‌داند.
کد خبر: ۷۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۸۸ - ۰۷:۳۳ 05 January 2010
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مجبور بودم هميشه رژيم غذايي بگيرم تا وزنم از حد مورد نظر فراتر نرود، اما با تمرينات دايي ديگر نيازي به اين كار ندارم.

شيث رضايي در گفت و گو با فارس، در خصوص شرايط پرسپوليس و تمرينات دايي اظهار داشت: با نحوه تمرينات وي به خوبي آشنا هستم. دايي تيم را به خوبي تمرين مي‌دهد و فشار زيادي به بازيكنان وارد مي‌كند.

وي ادامه داد: چون يك مدافع هستم و نياز به سرعت دارم مجبور بودم هميشه رژيم غذايي بگيرم تا وزنم از حد مورد نظر فراتر نرود، اما با تمرينات دايي ديگر نيازي به رژيم غذايي ندارم. دايي با دانش و كاملاً حرفه‌اي بازيكنان را تمرين مي‌دهد و هنگامي كه به مسابقات نزديك مي‌شويم فشار تمرينات را كم مي‌كند.

مدافع پرسپوليس خاطرنشان كرد: به خودم مي‌بالم كه زير نظر دايي فعاليت مي‌كنم(!) با انجام خوب تمرينات علاقه خودم به نحوه كار وي را نشان خواهم داد. نظم در تيم دايي جايگاه خاصي دارد و وي هميشه به بازيكنان در اين خصوص توصيه‌هايي را بيان مي‌كند. دايي نظم را عامل اصلي موفقيت تيم‌ها مي‌داند.

رضايي افزود: تيم ما از يكدلي خاصي بهره‌مند است و با اين يكدلي پرسپوليس متفاوتي را خواهيد ديد.
وي درباره اردوي امارات تصريح كرد: اردوي خوبي بود. هر بازيكني كه معتقد است مي‌تواند در تركيب اصلي بازي كند در اين اردو خود را نشان داد. در امارات 2 بازي تداركاتي بدون توجه به نتيجه برگزار كرديم و معتقدم نتايج خوبي داشت.

رضايي يادآور شد: در بازي دوم با مشورت دايي و به دليل مصدوميتي كه داشتم بازي نكردم. اكنون شرايط خوبي داريم و آماده بازي با ذوب‌آهن هستيم. با برنامه‌هاي ويژه‌اي كه براي اين تيم داريم تلاش خود را به كار مي‌گيريم تا بتوانيم 3 امتياز را كسب كرده و به روزهاي خوب گذشته بازگرديم.
پرسپوليس در اردوي امارات در دو ديدار تداركاتي مقابل الريان قطر يك بر يك متوقف شد و حتاي امارات را با يك گل مغلوب كرد.

اين تيم در هفته بيست و دوم ليگ برتر شنبه هفته آينده برابر ذوب‌آهن صف‌آرايي مي‌كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل