بازدید 4691
۳
نشست خبری

خشم قلعه نویی ازداوری:دو اخراجی استقلال ویک پنالتی ما دیده نشد

کد خبر: ۷۹۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ 15 May 2018

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان که تیمش در دیدار حساس حذفی مقابل آبی های تهران شکست خورد و از لیگ قهرمانان حذف شد، در نشست خبری گفت: به این فوتبال نباید تبریک گفت. من تبریک را به آقای تاج و سلطانی فر می گویم. ممنون هستیم که ‌آقای تاج و وزیر ورزش که این تیم ها را خوب حمایت می‌کنند ما در زمین نباختیم. دو بازیکن حریف باید اخراج می شد و یک پنالتی ما دیده نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، قلعه‌نویی افزود: در این بازی تیام و یک بازیکن دیگر استقلال باید اخراج می‌شدند. من به استقلال تبریک می‌گویم اما به فوتبال تبریک نمی‌گویم این تبریک گفتن ندارد. زندگی جریان دارد و فوتبال هم برد و باخت دارد اما یک هفته است که به ما و ناموس ما فحاشی می‌کنند. من از هوادارانی که برای حمایت از ذوب‌آهن به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. آقای سلطانی‌فر مبارکت باشد، پدر ورزش ایران تبریک، آقای تاج مبارکت باشد. سر یک تیم شهرستانی را بریدند. اینها آه دارد، من به این آقایان تبریک می‌گویم.

سرمربی ذوب آهن در ادامه گفت: به کی‌روش هم تبریک می‌گویم. بازیکنان ما مردانه بازی کردند. لیست تیم ملی هم اثری نداشت. استقلال تیام و داور را داشت که ما نمی‌توانستیم این دو بازیکن را بگیریم. باید به تیام، دو عزیزی که اسمشان را آوردم و داور تبریک بگویم.

او در پاسخ به این سوال که سرنوشتش در ذوب آهن چه خواهد شد، گفت: بگذارید ۲۴ ساعت ریکاوری شویم و از این فوتبال لذت ببریم بعد تصمیم بگیریم. این معرفت نیست که سر تیم شهرستانی را ببرند. دیروز دیدید داور چقدر خوب بود؟ به باشگاه گفتم نامه بزنند که داور از شرق آسیا باشد. از سوتی که داور در دقیقه اول بزند، آدم می‌فهمد چه بلایی قرار است سرش بیاید.

قلعه نویی درباره شعارهایی که علیه او سر داده شد و این که آیا به تماشاگرها حق می‌دهد بابت اظهارات دیروزش از او ناراحت باشند، گفت: الان چون باختم با غیرت شدم. من بحثم به همان‌ها بود. چطور به مادر خدابیامرز من توهین می‌کنند؟ شما حاضرید علیه مادرتان توهین کنند؟ آیا سعه صدر دارید؟

او در پاسخ به سوالی درباره اتهاماتش به وزیر ورزش و تاج گفت: استقلال وابسته به کجاست؟ وزارت ورزش، تمام شد و رفت. مبارکش باشد. من به فوتبال تبریک نمی‌گویم. به استقلال، سلطانی‌فر و تاج تبریک می‌گویم. ما که یاد بحرین افتادیم. من چهار تا و پنج تا خورده‌ام ولی فوتبال بازی کرده‌ام. در عمرم این‌گونه بازی نکرده‌ام. سه سال مانده به انتخابات. دیگر چه بگویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
قلعه نوییی دور ور ندار آدم اکریک هزار تومانی از فردی بگیرد احترام نگه میداره تو همه چیزت را از















قلعه نویی نمک میخوره و نمکدون میشکنه تو بدون آبی چه بودی ؟
قله نوعی جان از قدیم گفتن عروس بلد نبود برقصه میگفت زمین کجه ، میخواستی اون داور بین اللملی داخلی رو بزارن به سمت شما غش کنه ؟
وزارت ورزش باید برای پایان دادن به فحاشی ها در ورزشگاه ها جریمه های سنگین وضع نماید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها