بازدید 2453

شرط مرفاوی برای استفاده از محرومان

وي در خصوص اينكه آيا ليستي براي به خدمت گرفتن مهاجمان خارجي به باشگاه داده يا خير،‌ خاطرنشان كرد:ليستي به باشگاه ندادم اما براي جذب مهاجم خارجي از مسئولان باشگاه درخواست كردم در صورت بررسي شرايط يك بازيكن خارجي به خدمت بگيريم. اگر هم قرار باشد بازيكني را به خدمت بگيريم نام آن مخفيانه خواهد بود.
کد خبر: ۷۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۸ - ۲۳:۴۲ 04 January 2010
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: زماني از اكبرپور، عنايتي و كاظمي استفاده مي‌كنيم كه عملكرد فني و اخلاقي آنها مناسب باشد.

به گزارش فارس؛ صمد مرفاوي پس از تساوي يك بر يك در ديدار تداركاتي مقابل تيم اميد ايران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از بازي راضي بودم. تمام نفرات ما در اين مسابقه حضور نداشتند و سعي كرديم به خوبي از بازيكنان جوان‌مان استفاده كنيم. ضمن اينكه در زمين اصلي هم بازي نكرديم و كيفيت چمن چندان مناسب نبود.

وي در خصوص مخالفت با برگزاري بازي در حضور تماشاگران و خبرنگاران تاكيد كرد: من نخواستم بازي بدون خبرنگار و تماشاگر برگزار شود بلكه با توجه به وضعيت كمپ تيم ملي و اينكه در اينجا جايي براي نشستن تماشاگران نيست، خواستيم محوطه زياد شلوغ نشود.

مرفاوي در خصوص بازگشت اكبرپور، عنايتي و كاظمي 3 بازيكن محروم استقلال گفت: اين تصميمي است كه كميته استيناف باشگاه گرفته و مشكلي در اين راه وجود ندارد. البته زماني از اين 3 بازيكن استفاده مي‌كنيم كه عملكرد فني و اخلاقي آنها مناسب باشد.
وي در خصوص وضعيت رضا عنايتي يادآور شد: ظاهرا مسئولان كميته استيناف شرايطي براي بازگشت عنايتي دارد و اين مسئله بايد حل شود.

مرفاوي در خصوص اينكه بعضي از بازيكنان استقلال معتقدند فرهاد مجيدي وظايفي بيشتر از كاپيتاني در استقلال دارد گفت: فرهاد مجيدي و اميرحسين صادقي مريض بودند و امروز در جريان بازي دوستانه ما حضور نداشتند. فرهاد مجيدي بازيكن بزرگ و كاپيتان اين تيم و براي همه طرفداران فوتبال و بازيكنان قابل احترام است. همانطور كه ما به بقيه احترام مي‌گذاريم براي مجيدي هم احترام قائل هستيم و تمامي اختيارات فني و انضباطي با مسئوليت من انجام مي‌شود و بازيكنان نيز به عنوان كاپيتان به فرهاد مجيدي احترام مي‌گذارند.

مرفاوي در خصوص 6 بازي آينده استقلال در تهران گفت: بازي‌هاي سختي پيش رو داريم ولي تمام تلاش‌مان را مي‌كنيم تا امتيازات كامل مسابقات را كسب كنيم.

وي در خصوص اينكه آيا ليستي براي به خدمت گرفتن مهاجمان خارجي به باشگاه داده يا خير،‌ خاطرنشان كرد:ليستي به باشگاه ندادم اما براي جذب مهاجم خارجي از مسئولان باشگاه درخواست كردم در صورت بررسي شرايط يك بازيكن خارجي به خدمت بگيريم. اگر هم قرار باشد بازيكني را به خدمت بگيريم نام آن مخفيانه خواهد بود.

سرمربي تيم استقلال در خصوص افت فوتبال ايران گفت: بايد برنامه‌ريزي صحيح داشته باشيم. كارشناسان و مسئولان به اتفاق پيشكسوتان بنشينند و به جمع‌بندي درستي برسند. ما در ابتدا بايد ببينيم آيا مي‌خواهيم براي جام جهاني آينده برنامه‌ريزي كنيم يا اينكه مي‌خواهيم فوتبال‌مان را به رشد و پيشرفت برسانيم.
مرفاوي اضافه كرد: قبلا مي‌گفتند اگر تيم‌هاي پايه خوبي نداشته باشيم نتيجه نمي‌گيريم اما تا آنجا كه مشخص است تيم‌هاي پايه ما اين روزها خوب نتيجه مي‌گيرند و بايد با برنامه‌ريزي دقيق همه چيز را به هم وصل كنيم. نبايد از اين مسئله غافل شويم كه ليگ‌مان را بايد با كيفيت بالا برگزار كنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس