بازدید 1852

قلعه نویی: جز ترور شخصيت و پرونده‌سازي براي ديگران هيچي نداريم!

فرصت زيادي تا اين مسابقات وجود ندارد؛ ما در اردوي كيش يك بازي از تيم الشباب عربستان را ديديم كه واقعا تيم بسيار و خوب و پرتلاشي بود. همكاران ما مشغول آناليز شرايط حريفان‌مان هستند تا با اطلاعات و دانش خوبي براي رويارويي با آنها آماده شويم. آنها در فرصت‌هاي موجود بعضا بازي‌هاي تداركاتي با حريفان بين‌المللي برگزار مي‌كنند و ما هم با توجه به تقويم مسابقات ليگ، تنها با بازي‌هاي داخلي بايد تيم را آماده اين رقابت‌ها كنيم.
کد خبر: ۷۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۸ - ۲۳:۰۲ 04 January 2010
سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از ديدن مراسم‌هاي خداحافظي و بازي‌هاي تداركاتي مسوولان عربستاني براي پيشكسوتان‌شان ناراحت شده و حسرت خوردم كه اينجا و در فوتبال جز ترور شخصيت و خراب كردن افراد كاري نمي‌كنيم؛ مدام به دنبال پرونده‌سازي عليه ديگران هستيم اما آنها براي بازيكنان خود چه مي‌كنند.

امير قلعه‌نويي در گفت‌وگو با ايسنا، با انتقاد از مسوولان فوتبال كشور به خاطر قدرداني نكردن و ارزش‌ نگذاشتن به پيشكسوتان فوتبال، اظهار كرد: چند شب گذشته وقتي بازي‌هاي خداحافظي كه تيم‌هاي عربستاني براي پيشكسوتانشان برگزار كردند را ديدم، افسوس خوردم. بازيكنان سپاهان مي‌ديدند كه دو روز در هم فرو رفته بودم و مي‌پرسم آيا ما اين رفتار را با پيشكسوتان فوتبال‌مان مي‌كنيم. كلاه‌مان را قاضي كنيم و ببينيم چند درصد از اين كار را براي بازيكنانمان انجام داديم؟ آيا باشگاه‌هاي ما براي خداحافظي بازيكنانشان اصلا يادي از آنها مي‌كنند؟

وي با انتقاد تاكيد كرد: وقتي اين مراسم‌ها را مي‌ديدم واقعا ناراحت مي‌شدم، جوايز و يادبودهاي اهدايي‌شان بماند اما آنها اين طور سپاسگذار زحمات پيشكسوتان خود هستند و ما چه رفتاري با پيشكسوتان‌مان داريم. حسرت خورديم چرا كه مي‌بينيم اينجا جز ترور شخصيت و خراب كردن افراد كاري نمي‌كنيم؛ مدام به دنبال پرونده‌سازي عليه ديگران هستيم و هيچي نداريم!

سرمربي تيم سپاهان اصفهان درباره آخرين وضعيت آمادگي تيم فوتبال سپاهان اصفهان پس از اردوي تداركاتي در كيش، اظهار كرد: با توجه به تعطيلات ناخواسته ليگ كه نه سودي براي تيم‌هاي باشگاهي داشت و نه براي تيم ملي، اردوي خوبي را در اين مدت برگزار كرديم. هدف ما از اردوي كيش و تمريناتي كه تاكنون انجام داديم، حفظ آمادگي جسماني بازيكنان بود. كليه تيم‌هاي ليگ چنين برنامه‌هايي را در دستور كارشان داشتند. در اين اردو دو بازي تداركاتي مفيد با تيم منتخب كيش انجام داديم كه بايد از آنها براي رويارويي با سپاهان تشكر كنم. به هر حال تا بخواهيم برگرديم به شرايط مسابقات، زمان زيادي صرف خواهد شد.

وي پيرامون استفاده از بازيكنان ملي‌پوش سپاهان در بازي يك شنبه، با توجه به طولاني بودن سفر بازگشت تيم ملي و تاخير 12 ساعته در فرودگاه دوحه، تصريح كرد: كاري نمي‌توانيم بكنيم؛ آنها جمعه به ما تحويل داده مي‌شوند كه بايد ببينيم در چه شرايط جسمي، روحي و رواني قرار دارند. مشخص نيست با يك روز تمرين آيا مي‌توانند در تركيب تيم قرار گيرند يا خير. بالاخره اين هم از جمله مواردي است كه گفتم اين تعطيلات به سود هيچ كس نبود.

قلعه‌نويي با اشاره به نزديك شدن به مسابقات ليگ قهرمانان آسيا، گفت: فرصت زيادي تا اين مسابقات وجود ندارد؛ ما در اردوي كيش يك بازي از تيم الشباب عربستان را ديديم كه واقعا تيم بسيار و خوب و پرتلاشي بود. همكاران ما مشغول آناليز شرايط حريفان‌مان هستند تا با اطلاعات و دانش خوبي براي رويارويي با آنها آماده شويم. آنها در فرصت‌هاي موجود بعضا بازي‌هاي تداركاتي با حريفان بين‌المللي برگزار مي‌كنند و ما هم با توجه به تقويم مسابقات ليگ، تنها با بازي‌هاي داخلي بايد تيم را آماده اين رقابت‌ها كنيم.

قلعه‌نويي در ارزيابي‌اش از ديدار با فولاد خوزستان در هفته بيست و دوم ليگ، تصريح كرد: نتايج فولاد در چند بازي اخير نشان مي‌دهد تحولي در اين تيم رخ داده و ما كار سختي خواهيم داشت. شكست دادن مقاومت در شيراز كار دشواري است كه فولاد انجام داد. اين بازي از حيث ديگري براي ما سخت خواهد بود كه اولين بازي بعد از تعطيلات است؛ ضمن اينكه ما چهار بازيكن از نفرات اصلي را هم در اختيار نخواهيم داشت؛ بازيكنان خارجي سپاهان هم در اين مدت به تعطيلات رفتند كه مجموعه‌ اين عوامل مويد دشواري كار ما خواهد بود.

سرمربي اسبق تيم ملي در ارزيابي‌اش از دستاورد حضور اين تيم در تورنمنت قطر، گفت: با توجه به اينكه فوتبال ما نتيجه‌گراست، در اين امر كه موفق نبوديم و در ميان چهار تيم چهارم شديم، از نظر كيفيت بازي‌هاي ارايه شده هم عملكرد قابل قبولي نداشتيم و البته در بازي سوم نسبت به دو بازي قبلي بهتر بوديم اما در هر سه مسابقه نسبت به نام و جايگاه ايران فاصله زيادي داشتيم. بنده به ريز مسايل و كيفيت بازي‌هاي تيم ‌ملي هم نمي‌پردازم چرا كه در آنجا مسووليتي ندارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار