بازدید 6354
سوژه

خط خورده بزرگ لیست کی روش کدام ستاره است؟

بر اساس سلیقه ۴ سال قبل کی‌روش، ۵ بازیکن از لیست مهاجمان حاضر باید در تهران بمانند. با توجه به انتخاب تقریبا قطعی انصاری‌فرد، جهانبخش ،طارمی، آزمون و قدوس و خط خوردن قلی زاده باید این فرد را بین ترابی، کاوه رضایی و دژاگه جستجو کرد
کد خبر: ۷۹۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 15 May 2018

۶ مهاجم به علاوه امیری، ترابی، دژاگه و قلی‌زاده در لیست اولیه کی‌روش حضور دارند یعنی ۱۱ بازیکن در فاز هجومی که بر اساس سلیقه ۴ سال قبل کی‌روش، ۵ بازیکن از این لیست باید در تهران بمانند.

به گزارش تابناک ورزشی، قلی‌زاده بازیکنی است که اولین گزینه احتمالی خط‌خورده‌ها خواهد بود و انصاری‌فرد و جهانبخش و طارمی و آزمون و قدوس هم مسافران قطعی سفر به روسیه به نظر می رسند.

در میان باقیمانده ها کاوه رضایی، ترابی، وحید امیری، اشکان دژاگه و قوچان‌نژاد بازیکنانی هستند که هر کدام یک برتری برای سفر به روسیه خواهند داشت. مثلا وحید امیری تنها بازیکن چپ‌پای تیم کی‌روش است که می‌تواند بازیکن تخصصی این پست باشد و در تمام لیست‌های تیم‌ملی در سال‌های اخیر حاضر بوده است و همین مساله شانس او را برای سفر به روسیه افزایش می‌دهد. دژاگه شاید به واسطه مصدومیت و ناآمادگی و بدون تیم بودنش در سال‌های منتهی به جام جهانی گزینه محتمل‌تری برای حذف شدن باشد. در نهایت شاید بتوان گفت که دوئل نهایی برای ماندن و رفتن میان کاوه رضایی و مهدی ترابی است. دو بازیکنی که خط خوردن هر کدام از آنها اتفاق بزرگی خواهد بود مثل خط خوردن تمام بازیکنان این لیست ۵نفره.

ترابی این فصل بهترین بازیکن لیگ برتر ایران شد و توانسته است عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر داشته باشد و بهترین فصل خود را از نظر آمار و ارقامی به ثبت رسانده است. کاوه رضایی هم یکی از بهترین لژیونرهای ایران بوده که در لیگ بلژیک در رده سوم بهترین گلزنان قرار دارد. دو بازیکنی که در هر برهه‌ دیگری شاید می‌توانستند جای خود را در ترکیب اصلی تضمین کنند اما در تیم‌ فعلی یکی از خط‌خورده‌ها و ناکامان تیم کی‌روش خواهند بود.

خط خورده بزرگ لیست کی روش کدام ستاره است؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر