بازدید 4681

قلعه نویی هم اعلام لیست تیم ملی را مشکوک خواند

کد خبر: ۷۹۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 14 May 2018

سرمربی تیم ذوب‌آهن با انتقاد از اعلام لیست تیم ملی شب قبل از بازی با استقلال با هدف تخریب روحیه تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، قلعه نویی با اشاره به اعلام فهرست بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی و حضور تنها رشید مظاهری از ذوب‌آهن در این لیست تصریح کرد: اگر یک گله‌ بکنم ایراد ندارد؟ اشکال نداشت لیست را فرداشب اعلام می‌کردند؟ اگر ما حرف بزنیم چیزهایی می‌گویند اما الآن ببینید این لیست از لحاظ روحی و روانی روی دو تیم چه تأثیری گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: اگر فردا شب لیست اعلام می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟ از استقلال 7 نفر دعوت شده و این در روحیه تیمی ما تاثیرگذار است، شاید برخی از نفرات ما هم توقعی داشتند، چه اشکالی داشت بعد از بازی فردا این اتفاق می‌افتاد؟ الان برخی بازیکنان ما که انتظار دعوت به تیم ملی را داشتند باید ریکاوری روحی کنند. وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا فرصت برای ارسال اسامی نبوده است، گفت: ارسال با اعلام فرق می‌کند، من نظرم این است که اسامی را تا بعد از بازی فردا اعلام نمی‌کردند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که اگر فردا تیمش برنده شود احتمال دارد دوباره شاهد فضای منفی ورزشگاه علیه خودش باشد، گفت: البته ما همان‌هایی را که به ما نسبت دادند به خودشان و خانواده‌هایشان برگرداندیم البته اگر خانواده‌ای داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان