بازدید 29688

آقایان افراطی! حضور مردم را با پافشاری بر اعداد و ارقام لوث نکنید

چرا باید معنا و مفهوم چنین حرکت بزرگی را با رفتاری بچگانه و با بیان بی‌دلیل عدد و رقم درباره شمار حاضران لوث کرده و این اختلاف را دستاویزی برای مخالفان خارج‌نشین نظام قرار دهیم که تأکید می کنند داخلی‌ها در پی عدد سازی برای این مراسم هستند؟ آیا تأکید بی‌دلیل بر آمار و ارقام درباره شمار مردم از سوی برخی افراد وابسته به یک جریان خاص، با توجه به شیطنت و خباثت ضد انقلاب و رسانه‌های بیگانه، این حماسه پرشکوه را وجه‌المصالحه دعواهای سیاسی قرار نداده و جفا در حق ملت شریف و ولایتمدار نیست؟
کد خبر: ۷۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۰ 04 January 2010

در حالی ‌که کوچکترین تناقض در سخنان مسئولان اجرایی و انتظامی در رخدادهای پس از انتخابات به سوژه‌ای برای رسانه‌های بیگانه و اپوزیسیون خارج از نظام تبدیل می‌شود، اکنون پافشاری برخی از همین قبیل افراد برای دادن برآوردی از تعداد شرکت کنندگان در راهپیمایی مردمی علیه حرمت شکنان روز عاشورا به سوژه دیگری علیه نظام تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، پس از راهپیمایی روز نهم دی ماه با محوریت اعلام انزجار از حرمت شکنی روز عاشورا و و اعلام وفاداری به ولایت و رهبری که به زعم همگان یکی از باشکوهترین حرکت‌های مردمی در سالیان اخیر بوده است، افرادی در پی آن برآمدند تا به گمان خود، با اعلام عدد و رقم برای تعیین عظمت حضور مردمی، نشان دهند که چقدر این موضوع برای مردم اهمیت داشته است و البته شاید به نوعی این حضور را به خود نسبت دهند.

برای نمونه، درباره راهپیمایی بزرگ روز چهارشنبه، سه چهره‌ای که حضور برجسته‌ ای در راهپیمایی نداشتند، آمار متفاوتی ارایه کرده‌اند که رقمی بین سه تا چهار میلیون نفر را در بر می‌گیرد و این در حالی است که سخنران مراسم، جمعیت حاضر را در نامه‌ای که به میرحسین موسوی نوشته است حدود 2.5 میلیون نفر عنوان کرده است.

اما نکته اینجاست که چرا باید معنا و مفهوم چنین حرکت بزرگی را با رفتاری بچگانه و با بیان بی‌دلیل عدد و رقم در مورد شمار حاضران لوث کرده و این اختلاف را دستاویزی برای مخالفان خارج نشین نظام قرار دهیم که تأکید می‌کنند داخلی‌ها در پی عددسازی برای این مراسم هستند؟ آیا تأکید بی دلیل بر آمار و ارقام درباره شمار مردم از سوی برخی افراد وابسته به یک جریان خاص، با توجه به شیطنت و خباثت ضد انقلاب و رسانه‌های بیگانه، این حماسه پرشکوه را وجه‌المصالحه دعواهای سیاسی قرار نداده و جفا در حق ملت شریف و ولایتمدار نیست؟

متأسفانه، این اشتباه برخی که به زعم خود، با عدد و رقم سازی برای بزرگ نمایی اقدامات همراهان و کوچک‌نمایی مخالفان در حال خدمت به نظام هستند تاکنون دقیقا نتیجه عکس داشته و سبب می‌شود که این موضوع دستاویزی برای حمله به نظام قرار گیرد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
چرت وپرت نگو تابناک
اگر و اگر فقط از روز اول عده اي تعداد معترضان را با خس و خاشاك مقايسه نمي كردند و براي آنها حقي براي ابراز عقيده مي ديدند شايد كار به اينجا نمي كشيد
تابناک حرکت اشتباه ناگزیر از پیامدهای اشتباهه...
بسمه تعالی
از پرخاشگری شما که معتقد به اعتدال هستید متعجبم! تخریب حرفه ای ممنوع حتی شما!
صندوق رای بهترین ملاک است...
جالبه تابناک با هرکس حال نکنه طرف میشه افراطی شما ها مشگلتون اینه که هنوز فرقه بینه سستی و وادادن رو با افراطگری نمیدونید .
متاسفانه افراطيون عكس و شعارهاي بدي عليه خواص جامعه سردادند همه در يك موضوع با هم مشترك بودند آنهم امام حسين (ع)
فکر کنم هر بچه ایی بدونه که بابت شرکت در راهپیمایی یا گردهمایی بلیط صادر نمیشه! و اعداد و ارقامی که افراد مختلف اعلام می کنند تخمین ذهنی آنها ست.

این تخمین زدن ها هم ربطی به افراطی بودن یا نبودن فرد نداره. مشکلی هم برای کسی ایجاد نمیکنه.

به نظر میاد تابناک با ایجاد اینگونه خبرها بیشتر سعی داره اعتراض های زیاد و شدیدی که به محسن رضایی برای ارسال نامه به مقام معظم رهبری شده را تحت و شعاع قرار بده، و به نوعی ایرادهای واهی از افرادی که آنها را در جریان این اعتراض ها مقصر می داند، بگیره!
در ده مابه اين ميگن چغلی، آمارمن راهم که ميگم شايد سه هزاز نفر بودند برای تيتر مقاله فردای تابناک.
حالا که چی؟! 3 میلیون نه دو میلیون 500!! فرقی میکنه؟
جمعیت که میلیونی بود حالا شما میخواین کمش کنین مهم نیست
من از کسانی هستم که در راهپیمایی فقط برای انزجار از حرمت شکنی عاشورا و ولایت فقیه شرکت کردم نه دفاع از جریان سیاسی خاص
البته نا گفته نماند كيهان گفته 10 ميليون نفر
اينها كه اين اعداد و ارقام را مي دهند فقط مي خواهند بگويند كه راي احمدي نژاد درست بوده است اما بايد به انها گفت كه راهپيمايي هفته گذشته فقط و فقط براي دفاع از ولايت و حريم عاشورا بوده است و هيچ ربطي به احمدي نژاد ندارد و بسياري از مخالفان او هم در راهپيمايي حضور داشتند
تابناک براتون متاسفم!!!
البته وقتي فارس نيوز اعلام مي‌كنه چندين ميليون نفر در اين راهپيمايي شركت كردن در حاليكه در مراسم تشييع آيت الله منتظري 5 هزار نفر شركت كردن، آدم حق داره به آمار اولي هم شك كنه!
می گویند در تهران 4 و کل کشور 40 میلیون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و این برای این است که فقط و فقط بگویند این سبزها در جمع امار 40 میلیون شرکت کننده انتخابات حساب نمی شوند و یا همه بر گشته اند
چکار داری تابناک بذار بخندیم
راهپیمایی روز نهم دی ماه به منطور اعلام انزجار از حرمت شکنی روز عاشورا بود نه دفاع از دولت. آیا اجازه راهپیمایی مسالمت آمیز به مخالفان دولت (نه مخالفان نظام) داده میشود؟ ترس از چیست؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان