بازدید 25219

احمدی نژاد: هستي‌ام را براي لایحه يارانه‌ها مي‌دهم

احمدي بيغش نماينده اصولگراي مجلس در روايتي از اين جلسه گفت كه احمدي‌نژاد بر اجراي اين لايحه تاكيد داشت و حتي گفت حاضرم همه هستي‌ام را بدهم اما اين لايحه را اجرا كنم.
کد خبر: ۷۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۹ 04 January 2010
ایلنا: در جلسه شب گذشته نمايندگان مجلس با رئيس‌جمهور،70 نماينده به اين جلسه آمدند و بزرگان مجلس همچون احمد توكلي، محمدرضا باهنر، غلامعلي حداد عادل و علي لاريجاني به اين جلسه نرفتند.

يك نماينده اصولگراي مجلس هشتم چنين جلساتي را به شكل دوره‌اي دانست و گفت: در اين جلسات هركس كه علاقمند باشد شركت مي‌كند و در جلسه شب گذشته نيز موضوع بحث لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها بود.

محمود احمدي بيغش اظهار داشت: در جلسه شب گذشته پس از اظهارات محمدرضا ميرتاج‌الديني معاون پارلماني رئيس‌جمهور سه نماينده كه دو نفر از آنها كه آقايان فرهنگي نماينده تبريز و زارعي نماينده تهران بودند،به مدت سه دقيقه صحبت كردند.

وي ادامه داد: همچنين شمس‌الدين حسيني وزير اقتصاد و دارايي نيز توضيحاتي را در رابطه با موضوع هدفمند كردن يارانه‌ها و علت درخواست استرداد اين لايحه از سوي دولت ارائه داد.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در ادامه با بيان اينكه رئيس‌جمهور نيز 40 دقيقه صحبت كرد،خاطرنشان كرد: احمدي‌نژاد شب گذشته حدود 40 دقيقه در اين جلسه صحبت كرد و علت درخواست استرداد از سوي دولت را توضيح داد و همچنين از نمايندگان خواست تا كمك كنند اين لايحه به درستي انجام شود.

نماينده مردم شازند در مجلس شوراي اسلامي افزود: رئيس‌جمهور همچنين در رابطه با جلسه ديروزش با سران دو قوه ديگر نيز توضيحاتي داد و گفت كه در اين جلسه نيز در رابطه با لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها و مشكلات فعلي آن صحبت شده و علي لاريجاني رئيس مجل نيز از حل اين مشكلات استقبال كرد.

وي يادآور شد: رئيس‌جمهور در اين جلسه بر اجراي اين لايحه تاكيد داشت و حتي گفت حاضرم همه هستي‌ام را بدهم اما اين لايحه را اجرا كنم.

احمدي بيغش در پايان گفت: در اين جلسه حدود 70 نماينده حاضر شده بودند تا در رابطه با لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها با رئيس‌جمهور گفت وگو كنند.

همچنين سران مجلس همچون علي لاريجاني، احمد توكلي، محمدرضا باهنر و غلامعلي حداد عادل به اين جلسه نرفتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل