بازدید 62184
اتفاقی عجیب در یک دبستان دخترانه در آبادان؛

کوتاه کردن موی دختربچه با قیچی برای جلوگیری از تحریک آقای ناظم!

در ماه های گذشته، آموزش و پرورش کشور درگیر حواشی عجیب و غریبی بوده که باور آنها برای ذهن شهروندان سخت و دشوار است. با اینکه برای نهادی چون آموزش و پرورش، حاشیه مطلوب نیست و در کارایی این مجموعه حساس آثار منفی دارد، همچنان این حواشی نامطلوب ادامه دارد؛ مثل اتفاقی که برای یک دخترچه آبادانی افتاد.
کد خبر: ۷۹۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ 12 May 2018

 موهای دختربچه را کوتاه کردند تا مبادا ناظم مدرسه تحریک شود!در ماه های گذشته، آموزش و پرورش کشور درگیر حواشی عجیب و غریبی بوده که باور آنها برای ذهن شهروندان سخت و دشوار است. با اینکه برای نهادی چون آموزش و پرورش، حاشیه مطلوب نیست و در کارایی این مجموعه حساس آثار منفی دارد، همچنان این حواشی نامطلوب ادامه دارد؛ مثل اتفاقی که برای یک دخترچه آبادانی افتاد.

به گزارش «تابناک»؛ در مورد ساختار آموزش و پرورش و قوانینی که در این مجموعه جریان دارد، انتظار منطقی این است که این قوانین به گونه ای تنظیم شوند که دارای جامعیت باشند و حتی القدور شامل اعمال سلیقه و رفتار غیر اخلاقی نشوند؛ انتظاری بجا که البته شواهد نشان می هد، چندان با حقیقت همخوانی ندارد.

هرچند در سال و ماه های گذشته در این وزارتخانه و به ویژه مدارس کشور، رخدادهای غیر منطقی فراوانی روی داده که اشاره به هر یک از آنها برای اثبات خروج این ساختار حساس از روال منطقی کفایت می کند، هفته گذشته در یکی از مدارس استان خوزستان اتفاقی افتاد.ه که به باور بسیاری باور آن بسیار سخت است!

ماجرای رخدادی که از آن سخن به میان است، مربوط به مدرسه ای دخترانه به نام گلستان در شهر آبادان، استان خوزستان است که در آن، معاون پرورشی مدرسه با توجیهی عجیب موهای یکی از دانش آموزان دختر را با قیچی کوتاه کرده است.

موهای دختربچه را کوتاه کردند تا مبادا ناظم مدرسه تحریک شود!

در این مدرسه دخترانه که گویا ناظم مدرسه مرد است، معاون پرورشی به دانش آموزان هشدار داده که به هنگام حضور در مدرسه و در هر شرایط، باید موی خود را زیر مقنعه نگه دارند و اگر موهای آنها به گونه ای است که از مقنعه بیرون می زند، نسبت به کوتاه کردن آن اقدام کنند.

این دستور عجیب که گفته می شود برای جلوگیری از تحریک ناظم مدرسه توسط معاون پرورشی صادر شده است، توسط یکی از دانش آموزان کلاس ششم مورد بی توجهی قرار می گیرد و همین اقدام سبب می شود تا این معلم با قیچی پاسخ بی توجهی های این دختر بچه را بدهد.

این اتفاق عجیب روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه رخ داد و معاون پرورشی این دبستان در اقدامی غیر اصولی، اقدام به کوتاه نمودن ۲ سانت از موی دانش آموز که از مقنعه بیرون مانده بود کرد.

بررسی ها نشان می دهد، اداره آموزش و پرورش آبادان به محض اطلاع از این رویداد، نسبت به پیگیری این اتفاق اقدامات لازم را انجام داده و ضمن تعلیق معاون پرورشی از شغلش، نسبت به دلجویی از خانواده این دختربچه و شخص وی اقدام کرده اند.

گفته می شود برای این رخداد پیش آمده در هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان پرونده ای تشکلیل شده و رسیدگی به آن در دستور کار مسئولان آموزش و پرورش استان خوزستان قرار گرفته است.

به نظر می رسد، اینکه پس از هر رخداد باور ناپذیر در آموزش و پرورش کشور مثل این اتفاق و نیز ماجرای تنبیه های فیزیکی دانش آموزان، مسئولان استانی و کشوری، با فرد خاطی برخورد می کنند و یا وزیر آموزش و پرورش با نگارش توئیت سعی بر دلجویی از افرادی می کند که حقوقشان ضایع شده است، دیگر کافی و قانع کننده نباشد.

این اولین اقدام عجیب و دور از ذهن رخ داده در مدارس کشور نیست و با روندی که وجود دارد، قطعاً آخرین آن نیز نخواهد بود؛ بنابراین، شاید نیاز باشد که به اصول و موازین اصلی حاکم بر نظام آموزش و پرورش کشور مراجعه شود و برای برخورد با چنین مشکلاتی، برخوردهای ریشه ای تری در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

واقعاً چه دلیلی می توان برای حضور یک ناظم مرد در مدرسه دخترانه پیدا کرد و اگر چاره ای جز استخدام این ناظم در مدرسه نبوده است، چرا باید شرایط به گونه ای باشد که سایر دبیران و معلم ها نگران شرایط تحریک آمیز برای او باشند؟

آیا به راستی در این سال ها که در چندنوبت بحث کمبود معلم و کادر آموزشی در مدارس کشور به بحث کانونی وزارت آموزش و پرورش تبدیل شده و البته حواشی نیز به دنبال داشته، قابل قبول است که در مدارس دخترانه، ناظم مرد مشغول به کار باشد و این چنین حکایت عجیب و غریبی رقم بخورد؟ آیا برخورد و تعلیق این معاون مدرسه می تواند پایان بخش تکرار چنین رخدادهایی در مدارس کشورمان باشد و تعلیق افراد، پایان بخش همه مشکلات است؟

شاید این رخداد بهانه ای باشد برای دست اندرکاران و متولیان آموزش و پرورش کشور تا در نوع و سبک مدیریتی خود بازنگری کرده و موضوع نظارت و هماهنگی در شیوه برخورد با دانش آموزان را به صورت جدی تر دنبال کنند؛ اتفاقی که اگر عملیاتی نشود، باید منتظر ماند و دوباره چنین رخدادهایی را دید و شنید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۸۱
به کیا رای دادیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
سر مردم باید گرم باشه .........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
کار این شخص فرهنگیه بی فرهنگ بی انداره زشت بوده ولی از کار اون شخص زشتتر کار مسئول انتشار این خبر در تابناکه که برای تحریک بیشتر احساسات خوانندگان از عکسی که مربوط به این خبر نیست استفاده کرده.
شما اگر بیل زنی اول تو باغچه خودتون بزنید.شما خودتون هم کارتون بسیار زشته که برای جذب مخاطب بیشتر دست به هرکاری میزنید و بیشتر از کار اون مسئول پرورشی مدرسه روحیه جامعه و اذهان مردم رو مشوش میکنید و همین کارهای شما و رسانه های مانند شما باعث شده حتی مردم عادی در سطح جامعه هم توجهشون فقط به اتفاقات منفی باشه و اونها هم مانند شما یک کلاغ رو چهل کلاغ کنند و هرکسی سعی کنه هر خبر بدی رو شاخ و برگ بده و تبدیل به بدترش کنه و باعجله زیاد برای دیگران در فضای مجازی ارسال کنه تا به نوعی خودش رو مطلعتر از دیگران نشون بده و این مساله تقریبا داره به یک فرهنگ در ایران تبدیل میشه و مطمئنا شما رسانه ای ها در بوجود آمدن این فرهنگ زشت و خطرناک سهم زیادی دارید
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
من کاملا با شما موافقم .خواهشا مطالب و یا عکسهایی ک ربطی به خبر نداره رو بدون اطلاع پخش نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
شما چرا از اطلاع رسانی تابناک ناراحت شدید؟ کار این معلم اینقدر زشت بود که به نظر من رسانه ها کم به آن توجه کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
حکایت این معلم ها حکایت ایران و آمریکاست
اینها باید حقوقشون بالاتر از همه کشور باشه تا شاید راضی بشند و و دوباره مطالبه گری نکنند... اینم از وضع درس دادن ورفتارشون قسم میخورم خیلی از این اتفاقات میوفته ولی رسانه ای نمیشه همین چند روز پیش یه معلم دیدم مقابل پدر و مادر دانش آموز فحش رکیک بهش میداد و تهدیدش میکرد هیچ اتفاقی هم نیوفتاد
ناشناس
| - |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
ما وقتی درس میخوندیم معلمها هم از معاونین پرورشی خوششون نمیومد نمیدونم چرا ؟؟؟!!!!به چشم گشت ارشاد بهش نگاه میشد. البته میدونم تابی جون نمیزاری و یا سانسور میکنی ولی عیب نداره
نه
| Netherlands |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
دو سانت به اندازه یک بند انگشته که من همیشه برای موخوره کوتاه میکنم
شاید نمیخواسته زبان روسی یاد بگیره
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
اینو خوب اومدی دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
اصلا شما فهمیدی اصل اون خبر درمورد زبان روسی چی بود؟یا شمام مثل بقیه ملت جوگیر و همیشه در صحنه ایران داری بر اساس مد روز و درجهت وزش باد حرکت میکنی
وزیر آموزش و پرورش توی روسیه به وزیر روس پیشنهاد کرده بود در ایران به اون دانش آموزانی که علاقه دارن زبان روسی یاد بگیرن این زبان به عنوان زبان دوم بجای انگلیسی که الان در مدارس زبان دوم است آموزش داده شود و متقابلا در مدارس روسیه هم برای دانش آموزانی که تمایل دارن فارسی یاد بگیرند این امکان فراهم شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
دوست عزیزی که میفرمایی وزیر پیشنهاد داده هر کی دوس داری زبان روسی یاد بگیره-کسی هر زبانی که بخواد میتونه بره یاد بگیره-ما تدریس زبان انگلیسی که تو کل دنیا کاربرد داره رو در مدارس ابتدایی ممنوع کردیم بعد وزیر لطف میکنه پیشنهاد زبان روسی میده؟!!کاربرد این زبان چیه؟
چ معنی میده مدیر یه مدرسه دخترونه مرد باشه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
اصلا چه معنی میده دختر بره مدرسه که مجبور بشن مدیر مرد بگذارن واسش!!!!!
ذهنت رو بشور
تومدرسه مدیر مرد نباشه، بیرون توخیابون چطور؟ اونجام مرد نباشه موقع تعطیلی مدارس؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
پيشنهاد دارم دخترا رو زنده بگور کنيد. چون اصلا اسم دختر هم مردان رو تحريک ميکنه
آنونیموس
| United States of America |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
فرقی نمیکنه کسی که بخواد تحریک بشه دختر و پسر نداره ... میشه ....
آقای بطحایی هفته ای یه شبربن کاری باید از خود نشون بده هفته قبل محکومیت تجمع معلمان بخت برگشته هفته قبلتر پیشنهاد آموزش زبان روس در ایران به پوتین این هفته کوتاه کردن موی دختر مردم
اگر زمان ما تحصیل میکردن که ناظما نمیزاشتن کفش سفید و جوراب سفید بپوشیم و مقنعه رو نمیزاشتن تو کاپشنمون بزاریم و باید مینداختیم رو کاپشن و موهامونو نباید از بالا میبستیم و هزار اما و اگر و باید و نباید دگ چی کار میکردن.ما که از مدرسه بیزار شدیم برای همین بایدها و نبایدها که نمیدونیم تا امروز تو کدوم کتاب قانون نوشته شده بود.لا اقل بزارید این نسل چهارم نفس بکشه.بزارید زندگی کنه و معنی زندگی رو بفهمه .با این رفتارتون این بچه هارو از مدرسه بیزار نکنید .بزارید مدرسه مکان امنی برای بچه ها باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
اره گاهی یک خاطره هایی میشنوم که واقعا افسرده میشم. میگفتن ممکن بود سر جلسه ی امتحانات نهایی حتا به خاطر یک سانت پاچه شلوار ممنوع از امتحان بشید
استفعا وزیر اموزش پرورش

استفعا استفعا استعفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
در این مملکت کی استعفا داده که این دومی باشه. تازه احتمالآ تشویق هم میشه
عجب ادمهای پیدا میشن باید مجازات شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
فقط اعدام
........................
همه بدبختی ما از آمریکاست بگو مرگ بر آمریکا که این آقای ناظم تحریک شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
شایدم کار تلگرام باشه که داره با فیترشکن کار میکنه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
آره والا همه چیز را اینها میندازند تقصیر آنوری ها موندم دیگه از این به بعد میخواهند تقصیر کی بیندازند
من به نظرم اون فرد یا معلم نیست یا باید در اسرع وقت بره دکتر و مشکلش را حل کند واقعا داریم به کجا می رویم ماهم معلم داشتیم و این نسل هم معلم دارند وقتی کیلویی استخدام میشوند همین میشود ب. به نظرتان آن بچه میتواند دیگر به مدرسه به عنوان فضای آرام و رشد نگاه کند یا مدرسه را فضای تخریب شخصیت خود میداند ؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
شدیدا موافقم
ای ول تابناک، عاشق تیترتم
داعش در حال نابودی است ولی گویا افکار داعشی پایان ندارد,این معلم باید اخراج شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
چطوری ایرانی
تبریک میگم به این همه درایت و مدیریت
دیگه کاملا هر کی هر کی شده هر جارو نگاه میکنی .تبریک میگم به این همه درایت و مدیریت
اون سند 2030 برای جلوگیری از همین تحریک شدن ها در نسلهای بعدی بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
بخاطر همین سند 2030 است که توی مدارس اروپا و امریکا مخصوصا فرانسه تجاوزی نیست !!!!!!!!!!!!...؟؟؟؟؟؟؟اره تو راست میگی..خشونتی هم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
شخصی که فرانسه رو مثال زده اید: آیا این توان علمی رو دارید که مشکلات موجود در هر کشوری را
تحلیل و آسیب شناسی و ریشه یابی بکنید؟
ببینید کی از کی جلوتره؟
صبر کن تا چند سال دیگه حاصل کار اینگونه سندها رو
ببینی.
فکر می کنی چهارتا آدم مریض نشستن از روی غرض و مرض این سند رو تنظیم کرده اند؟
مازندران-آمل اولیایی با کمربند مدیر مدرسه را زد تابناک جان کجا بودی
وقتی دانش آموز به معلم فحش .....داد تابناک جان کجا بودی وقتی....
در ضمن همین طور پیش بروی وخیل عظیم معلمین دلسوز را با چند خطای کوچک انگشت شمار تخریب کنی وجامعه را نسبت به آنها بدیبن کنی دیگر کشور ما دشمن نمی خواهد.
مگر در خطای پزشکی مرگ رخ نداد تابناک جان کجا بودی پس کدام رنجور تر است مگر در جاهای دیگر خطا نداریم مگر..... مثل اینکه زورتان فقط به معلم می رسد وبس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
دوسانت !
بخاطر دوسانت مو تینهنه جنجال شده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
واقعآ برات که فکر میکنم یک معلم هستی متاسفم‌ اگه دختر خودت بود هم اینطوری میگفتی. حمایت کورکورانه قابل قبول نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
مدیر حتما زدنی بوده که زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
اونی که مدیر رو زد کلاس ششم نبود
مايه ننگ و شرم هر ايراني .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
خیلی دلم میخواد بدونم اینایی که به این کامنت منفی دادن چه افکاری دارن ؟ ؟
کلا ما که نفهمیدیم چرا بچه باید حجاب داشته باشه تو این سن !!؟؟ حالا تحریک کننده هم شدن ! این یعنی فاجعه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
به سخره گرفتن برخی عقاید دیگران که ممکن است با نظر و عقیده من متفاوت باشد ( نظیر حجاب و اختلاط زن و مرد و ...) تماما با چوب و دلیل تحریک جنسی و ... نیز کار اشتباهی است . و قطعا مسیر این اعتقادات را منحرف و یا دلایل اصلی و اهداف را کوچک میکند ... این دقیقا مثل این است که اگر بگوییم من که به قانون حجاب اجباری اعتراض دارم و یا ارایش زن و فرزندم مشکلی ندارم مثلا صرفا به دلیل لذت و ارضای حس شهوتم است و یا بدلیل علاقه به لذت بردن دیگران از ناموسم و این تفکر صحیح نیست. دلیل اصلی حفظ حجاب تحریک مردان نیست همانگونه که هدف از آزاد بودن و عدم توجه به حجاب لذت دادن جنسی به دیگران نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
امثال تو کلا متوجه نیستند
حالا اون ناظم بدبخت چه حسی داره که موی یه دختر را به خاطر تحریک اون قیچی کردند. من اگه جای ناظم بودم به خاطر چنین توهینی از معلم پرورشی شکایت میکردم
خدایی حضور یک مرد لاابالی که زود تحریک می شود خطرناک است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
چقدر راحت به ناظم تهمت می زنید وچقدر راحت باور می کنید یعنی مو سر را زد وآسم اعصاب به دانش آموز داد از خدا بترسیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
اون ناظم بیچاره که کاری نکرده معلم پرورشی
که خودش یا خانم بوده گفته این تحریک میشه من اگه جای ناظم بودم از اون معلم شکایت می کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
نه اخه ناظم بیچاره کاری نداشت اون معاون پرورشی کاسه ی داغ تر از آش شده
مبارکه!!!!!!!
من که از همین حالا برای مدرسه رفتن کودکم در چند سال دیگر استرس شدید دارم. شاید مدرسه ثبت نام نکنم و در منزل کار آموزش را انجام دهم. بعضی وقتها فکر می کنم که بچه دار شدن در این مملکت اشتباه و گناهی نابخشودنی است.
پاسخ ها
آناهیتا آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
درود بر شما بهترین کار رو میکنید. منم اگه فرزندی داشتم هیمن کارو میکردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
ن بابا نترس،همه جا اینجوری نیس،فقط باید حواست رو خ جمع کنی
سعی کنیم انقد توسری خور نباشیم.اونی ک باید منزوی بشه ما نیستیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
بچه دار شدن در این کشور که واقعا اشتباه است. حالا که شما به هر دلیلی بچه دار شدید، کار صحیح همان است که بچه عزیز خودتان را دست این سیستم آموزشی ندهید.
آقا مبارکه، دیگه عرصه ای نموده که ما توش زبان زد خاص و عام نشده باشیم!

تحریک آقا ناظم با موی دختربچه.

آقا ناظمی که با موی دختر بچه تحریک بشه به نظر صلاحیت بودن توی دبستان دخترانه رو نداشته باشه.
فقط اخراج و حتی حبس. با وجود چنین نیروهایی باید برای آموزش و پرورش این مملکت تاسف خورد
بزرگی یه ملت به دغدغه ها و دردهایش است. فقط می تونم بگم... متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
آره واقعا دو سانت کوتاه شدن موهای یه دختربچه شده دغدغه یه ملت با دلار 7000 تومنی!!!
این نوع تفکرات برای ما از تحریمهای آمریکا هم بدتره..تا خودمون رو اصلاح نکنیم وضعیت همینی که هست
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
آفرین هزار بار
هر چه خواستم بنویسم یا بگویم، زبان قاصر بود و قلم کوتاه، فقط امیدوارم ، خدا همه ما را شفا دهد ، گرفتار بد دردی شده ایم
بیچاره ترین نسل ، نسل دهه 60 بود. الان وضعیت مدارس خیلی بهتر شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
من متولد 56 ام. ما بدبخت تر بوديم. من كلاس اول دبستان مقنعه چونه دار سر مي كردم
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
از چه لحاظی بهتر شده؟
این قدر سخت نگیرید احتمالا داشتن تبلیغ به وقت شام رو میکردن !!!
کانون صنفی معلمان کجاست ؟! که اینکارها را ببینند به همین علت ها است که نباید این برخی از این قشر را به همتایانشان در اروپا و خاورمیانه مقایسه کرد
تاسف باره.. دیگه خسته شدیم از این اتفاقات عصر حجری
آستین کوتاه نمب تونستیم بپوشیم. شلوار جین گناه بود. ویدئو گناه . الان هم که همه بیکاریم . آخه چه کردین با ما چقدر بدبختیم که اینجا به دنیا اومدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
الان که همه کار میتونی بکنی. بکن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
واقعا خوش بحالت که این مسایل بزرگترین مشکلات برایت محسوب می شدند... .
به نظر میرسه که اون خانوم جنایت کرده !
چند در صد از کسانیکه در آموزش و پرورش استخدام میشوند از رمز و کار در امر تعلیم و تربیت اگاهی دارند. با یک مدرک و در صورت لزوم با پارتی وارد امر خطیر معلمی میشوند . نتیجه وضعی است که شاهدش هستیم. امروز از 18 هزارو جند نفر معلمی که قرار است اموزش و پرورش استخدام کند فقط نزدیک 4 یا 5 هزار میتوانند ، با ظرقیت فعلی، در دوره ها شرکت کنند بقیه به امید خدا .
هردم از این باغ بری میرسد

نغزتر از نغزتری میرسد
یک حاشیه سازی مشکوک !
بابا ولمان کنید
دوستان اطلاع ندارید کره شمالی پناهنده گی نمی ده ?
شما تابناکی ها خدای جو دادن هستید،حالا برای دو سانت کوتاه کردن مو که آن هم دلیلش کاملا مشخص نیست چه الم شنگه ای به پا کردید و ظاهر کور هستید و نمی بینید بخشی از دختران دانش آموزش ما در کلاسهای راهنمائی به بعد در چه اوضاعی هستند!
بروید این مسائل را مورد بحث و بررسی قرار بدهید و ببینید بعضی از عزیزان دختر و پسر دانش آموز این مملکت در چه شرایط اخلاقی و درسی هستند و ببینید چرا دختران ما تمایل به مواد مخدر دارند و ببینید چه تعداد به بزهکاری کشیده می شوند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
شما هم برو تفکراتت را درست کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
لطفآ خجالت بکشید اگه دختر خودتون بود همین احساس رو داشتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
واقعا جای تاسف داره این ملت دارن عقلشون رو به کل از دست میدن. موهای یه بچه دو سانت کوتاه شده آسمون به زمین رسیده! کم چیزی نیست.
شهریار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
شما خودت فکر می کنی جواب چرا در جمله آخرت چیه؟
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
آره شما راست میگی
:|
بچه هامون رو میفرستیم مدرسه تا اینجوریا تربیت کنن
«بررسی ها نشان می دهد، اداره آموزش و پرورش آبادان به محض اطلاع از این رویداد، نسبت به پیگیری این اتفاق اقدامات لازم را انجام داده و ضمن تعلیق معاون پرورشی از شغلش، نسبت به دلجویی از خانواده این دختربچه و شخص وی اقدام کرده اند.»

اگر فردا وزیر آموزش و پرورش آمد و گفت ما به این معلم شجاع نشان افتخار و ترفیع درجه دادیم و ایشون رو کردیم مدیر مدرسه تعجب نکنید!!!
همه چیزو الکی بزرگ نکنین. زمان ما هزاران کتکها و فحش ها میخوردیم ولی چیزی نمیشد. بالاخره اینها هم آدمن.
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
شما اظهار نظر نکنی کسی شک نمیکنه اختلال گفتاری داری ها
ناشناس
| Australia |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
چیزی نشده ؟! این همه آدم بیمار روانی پس چیری نیستن به نظرت ؟!!!!!!
داعش
خواهش ميكنم گروهي روانشناس مطابيق برنامه اي مدون به ارزيابي مسئولين اموزشي بپردازند، اينكار در همه كشورها انجام ميشود و از سلامت رواني خصوصا در حوزه جنسي مطمئن ميشوند، صدماتي كه در اين سن به بچه وارد ميشود گاها غيرقابل جبران است
وقتی حقوق معلم اینقدر کم باشد، افراد با سطح اخلاق و دانش پائین تر جذب آموزش و پرورش می شوند. کلا ارزش معلم و مدرک پائین اومده!
کلا این آدم ها رو باید با اولین سفینه بفرستن کره مریخ
ناظم مدرسه دخترم در تهران بعلت اینکه دخترم یه زره رنگ مو گذاشته از مدرسه اخراج کرده و این در صوریست که دخترم همیشه با مغنعه اون قسمت از موش رو پوشانده اما به محض اطلاع جلوی دوستاش مغنعه رو کنار زده ودخترم حاضر به برگشت به مدرسه نیست دخترم کلاس هشتم هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
دختر کلاس هشتم موهاشو رنگ گذاشته ؟ براي سن زير هيجده سال رنگ مضر نيست؟ ايشون بزرگ بشه چه ميشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
در هیچ کجای دنیا دانش آموزان موهاشون را رنگ نمیکنن جز ایران!
ناشناس
| Australia |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
واقعن خیلی دردناک است
اونوقت از این اتفاقها هر چند نادر در مدارس
چه خروجی را باید انتظار داشت
مسلما مثل خیلی از آدم بزرگها خاطرات بد این سختگیریها هرکز فراموش نمیشه
و میتونه بعدها تبدیل به انتقام گیری از جامعه بروز کنه
حالا بگید "داعش"...
این کار که با اسلوب و منطق داعشی کاملا انطباق داره...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
داعش از کار اینا در حیرت است
تحریک با بچه؟؟؟
پاسخ ها
دکتر
| United States of America |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
مرض جنسی بیداد میگنه گلم
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
با موی دختریچه
ناشناس
| Australia |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
این دروغ بزرگ که برای محدود کردن زن هاست رو باور نکنید. صبح تا شب هزاران عکس و فیلم از زنان غیر ابرانی بدون حجاب تو نشریات ، تلویزیون همه جا پخش میشه .بجث تحریک یک دروغ بزرگ است
گفتا زکه مالیم که از ماست که بر ماست
خوب چه حرکتیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از ناظم خانم استفاده کنن. در مدارس دخترانه کل کادر خانم باشن
خوبه اينو نگفتن تقصير دختر
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
پس تقصیر کیه؟
هردم از این باغ بری می رسد /تازه تر از تازه تری میرسد
شرم آور است. حقوق زنان هميشه زير پاي مردان است. بهتر است برخی مردان را كنترل كنيد و از پايمال كردن حقوق زنان دست برداريد.
بنظر من هم مو بیرون زده خانم ها حتی اگر کودک هم باشند باعث تحریک جوانان و فشارهای روحی روانی بر آنها میشود که همین امر باعث طلاق،بیکاری و فقر میشود. خانواده ها باید کنترل کاملی روی پوشش و ظاهر کودکان خود داشته باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
بهم خوردت برجام یادت رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
شما برو طراح لباس شوحتما ایده های نوینی داری
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
تو برو روانپزشک
وقتی اغلب ادمای اداره فک و فامیلشونو میارن تو اموزش پرورش بدون صلاحیت اینطور میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
اون مدارس غیر انتفاعیه مجید جان!!!!!!!!
وااااای به حال ما... چی داره به روزمون‌میاد
بنظر بنده معلم پرورشی بجای قیچی کردن مقنعه اش رو کمی بزرگتر میکرد بهتر بود
عجب پس ما کجا زندگی می کردیم که موهای ما را در دبیرستان پسرانه می زدند .حالا زدن مو پیدای دختران در مدرسه دخترانه هم جرم شده . باید در آن اداره آموزش و پرورش را گل گرفت که مدیر مدرسه دختران مرد است
پاسخ ها
شاهد
| Netherlands |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
مرد متحرک جایش در آسایشگاه روانی است نه در مدرسه دخترانه
یعنی این ناظم انقدر کمبود داشته که با موی یک دختر تحریک میشده؟باید کسی که دست به موی این دختر زده از ته بتراشن و هم به روانپزشک ارجاعش بدن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
لایک
آقای ناظم متحرک!!!
آخه دختر دبستانی؟؟ خجالت نمیکشی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
نه افتخارم میکنم
کوتاه کردن موی دختربچه با قیچی برای جلوگیری از تحریک آقای ناظم!
بچه هارو میفرستیم مدرسه برای تحصیل
خدایی اونا دارن کره مریخ رو برا زندگی بشر درست میکنن اون موقع ما داریم چکار میکنیم .
من نمیدانم بر اساس کدام سیستم گزینشی فردی تا این حد ضعیف النفس که با موی بچه ای تحریک میشود بجای معرفی به مراکز درمانی به استخدام آموزش پرورش در می آید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
از کجا که اون معاون مرد اصلا خبر داشته باشه
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
تصورات مالیخولیایی معلم بوده
تابناک بجای نقد این طرز تفکر بیمار انتقاد ب مرد بودن ناظم داره!!!!عجیببا قریبا
همونطور که اون گشت ارشادیه لوح تقدیر گرفت ایشونم میگیره...
جناب ناظم مشکل روانی داشته که با دیدن چند تار موی یک دختر بچه دبستانی تحریک بشه؟ در چه جامعه ای داریم زندگی می‌کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
من قول میدم آن معاون مرد روحش هم خبر نداشته پس زود قضاوت نکنید
ناظم بیمار
پاسخ ها
سامان
| Netherlands |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
نه آقا جان مسئول پرورشی بیمار بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
یک نفر هم در مورد تو قضاوت بد کند ناراحت نمی شوید لاقل تحقیقی کنید بعد نظر بدهید
من قول میدم آن معاون مرد روحش هم خبر نداشته چه خبره . بعضی از این معلم های خانم پرورشی خیلی بد فور می کنند و به جای اونا فکرم می کنند
مردك متحرك
تو این مملکت ضعیف ترین افراد تحصیلکرده وارد آموزش و پرورش میشن. چون اصولا حمایتی از این قشر نمیشه و از لحاظ مالی معلما در سطح پایینی هستن. پس باید هم وضع به این شکل باشه
برادر من چرا شلوغش میکنین. معلم پرورشی تحیک شدن بهونه کرده بود ک برای کار زشتش دلیلی داشته باشه . اما اینطور هم نباید باشه که معلم ایرانیی رو اینطور تو رسانه های ملی بی آبرو کنیم. اگر دلمان نمیخاد بچه هامون فردا با موهای کوتاه شده نیان حجاب رو یادشون بدیم با عفت بودن رو یادشون بدیم . مخصوصا اگر بچه ایی تو این سن و سال داریم.
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
میشه بی زحمت شما فقط به بچه خودت عفت یاد بدی
این خانم پرورشی از کجا فهمیده که اقای ناظم مرد با دیدن دو سانت موی دختر بچه تحریک میشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
این اگر هم بوده گفتگویی بوده بین خودشون مثلا معاون پرورشی از معاون آموزشی پرسیده شما تحریک میشین اون هم گفته بله از موهای این دختر بعد هم موهای اینو قیچی کردن حتی ممکنه به شوخی حرفی زده باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
خانم پرورشي مريض روحي روانيه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
حتما خودش یکبار اینجوری تحریک شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
نمیدونست کارشو چطور توجیه کنه ناظم بیچاره رو بدنام کرده.
من شنیدم بعضی مردها با دیدن راه رفتن خانمها در خیابون ، حتی اگه کاملا هم پوشیده باشه تحریک میشن !!! چرا تا حالا راه رفتن خانمها در کوچه خیابون را قدغن نکردن در عجبم !!!!
من اصلا اگه فقط یه زن روی کره زمین باشه اونم تو تانزانیا من داخل ایران تحریک میشم !!! لطفا مسولان یه فکری هم برای من بکنند !!!
فقط باید گفت خدایااااااااااااااااااااااااا عصر هجر هم اینطوری نبوده کشورهای دیگه دارن بار میکنن میرن کره ماه ما دنباد تحریک پذیری ناظم هستیم و موی اون طفل معصوم رو.....
با سلام و عرض ادب.
به نظر مي رسد نويسنده ي محترم اين خبر از روال جاري در آموزش و پرورش كم اطلاع هستند. چرا كه با تعجب مي پرسند :« چرا ناظم مدرسه مرد است؟» !!!!!
جهت اطلاع نويسنده ي محترم بايد بدانيم هم اكنون مديران يا معاونين بسياري از مدارس دخترانه ،مرد هستند و البته بالعكس در مورد مدارس پسرانه.
چراكه مادر كشور تعداد بسيار زيادي مدارس مختلط داريم كه دانش آموزان پسر و دختر در كنار يكديگر به تحصيل مي پردازند. علت مختلط بودن هم تعداد اندك دانش آموزان يا فقدان فضاي كافي آموزشي براي تفكيك دختران از پسران مي باشد.
نكته بعدي آنست كه ، هر مدرسه اي شرايط و قواعد خاص خودش را دارد كه بر همان اساس توسط معلمين محترم اداره مي گردد. بروز چنين اتفاقاتي در مدارس مختلف طبيعي است اما چون ما خبررا در فضايي خارج از حال و هواي مدرسه مي خوانيم ، موضوع براي برخي عجيب به نظر مي رسد.
به نظر بنده جامعه نبايد اينگونه به موضوع ورود كند. اين به ضرر تعليم و تربيت كشوراست.
به آموزش و پرورش چه مربوطه فرد خاطی رو بازخواست کدن
این معلم پرورشی بایدازاموزش وپرورش اخراج بشه.تادرس عبرتی بشه برای بقیه.
همش بخاطر یک مشت عقده جنسی سرکوب شده !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
اولا شما بگید کی و کجا و چه وقت
معاون پرورشی رو به نزدیکترین تیمارستان معرفی کنین. مریض جنسیه
من نمیفهمم چرا در اروپا و سایر کشورهایی که حجاب اجباری ندارند، چرا مردم کلا در حال تحریک نیستن. راستی از سعید مرتضوی چه خبر؟
البته دو نکته مهم هست یکی اینکه معلم های پرورشی... برخی بی سواد هستند و مشکلات فراوانی دارند دومین نکته اینکه با این حقوق هایی که به معلم ها میدهند کسی بهتر از این ها را نمیشه پیدا کرد.
مقصر اصلی داستان هم دشمن که همون آمریکای جنایت کار هست می باشد
خلاصه مطلب اینکه هدف این بوده که دین اسلام(به خصوص شیعیان عزیز که همگی از بهشتیان هستند و از گناه و اشتباه معصوم هستند) را بد جلوه دهند
اونوقت میگن چرا میرن پناهنده میشن؟؟؟
دهه شصتی هستم. در دوران ما که پر بود از این اتفاقات
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
قیچی و مو و این حرفا ؟
خانم معاون پرورشی ازکجا متوجه تحریک شدن آقا ناظم شده جای سئوال داره؟
موقعیکه کمترین حقوق و مزایا رو معلمان میگیرند چه توقعی دارید؟ موقع استخدام باید این موارد را در نظر بگیرند و دوره های آموزشی بگذارند. من بعید میدانم بحث تحریک ! مطرح بوده. معاونه میخواسته یه کاری بکنه. ولی شخصیت بچه را نابود کردی با این کارت.
دیگه به امریکا نیاز نیست این گونه افراد سیاست های آمریکا را انجام می دهند مانند: معاون پرورشی با این نوع رفتار،
تا کی میخوایم با جو سازی های غیر مرتبط و عمومیت دادن به برخی اشتباهات فردی که در همه شغلها و گروهها و حتی دنیا وجود داره مسیر را به سمت مقابله و تنفر و.. ببریم . خواهشا درست فکر کنیم و از هر راهی و هر اتفاقی در مسیر نفرت پراکنی استفاده نکنیم و اجازه ندهید که پررنگ شدن اینگونه عکس العمل ها با ابزار شبکه های اجتماعی و سایتها موجب سو استفاده برخی در رسیدن به هدف و یا فرار از عواقب به حق و همچنین افزایش ریسک متولیان امر در اجرای قانون و برخورد با متخلفین گردد. البته منظورم این دختر معصوم و این فرد متخلف نیست.... در عین حال به سخره گرفتن برخی عقاید دیگران که ممکن است با نظر و عقیده من متفاوت باشد ( نظیر حجاب و اختلاط زن و مرد و ...) تماما با چوب و دلیل تحریک جنسی و ... نیز کار اشتباهی است . و قطعا مسیر این اعتقادات را منحرف و یا دلایل اصلی و اهداف را کوچک میکند ... این دقیقا مثل این است که اگر بگوییم من که به قانون حجاب اجباری اعتراض دارم و یا ارایش زن و فرزندم مشکلی ندارم مثلا صرفا به دلیل لذت و ارضای حس شهوتم است و یا بدلیل علاقه به لذت بردن دیگران از ناموسم و این تفکر صحیح نیست. دلیل اصلی حفظ حجاب تحریک مردان نیست همانگونه که هدف از آزاد بودن و عدم توجه به حجاب لذت دادن جنسی به دیگران نیست
ايكاش اختلاس و فقر و بي كاري و فساد و فحشاو ناکارامدی مسولين رو قيچي كنيم
این ناظم رو باید بستری کرد و داروهای پدوفیلی بهش داد. احتمالا داره مایل به بچه آزاری هم باشه. مملکت پر از بیمار جنسیه. خدا به دادمون برسه.
بنظرمن موضوع ناظم مرد مدرسه دخترانه هرچند از نظر جمهوری اسلامی مرد نباید در مدرسه دخترانه باشد فقط بهانه استان معلم پرورشی خلاف قانون انجام داده چطور این خانم معلم تحریک پذیری این مرد را دیده یا ان ناظم چیزی گفته ایا این موضوع را گزارش کتبی کرده است ؟ اگر خیر حتما این معلم خودش مسعله دارد وباید اخراج و محکوم شود تا این نوع تفکرات خطرناک از بین برود . ضمنا نمیدانم چرا بعضی از اقایان از اطلاع رسانی این سایت ترس و یا مشکل دارند . از اطلاع رسانی سردبیر سایت نیز کمال تشکر را داریم
افرادی که سادیسم دارند با دیدن موی زن تحریک میشوند بیشرفها....
کار زشتی کرده. ولی زمانی که ما دانش آموز بودیم خیلی کار مرسومی بود که هرکی موهاشو کوتاه نمیکرد قیچی میووردن ، یکم از مو رو میزدن تا مجبور بشه بره کوتاه کنه. البته اونجا هم مخاطب و هم معاون محترم مرد بودن!!
هر وقت این مطالب رو می خونم خوشحال می شم که تو ایران بچه نیاوردم. و گرنه باید تا آخر عمرم پیشش شرمنده می شدم
ما با این وضع فرهنگی و اجتماعی که داریم چرا اینقدر ادعامون زیاده؟
اصلا ما ایرانی جماعت که آستانه تحریکمون اینقدر پایینه برای چی باید توی مدرسه دخترونه ناظم مرد داشته باشیم؟ آموزش و پرورش نیروی زن نداره؟
واقعا جای تاسف دارد هرروز بهانه ای برای اعمال عصر حجری.اینها مهم نیست ما مردان ایرانی چقدر بد بخت شدیم که با یک تار موی بچه دبستانی تحریک بشویم.تا کی به شعور مردان ایرانی توهین میکنید.اه بگردید کافرانی را که همه را به کیش خود می پندارند پیدا کنید وبه دار بیاویزید تا بیشتر از این ابرو وشرف مرد ایرانی را ببازی نگیرند.در طی هشت سال جنگ با عراق چه فجایعی برسر زنان سر زمین ما اوردن اندکی تامل کنید خواهید دید ایرانی در طول تاریخ با هر دین ومذهبی حتی در پیروزی در جنگ ها کوچکترین بی حرمتی به زنان نکرده متاسفانه این توهین به زن ایرانی ومرد ایرانی است.سرگرم کردن مردم بس است به اندازه کافی مشکلات اجتماعی واقتصادی داریم.
راىفی پور بیا تحلیل کن به دلیل کارتون های دیزنی بوده
ناظمی که با دیدن موی دختر بچه تحریک بشه باید از اموزش و پرورش اخراج بشه
چقدر این ملت خراب شده اند که با دیدن چهار تا مو تحریک میشوند
توجیه خانم معلم پرورشی در تحریک نشدن مرد ناظم عذر بد تر از گناه است
تابناک به تازگی ها روحیه فمینیستی شدیدی پیدا کرده !
در مدرسه دخترانه وهمچنین در مدارس ابتدایی پسرانه ااز زنان به همکاری دعوت شود
نقشه اینها اینه که مردم رو از دین زده کنن
خودشون افراد بی دینی هستن ولی چنین چیزی رو میخوان القا کنن
مسخره ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار