بازدید 4285
گزارش

تیم معروف آلمانی برای خرید انصاری‌فرد وارد مذاکره شد

کد خبر: ۷۹۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 12 May 2018

مهاجم ایرانی که با 17 گل زده عنوان دومین گلزن برتر سوپرلیگ یونان و بهترین گلزن المپیاکوس را به خود اختصاص داده است، حالا مشتریان زیادی در تابستان دارد و یکی از آنها وارد مذاکره جدی شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، کریم انصاری فرد ملی پوش ایرانی المپیاکوس، بعد از انتقال پرسرو صدا در زمستان فصل گذشته از پانیونیوس به قهرمان یونان در این فصل به یکباره با سرمربی آلبانیایی مشکل پیدا کرد تا در آستانه ترک المپیاکوس قرار بگیرد. در شرایطی که سرمربی وقت اصلا روی خوش به ستاره ایرانی نشان نمی داد انصاری فرد زیر بار جدایی نرفت تا بعد از تغییر و تحولات و روی کارآمدن دوباره لمونیس، به یکی از بازیکنان اصلی تبدیل شود. کریم استارت فصل رویایی را همانجا زد و به بهترین گلزن سرخ و سفیدها تبدیل شد. انصاری فرد حتی تا آخرین بازی برای آقای گلی نیز شانس داشت در پایان بعد از پروویچ صربستانی از پائوک عنوان دومین گلزن برتر یونان را به دست آورد.

Related image

بحران های مالی باعث شد تا سران المپیاکوس از مدت ها قبل نقشه فروش این مهاجم 28 ساله ایرانی که در جام جهانی 2018 روسیه نیز حضور خواهد داشت را بریزند، نقشه ای که حالا رسانه های یونانی ادعا می کنند به مراحل نهایی خود رسیده و هیچ بعید نیست ظرف روزهای آتی شاهد انتقال این گلزن ایرانی به بوندس لیگا آلمان باشیم، جایی که بازیکنان ایران سابقه درخشانی در آن دارند.

سایت SDNA یونان امروز در گزارشی از آغاز مذاکرات جدی نماینده های دو باشگاه اشتوتگارت و المپیاکوس در آتن خبر داده و مدعی شدند باشگاه آلمانی برای خرید دومین گلزن برتر یونان مصرانه در تلاش است اما اختلاف دو طرف بر سر ارزش این قرارداد مانع حصول توافق شده است. به نوشته این رسانه معتبر سران باشگاه یونانی خواستار دریافت مبلغی در حدود 8 میلیون یورو برای مهاجم ایرانی خود هستند در حالی که اشتوتگارتی ها تنها حاضر به پرداخت 6 میلیون یورو شده اند که اختلاف دو میلیون یورویی کار را سخت کرده است.

در همین حال چند باشگاه دیگر هم برای خرید کریم انصاری فرد پاپیش گذاشته اند از جمله آگزبورگ دیگر باشگاه آلمانی حاضر در بوندس لیگا و دو باشگاه هلندی اوترخت و هیرنفین که بعید به نظر می رسد توان مالی برای پرداخت مبلغ مد نظر باشگاه المپیاکوس را داشته باشند به همین خاطر سایت SDNA و سایر رسانه های یونان همچنان شانس اشتوتگارت برای جذب مهاجم ملی پوش ایرانی و دومین گلزن برتر یونان را بیشتر از سایر باشگاه ها می دانند.

اشتوتگارت در فاصله یک هفته مانده به پایان بوندس لیگا در رده هشتم جدول قرار دارد و در صورتی که بتواند در مصاف امروز با بایرن مونیخ قهرمان زودهنگام آلمان با دست پر و سه امتیاز خارج شود می تواند برای دستیابی به سهمیه حضور در پلی آف یورولیگ امیدوار باشد گرچه سوای از این سهمیه سران این باشگاه با حمایت شرکت خودروسازی مرسدس بنز در صدد تقویت تیم خود برای فصل آتی هستند که جدی ترین گزینه آنها برای نقل و انتقالات تابستان جذب کریم انصاری فرد ملی پوش ایرانی از المپیاکوس بیان شده است.

کریم انصاری فرد این روزها در حال استراحتی کوتاه در جهت ریکاوری یک فصل سنگین در پاریس است تا از اواسط هفته جاری به تهران بازگشته و خود را به کادرفنی تیم ملی برای حضور در دور نهایی آماده سازی ایران برای شرکت در جام جهانی معرفی کند. از همین رو پیش بینی می شود وضعیت انتقال او به باشگاه جدید در همین چند روز مشخص شود تا یکی از مهم ترین نقل و انتقال های فوتبال ایران در جمع لژیونرهایش رقم بخورد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان