بازدید 2267

آراء برای ریاست رضازاده هماهنگ شد

حضور آجرلو رئيس سازمان ورزش شهرداري، امير مجد آرا رئيس تربيت بدني ارتش، رضا حسن‌زاده مدافع سابق تيم ملي و استقلال، فرامرز خودنگاه رئيس كميته قوي‌ترين مردان ايران، حسين توكلي قهرمان وزنه‌برداري المپيك سيدني و محمد نصيري پيشكسوت وزنه‌برداري و بسياري ديگر از پيشكسوتان اين رشته از نكات جالب توجه اين مراسم بود.
کد خبر: ۷۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۸ - ۲۳:۲۰ 03 January 2010
در مراسم گردهمايي روساي هيأت‌هاي وزنه‌برداري ايران تصاويري از قهرماني‌هاي رضازاده در صحنه‌هاي مختلف بين‌المللي پخش شد.

به گزارش فارس، گردهمايي روساي هيأت‌هاي وزنه‌برداري ايران كه امروز در سالن همايش‌هاي آكادمي ملي المپيك برگزار شد با حاشيه‌هاي جالبي همراه بود.

*مسعود اسكوئي، يكي از مجريان و گويندگان راديو ورزش اجراي اين مراسم را به عهده داشت.

* در ابتداي مراسم سجادي معاون سازمان تربيت بدني، از زحمات افشارزاده در مدت حضورش در فدراسيون وزنه‌برداري تقدير كرد و حضور قهرمان سابق اين رشته را در رأس فدراسيون وزنه‌برداري به فال نيك گرفت.

* از سوي سازمان تربيت بدني و فدراسيون وزنه‌برداري لوح تقديري براي تشكر از زحمات افشار زاده توسط رضازاده به رئيس سابق فدراسيون وزنه‌برداري اهدا شد.

* حضور آجرلو رئيس سازمان ورزش شهرداري، امير مجد آرا رئيس تربيت بدني ارتش، رضا حسن‌زاده مدافع سابق تيم ملي و استقلال، فرامرز خودنگاه رئيس كميته قوي‌ترين مردان ايران، حسين توكلي قهرمان وزنه‌برداري المپيك سيدني و محمد نصيري پيشكسوت وزنه‌برداري و بسياري ديگر از پيشكسوتان اين رشته از نكات جالب توجه اين مراسم بود.

* تصاويري از قهرماني‌هاي رضازاده در ميادين مختلف جهاني و المپيك در اين مراسم پخش شد و خاطرات مدال آوري رضازاده را براي حاضرين زنده كرد.

* پس از پخش تصاوير حكم سرپرستي رضازاده از سوي سجادي به وي ابلاغ و اهدا شد.

*رضازاده از تمام اهالي و پيشكسوتان وزنه‌برداري تشكر كرد و از آنها و رسانه‌هاي گروهي خواست كه او را در اين راه كمك كنند.

حميد سجادي در گردهمايي اهالي وزنه‌برداري كه امروز برگزار شد، ضمن تشكر از زحمات بهرام افشارزاده در مدتي كه در رشته وزنه‌برداري فعاليت مي كرد؛ اظهار داشت: با پيشنهاد افشارزاده به سازمان تربيت بدني براي سرپرستي فدراسيون و با برگزاري جلسات و اصحاب صاحب نظر و كارشناسان تصميم گرفتيم تا حسين رضازاده را به عنوان سرپرست اين فدراسيون انتخاب كنيم.
وي ادامه داد: بررسي عملكرد فدراسيون‌ها يكي از دستورالعمل‌هاي سازمان تربيت بدني است و تا كنون در اين امر فعاليت‌هاي خوبي صورت گرفته است.

معاون سازمان تربيت بدني خاطرنشان كرد: رضازاده براي ورزش ايران سرمايه است و نبايد با رفتارهاي نابجا وي را به آساني از دست دهيم. بايد با كمك و حمايت كارشناسان و اصحاب رسانه اين رشته را به قله و جايگاه اصلي آن بازگردانيم.

سجادي عنوان كرد: اميدوارم تا برگزاري مجمع فدراسيون وزنه‌برداري و انتخاب رئيس آن رضازاده بتواند با موفقيت به كار خود ادامه دهد.

وي افزود: در پايان دي‌ماه حسين رضازاده به همراه داراب رياحي، نايب رئيس فدراسيون جلسه برون‌مرزي را با حضور تاماش آيان، رئيس فدراسيون بين‌الملل وزنه‌برداري برگزار خواهند كرد تا مشكلات اين رشته را برطرف كنند.

بهرام افشار‌زاده در حاشيه گردهمايي روساي هيات‌هاي وزنه‌برداري اظهار داشت: در طول مدتي كه در خدمت وزنه‌برداري بودم از همان ابتدا اعلام كرده‌ام كه مهمان اين رشته هستم و روزي خواهم رفت اما در طول اين سه سال سعي كردم با كمك دوستان مقداري از مشكلات را حل كنيم. در خريد تجهيزات و تشكيل كلاس‌هاي آموزش مربي در داوري تجربيات خوبي داشتيم.

وي افزود: در اين مدت سعي كرديم از حضور پيشكسوتان در فدراسيون استفاده كنيم. قهرمانان ارزنده‌اي در كشور داشته و داريم و حفظ آنها همدلي و همياري همه را مي‌طلبد.

رئيس سابق فدراسيون وزنه‌برداري ادامه داد: انتظار برگزاري چنين همايشي را نداشتم و در اين مدت تنها وظيفه خود را انجام دادم و به خاطر برگزاري اين همايش از تمام دوستان تشكر مي‌كنم. خوشحالم كه بزرگان وزنه‌برداري با همبستگي و وحدت دور هم جمع شده‌اند و اين بزرگترين آرزوي من بود.

دبير كميته ملي المپيك ادامه داد: اميدوارم پيشكسوتان با افكار و تجربيات ارزنده خود به وزنه‌برداري كمك كنند و به منظور برگزاري مجمع انتخابات هرچه زودتر اقدامات لازم انجام شود.

وي ابراز اميدواري كرد تا پايان اسفند‌ماه انتخابات فدراسيون وزنه‌برداري برگزار شود.

افشار‌زاده با اشاره به اين موضوع كه مطمئن باشيد رضا‌زاده در اين راه تنها نخواهد بود ادامه داد: هم سازمان تربيت بدني و هم كميته ملي المپيك وظيفه خود مي‌داند كه از اين رشته مدال‌آور در سطح جهان و المپيك حمايت كنند.

حسين رضازاده نیز در گردهمايي اهالي اين رشته ورزشي اظهار داشت: اميدوارم پيشكسوتان، روساي هيأت استان‌ها، رسانه‌هاي گروهي و ديگر صاحب نظران رشته وزنه‌برداري، كمك كنند تا اين ورزش را به موفقيت‌هاي خوبي برسانيم.

وي ادامه داد: برنامه‌هاي آينده اين فدراسيون، برگزاري رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي، ديدار با تاماش آيان رئيس فدراسيون جهاني وزنه‌برداري، بازي‌هاي جهاني و بزرگسالان آسيايي، المپيك نوجوانان و هم فكري با روساي هيأت‌ها استاني، از مهمترين برنامه‌هاي ما است.

رضازاده عنوان كرد: در حال حاضر رشته وزنه‌برداري به آرامش و هم‌فكري پيشكسوتان، كادر اجرايي و ديگر صاحب نظران نياز دارد. اميدوارم با برنامه‌هاي خوب و همكاري همه، وزنه‌برداري را به جايگاه خود برسانيم.

سرپرست فدراسيون وزنه‌برداري خاطرنشان كرد: جلسه‌اي با سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني داشتم، در اين نشست وي قول داد مبلغ عقب افتاده هيأت وزنه‌برداري را طي روزهاي آينده به حساب آنها واريز كند.

وي در خصوص اظهارات مربي سابق دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس كه گفته بود رضازاده عامل خط خوردن من از اين تيم است، اظهار داشت: اين موضوع صحت ندارد و من هيچ ارتباطي با علي دايي ندارم. نمي‌دانم اين صحبت‌ها از كجا نشات مي‌گيرد چون من با فوتبال كاري ندارم.

رضازاده افزود: هر چند كه وقت اين حرف‌ها گذشته است، اما به نظر مي‌رسد خبرنگاران دوست دارند به چنين مطالبي بپردازند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار