بازدید 22359
هزار و دویست و یاردهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

مظنه ۲ میلیارد تومانی حضور در لیست اصلاح طلبان درست است؟/علت نگرانی شورای شهر برای شهردار شدن هاشمی/توصیه به مخالفان دولت: مثل نتانیاهو شادی نکنید

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: جسد مومیایی کشف شده دفن شد/ضرغامی: جمنا نزد حزب الله لبنان کارآموزی کند/مشخص شدT نظر رهبر از سایر نظرها دقیق‌تر بود/ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۹۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸ 09 May 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

عقل درستی در کار مسئولان آمریکا نیست

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید گفت: آمریکا با نقض برجام ثابت کرد، عقل درستی در کار مسئولان آن نیست و این کشور دیگر هیچ اعتباری ندارد که با آنها دوباره مذاکره کنیم. وی روز چهارشنبه در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با اشاره به نقل قول مسئولان آمریکایی برای مذاکره مجدد با ایران به منظور افزودن بندهای جدید به برجام افزود: آمریکایی ها می گویند ما برجام را قبول نداریم و بیایید دوباره مذاکره کنیم و بندهایی به برجام اضافه کنیم، به فرض اینکه جمهوری اسلامی وارد مذاکره مجدد با شما شود چه تضمینی وجود دارد که چند روز بعد اعلام نکنید که این توافق جدید را هم قبول ندارید.

تکذیب اعدام محمد ثلاث

وکیل‌ مدافع متهم حادثه خیابان پاسداران خبر اجرای حکم موکلش را تکذیب کرد. اشرف‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با متهم پرونده حادثه خیابان پاسداران در رابطه با خبری که در خصوص اجرای حکم موکلش در فضای مجازی منتشر شده بود،‌ این خبر را تکذیب کرد و گفت که دقایقی قبل نیز فرزند این متهم به مناسبت تولد وی تلفنی با او صحبت کرده است. همچنین فرزند این متهم نیز گفت که ده دقیقه قبل به مناسبت سالگرد تولد پدرش حدود 3 دقیقه با او صحبت کرده و پدرش گفته که حالم خیلی خوب است و در صحبت‌هایش چند بار تکرار و نیز صدای او را ضبط کرده است که اعلام نموده من بیگناه هستم، برای اعاده دادرسی توجهی کنند و من از عمد این کار را نکردم و در حال خود نبودم. صبح امروز وکیل مدافع محمد ثلاث به ایسنا خبر داد که پرونده موکلش در مرحله استیذان قرار دارد.

عاملان وحشت در پردیس کوروش احضار شدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از احضار عاملان ایجاد رعب و وحشت برای مردم در پردیس سینمایی کورش خبر داد. سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح برخورد با دلالان در حاشیه اجرای طرح برخورد با مخلان بازار ارز با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اتفاق رخ داده در پردیس سینمایی کوروش که در آن برای تبلیغ فیلم سینمایی به وقت شام ساخته ابراهیم حاتمی کیا عده‌ای در پوشش داعش به این مجتمع حمله ور شده بودند، گفت: اقدام رخ داده در پاساژ کوروش کار خلافی بود و بدون هماهنگی با پلیس انجام شد. رحیمی افزود: افراد متخلف در این اقدام شناسایی و عاملان آن به پلیس احضار شدند.

انتقاد مطهری از آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس

علی مطهری در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد جریان‌های تندرو سیاسی پس از خروج آمریکا از برجام در فکر انتقام از دولت هستند، گفت: فعلا که همه، صحبت از وحدت و همدلی می‌کنند و اوضاع خوب است. باید صبر کرد و دید چه می شود. نماینده مردم تهران آتش زدن پرچم آمریکا در صحن علنی امروز مجلس را رفتاری «بد» توصیف کرد و افزود:‌ این اقدام کار درستی نبود. در گزارشی که شب گذشته منتشر شد اعلام شد دو سوم مردم آمریکا با این اقدام ترامپ مخالف هستند. بعد ما با آتش زدن پرچم در مجلس در حقیقت مردم آمریکا را در برابر خودمان قرار می‌دهیم. نایب رییس مجلس ابراز تاسف کرد: این اقدام ناگهانی برخی نمایندگان مجلس کار عاقلانه‌ای نبود و نمی‌شد هیچ واکنشی به این رفتار ناگهانی نشان داد. مطهری در ادامه پاره کردن برجام را هم کار خوبی ندانست و افزود: هر چند که کاغذی تحت عنوان برجام در مجلس پاره شد اما مهم‌تر از آن آتش زدن پرچم آمریکا بود که کار خوبی نبود.

توصیه به مخالفان دولت: مثل نتانیاهو شادی نکنید

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور، با بیان این که مخالفان داخلی دولت نباید مثل نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، برای خروج آمریکا از برجام خوشحالی کنند، گفت: در شرایط فعلی مخالفت با دولت به این بهانه، یک حرکت مخالف اسلام، مخالف رضای پروردگار و مخالف نظر امام زمان(عج) هست. آیت الله مرتضی مقتدایی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با اشاره به اقدام شب گذشته ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای خروج از برجام و توافق هسته‌ای با ایران، اظهار داشت: جمهوری اسلامی به حمدالله به جایگاهی رسیده است که از این نوع دشمنی‌های دشمنان تأثیرپذیر نیست و این یاوه گویی‌ها و این اقدامات مبتذل، نمی‌تواند لطمه‌ای به جایگاه، عزت و به قدرت او بزند.

مشخص شد نظر رهبر از سایر نظرها دقیق‌تر بود

آیت‌الله جنتی به موضع‌گیری منفی علیه آمریکا در جهان به ویژه کشورهای اروپایی اشاره و اضافه کرد: موضع‌گیری منفی از سوی اروپایی‌ها کفایت نمی‌کند و ما منتظر اقدام عملی آن‌ها برای اجرای تعهدات خودشان در این زمینه هستیم. دبیر شورای نگهبان با اشاره به هشدارها و موضع‌گیری به حق مقام معظم رهبری در طول مذاکرات مبنی بر عهدشکنی آمریکا تأکید کرد: اقدام نابخردانه‌ آمریکا نشان داد نظر مقام معظم رهبری از سایر نظرات دقیق‌تر است و علاوه بر آن ایشان از همه بهتر دشمن را می‌شناسند و از همه بهتر مسائل سیاسی را درک می‌کنند. وی با تأکید بر موضع حق و حکیمانه مقام معظم رهبری در مسائل مختلف گفت: همه‌ ملت، مسئولان و دولت باید متحد در یک صف تسلیم مقام معظم رهبری باشیم و مطمئناً در این صورت ملت ما از این بحران نیز سربلند بیرون خواهد آمد و در غیر این صورت دچار خسارت خواهیم شد.

ضرغامی: جمنا نزد حزب الله لبنان کارآموزی کند

عزت‎الله ضرغامی در کنایه‌ای به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نوشت: حزب الله پیروز انتخابات پارلمان لبنان شد، پیشنهاد می‌کنم جمنا یک دوره کارآموزی نزد برادران لبنانی بگذرانند. عزت الله ضرغامی در کانال خود در شبکه‎های مجازی نوشت:حزب الله لبنان، با اقتدار برنده انتخابات پارلمان لبنان شد و دنیای مقاومت را بیش از گذشته به ادامه راه امیدوار کرد. حریف هم شکست را پذیرفت و با صدای بلند اعلام کرد. پیشنهاد می کنم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) یک دوره کارآموزی نزد برادران لبنانی بگذرانند.

علت نگرانی شورای شهر برای شهردار شدن هاشمی


داریوش قنبری درباره تقاضای برخی از اصلاح‌طلبان برای انتخاب محسن هاشمی رفسنجانی به عنوان شهردار تهران و اینکه گویا آقای عارف رئیس فراکسیون امید و رئیس شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با این انتخاب مخالف بوده است، اضافه کرد: آقای هاشمی می‌توانست یکی از گزینه‌های خوب برای تصدی شهرداری تهران باشد و اعضای شورای شهر نیز تردیدی در توانمندی وی نداشتند. نگرانی برخی از اعضای شورا شهر این بود که هویت رای مردم به اصلاح‌طلبان محفوظ بماند.از این باب بود برخی از اعضای شورای سهر با انتخاب محسن هاشمی به عنوان شهردار تهران مخالفت کردند.قنبری در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا آقای عارف به عنوان رئیس فراکسیون امید و شورای سیاست‌گذاری دخالتی در انتخاب شهردار داشتند یا خیر، گفت: خیر؛ آقای عارف نیز یکی از گزینه‌ها برای تصدی شهرداری بود اما برای این با این مسئله مخالفت شد که اعضای شورا معتقد بودند وی نباید از مجلس خارج شود. ظاهراً اجماعی صورت گرفت که آقای عارف از مجلس خارج نشود و وی نیز به این نظر تمکین کرد./مشرق

مظنه دو میلیارد تومانی حضور در لیست اصلاح طلبان درست است؟

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: هیچ گونه ردوبدل مالی در بستن لیست انتخاباتی اصلاح طلبان وجود نداشت و این یک اتهام بزرگ است که قطعا آقای حدادعادل هم در این دنیا و هم در آن دنیا -اگر به آن باور دارد- باید پاسخگو باشد.محمدجواد حق‌شناس در واکنش به اظهارات حدادعادل که گفته بود اصلاح طلبان برای قرار دادن اسامی افراد در لیست شورای شهر تهران از هر نفر دو میلیارد تومان گرفتند گفت: اگر آقای حدادعادل پیگیر حقیقت بود با طرح چنین ادعای واهی و غیرواقعی برای خودش مسئولیت شرعی و حقوقی ایجاد نمی کرد. وی افزود: سخنان وی، یک اتهام و یک برچسب کاملا غلط و دور از حقیقت است. هیچ فرد اصلاح طلبی چه در انتخابات مجلس و چه در انتخابات خبرگان و چه در انتخابات شورای شهر سابقه ندارد و نداشته و نخواهد داشت که برای قرارگرفتن در لیست با پرداخت یک مابه ازای مادی بخواهد برای خود موقعیتی فراهم کند.عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: مطمئنا این موضع آقای حدادعادل سخن ناروایی است و اگر ناشی از تجربه او نباشد، ریشه از عدم آگاهی او نسبت به آنچه در جریان اصلاحات می گذرد، دارد./خبرآنلاین

جسد مومیایی کشف شده دفن شد

فرماندار ویژه شهرستان ری از دفن بقایای جسد مومیایی کشف شده در طرح توسعه حرم عبدالعظیم (ع) توسط مسئولان حرم خبر داد.هدایت الله جمالی پور در خصوص اخباری که اخیرا در شبکه های اجتماعی در مورد جسدمومیایی که چندی پیش در محوطه حرم عبدالعظیم (ع) کشف شد، گفت: مسئولیت دفن اجساد در اماکن عمومی با شهرداری ها و در اماکن متبرکه با هیات امنا و مسئولان این اماکن است و فرمانداری در این خصوص هیچگونه نقش و مسئولیت مستقیمی ندارد. وی افزود: از آنجایی که جسد مورد نظر در محوطه حرم عبدالعظیم (ع) کشف شده است، مسئولیت دفن این جسد نیز با آستان مقدس است و ضرورتی به دخالت سایر دستگاه ها در این خصوص نداشت.جمالی پور در خصوص چگونگی کشف این جسد نیز افزود: در طرح توسعه اماکن قدیمی و متبرکه، بقایایی از اجسادی که از گذشته های دور دفن شده اند، پیدا می شود و این اجساد با رعایت موازین شرعی در مکان های مناسب توسط متولیان امر دفن می شوند.فرماندار شهر ری در مورد هویت جسد مومیایی و موارد مطرح شده در مورد تعلق آن به پهلوی اول گفت: من هم این اخبار را در فضای مجازی و درسطح جامعه شنیده ام، این سئوال را باید کارشناسان میراث فرهنگی پاسخ دهند./ایرنا

واکنش وزیر به تبلیغات جنجالی «به وقت شام»

وزیر فرهنگ و ارشاد با اشاره به نوع تبلیغ فیلم «به وقت شام» ابراهیم حاتمی کیا در مجتمع تجاری کوروش گفت: اینکه می‌خواهند با کاراکترهای فیلم به صورت زنده با مردم نسبتی برقرار کنند، در تئاتر، کنسرت و سینما سابقه داشته است و مجاز بوده است. اما پاره‌ای از تحولاتی که این تیم تبلیغاتی پدید آورده است خود آقای حاتمی کیا را هم متحیر کرد./ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱۱
دلواپسان مطابق معمول موضع طلبکار گرفتند ونگفتند چطور در صورتی که قرار داد برجام تحقیر امیز بود ترامپ به قیمت بی ابرویی وبی اعتبار شدن امضای امریکا از ان خارج شد ونتانیاهو از شدت خوشحالی کم مانده بود برقصد.ظریف کارش را در مذاکره درست انجام داد واز او تشکر میکنم.دلواپسان هم بهتر است از همکاری با نتانیاهو دست بردارند وبا توجه به اینکه میگفتند ترامپ ۱۰۰درصد از قرار داد طلایی برجام خارج نمیشود حال که فهمیدند از سیاست چیزی حالیشان نیست بهتر است سیاست را ببوسند وبزارند کنار وبرای کشور بیش از این هزینه نتراشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
همکار نتانیاهو دلواپسا نیستن امثال جنابعالی هستین که حتی بدون شلیک یک تیر اقتصاد را با سو ءمدیریت به هرج و مرج و نابودی کشاندین . برجام جونتونم چنان داغونی شده که کارش از ماله کشیدنهای ناشیانه شما گذشته
تجریشی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
بعد از این اتفاق باید دولت انتظار نقد داشته باشد
اما متاسفانه برخی حامیان دولت در حال اختلاف افکنی بین جامعه هستند
بجای پاسخ به نا کارآمدی برنامه های سیاسی و اقتصادی دولت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
داستان تعریف نکن عزیز جون. مشخص شد که دلواپسان الکی دلواپس نبودن. و حق داشتن. چند روز دیگه هم معلوم میشه اروپا هم نمیتونه نفعی به ما برسونه. کار درست رو کره شمالی انجام داد که تا صد در صد غنی سازی کرد و بعد مذاکرات رو از موضع قوت شروع کرد.گرچه مذاکره با آمریکا بی معنیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
دلواپسان الان هم میگن برجام خیلی بیشتر از اینکه به نفع ایران باشه به نفع آمریکا بود منتها نکته اینه که آمریکا حاضر نیست همینقدر منافع ایران رو هم قبول کنه
کسی هم طلبکار نیست همه سوار یه کشتی هستیم فقط دلواپسی بزرگتر اینه که بعضیها دنیال برجام 2 و 3 و... باشن. تا اونجا هم که یادمه امثال شما همیشه طلبکار بودن حتی الان که آمریکا از برجام خارج شده لحن شما طلبکارتر شده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
متاسفانه این به ظاهر سیاستمدارها فقط خرج برای ملت و دولت میتراشند.
در جایی که ترامپ که همگی ان را دیوانه میخوانند حتی سندی به نام برجام را پاره نکرد و یا اتش نزد در داخل کشور خودمان عده ای به قولا دلواپس از خوشی نزدیک بود خودشان را هم آتش بزنند
ناشناس
| United States |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
کاربرد کلمه دلواپس در گرفتن رای امثال شما بود که اتفاقا جواب هم داد. ولی کلمه ماله کش واقعا برازنده شماست و هیچ کاربرد دیگری ندارد.
Ali
| Canada |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
فعلا که دلواپسا از خوشحالی دارن بشکن میزنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
امیدوارم یکبار برای همیشه بفهمید دلواپسان ، دلواپس چی بودند
دلواپسان همواره گفتند با این توافق ضعیفی که کرده اید و همه چیز را داده اید و فقط وعده و وعید گرفته اید ما دلواپسیم که هیچ چیز گیرتان نیاید . ولی توپخانه روزنامه های زنجیره ای دلواپسی را تبدیل به فحش کردند . و مسخره اش کردند .
الان انصافا کدام وعده داده شده انجام شده ؟ برای لحظاتی جناح بازی را بگذارید کنار و با وجدان خود به قضیه نگاه کنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
من فقط دلواپس اون سیب و گلابی ها هستم. هنوز نرسیده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
دوست عزیز، این یک توافق بد بود و تماما به نفع ایالات متحده . ایا تصور شما بر این است که اعتبار امریکا در دنیا کاهش میابد؟؟؟؟ چرا همچین تصوری دارید و حال آنکه امریکا قدرت اول دنیاست و اصلا مهم نیست و امریکا حقوق اکثر ملت ها را نقض میکند و ایا از اعتبار او کم شده است؟؟؟ امریکا منافعش را از
برجام بدست آورد و حال برای منافع دیگر از آن خارج شد بدون هیچ تضمینی... مثل برجام ما مثل ان است که شما معامله ای میکنید و پولتان را بدون هیچ رسید و مدرکی به طرف مقابل میدهید .. آیا از نظر شما این صحیح است؟؟؟امریکا نتنها هیچ تضمینی نداد بلکه از همان اول اجرای برجام به تعهداتش عمل نکرد و اما ایران دست خودش را رو کرد با برچیدن هسته ای... هسته ای چه خوب و چه بد امتیازی برای کشاندن انها به پای مذاکره بود که در اخر برگ اس ما از بین رفت و حال باید به فکر دیگر برگه ها بود... تیم مذاکره کننده ما انقدر بد و ساده لوحانه مذاکره کردند که در اکثر تحلیل های کارشناسان دیگر کشورها مورد انتقاد قرار گرفتند ولی در ایران مقدس جلوه دادند که تاریخ به مرور از آن پرده برداری میکند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
پیشنهاد میکنم مستند فروشنده یک و دو را حتما ببینید اگه خواب باشید بیدار میشید ولی اگه خودتو به خواب زده باشی که هیچ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
داداش جواب خیلی ساده است. وقتی شما تمام تعهدات را یکجا انجام داده و امتیازات را داده ای و هسته ای را بتن کرده ای دیگه طرف مقابل به هدفی که داشته رسیده حالا از تعهد خارج شده تا . امتیازات دیگه ای بگیره. در ضمن اگه ظریف کارش را درست انجام داده شما بگید چه سازوکاری برای تنبیه طرف ناقض برجام در نظر گرفته.
ناشناس
| India |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
شما دلواپسا چتونه؟با خودتون چند چندین؟تا دیروز میگفتین ترامپ احمق نیست که از قرار داد طلایی برجامچای بیاد بیرون.حالا که اومده میگین دیدین گفتیم امریکا نمیشه اعتماد کرد؟بابا نوابغ ما میگیم امریکا که هیچ روسیه وچین هم اعتماد نکنین چون همه کشورهای دنیا دنبال منافع خودشون هستن.اینکه به امریکا نمیشه اعتماد کرد نیاز به غیب گویی واستفاده از نبوغ سرشار اقایون نداشت.حالا هم که طوری نشده فوقش بر میگردیم خونه اول قبل توافق.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
این که هنوز صحبت از دلواپسی می کنید جای تعجب است
انگار در این مملکت بجزژنهای خوب کسی برای مدیریت نیست!
روحانی میخنده و میگه همون بهتر که امریکا از برجام رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
یعنی مملکت دست بد کسی افتاده. ترامپ دوباره تهدید کرده که بیشتر شبیه تهدید نظامی هست.
آیه الله مکارم یک روز از مدافعین برجام بودند و می گفتند هر روز تأخیر برجام یکصد و پنجاه ملیون دلار به ایران صدمه می زند.
در حالی که ما اثر برجام را در زندگی خود احساس نکردیم. فقط دیدیم که به اخم ترامپ کشور بهم ریخته است.
پاسخ ها
ف ف
| United States |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
اینکه اثر برجام را در زندگی ندیدیم حرف قشنگیه ؛
الان که بهم خورد اثرش را بهتر می بینی
و بعدها بیشتر و قشنگتر
چقدر بی انصافند کسانی که زحمات بی بدیل تیم مذاکره کننده را متکر می شوند
قراردادی بسته شده که امریکا آن را شرم آور خوانده و برهم زده و برهم زدنش خواب از چشم همه ربوده آنوقت آیا اثر برجام را در زندگی ندیده بودی
ا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
ان شاءالله بعد از این متوجه نبودن برجام می شوید . وقتی با یک سبد پول یک کیلو سیب زمینی بهت دادند متوجه خیلی چیز ها می شوی آقای آی کیو .
ايران ايران
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
اثر برجام روزى مشخص شد كه احتمال لغوش زندگى مردم كشور رو به بحران كشيد. افتاد دلواپس عزيز؟
ف ف بخون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
از جمله زحمات بی بدیل دولت تدبیر این بود که با سرعت بی بدیل تمام تعهدات ایران رو انجام داد و سانتریفیوژهارو جمع کرد راکتور اراک رو با بتون پر کرد تمام اورانیوم غنی شده را از ایران به بیرون فرستاد تمام کیک زرد تولید شده وسایر تولیدات هسته ای رو از دسترس ایران خارج کرد اورانیوم غنی شده۲۰درصد رو رقیق سازی کرد همه دانشمندان و تکنسینهای هسته ای رو فرستاد منزل به خانواده هاشون برسن تحقیقات و توسعه هسته ای رو تعطیل کرد و خلاصه هر زحمت بی بدیلی رو که میتونست انجام بده انجام داد که توی شرایطی مثل شرایط الان آقای ترامپ برای خروج از برجام نیازی نباشه که زحمت بی بدیلی بکشه و خیلی راحت و بی دردسر و بدون نگرانی بابت مقابله از طرف ایران خروج امریکارو از برجام اعلام کنه و از چندوقت دیگه به قول دوست ناشناس۲۳:۰۴که ظاهرا آی کیوش خیلی بالاست وقتی بجای ی سبد سیب زمینی مجبورشدیم ی سبد پول بدیم اونوقت میفهمیم برجام چی بود،ولی این دوستمون با این آی کیوی بالایی هم که داره ظاهرا نمیدونه ایران چکاری انجام داد یا چه کاری انجام نداد که ترامپ به این راحتی از برجام خارج شد،و یا اینکه اصلا برجامی که دوطرف امضا کردن همین برجامی بود که اجرا کردن یا باید از طرف مقابل خیلی کارای دیگه هم به نفع ایران انجام میشد که انجام نشد و علت انجام نشدن تعهدات طرف مقابل چی بود.والا آی کیوی من که به این چیزا قد نمیده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
البته لغو برجام مصیبت آن برای مردم بیچاره میباشد ولی آقایان که یه شب میلیاردر می شوند بخاطر همین خیلی ها خوشحال شدند چون تاریخ برایشان تکرار می شو د مثل زمان احمدی نژاد
سربندی از بروجرد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
بازار اتهام زنی داغ داغ است، این جمله خسارت روزانه برجام از زبان آقای ترکان صادر شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
ف ف جون با پرچم آمریکا . یکمدت اقامت در هتل لوکس کوبورگ و در حین قهوه و کیک خوردن خندیدن و مدام امتیاز دادن بدون هیچ ضمانتی از طرف نتیجش شده اینی که الآن داریم می بینیم . عجب زحمت زیادی بوده بقول جنابعالی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
ایران ایران 30: 23 عزیز وقتی دولت خودش را آماده تحریم های احتمالی نکرده و تمام برنامه هاش رو بر این اساس چیده که دشمن به وعده اش عمل کنه معلومه که لغوش زندگی مردم را به بحران می کشه. کاش در کنار امید به برجام روی اقتصاد مقاومتی هم کار می شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
ناسپاسی ذات ماست
شورای شهر بخاطر بخل از آمدن یک نفر کار کشته همچون چمران خود را از یک شهردار قوی همچون هاشمی محروم کرد.
عارف هم 15 ماه دیگر دوره مجلس تمام می شود
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
کاش انتخابات مجلس امسال بود. این دولت با این مجلس هیچ وقت کار نمی کند.
تهرانى
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
من ديگر در هيچ ليستى و يه توصيه هيچ كسى به عارف رأى نخواهم داد. اين فرد رو اصلاً اصلاح طلب و پيگير حقوق مردم نمى دانم. بايد بنشينه در منزل وبا ژن خوبش بازى كنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
اینها واقعا آن داخل چکار میخواستند بکنند که وجود یک نفر مخالف رو هم تاب نمی آوردند ؟ ؟ بعد از چند ماه هنوز یک شهردار نتوانستند انتخاب کنند.
ضرغامی: جمنا نزد حزب الله لبنان کارآموزی کند آقای ضرغامی به این فرمایش شما قیاس مع الفارق میگویند حزب الله لبنان مثل بچه های زمان جنگ فقط دنبال کسب پیروزی و رضای خدامیباشند رهبرشان هم فرزند دلبندش را تقدیم انقلاب کرده است آنها به دنبال کسب قدرت ورسیدن به مطامع دنیوی نیستند شما به یک مشت آقای مشتاق قدرت وثروت که آقازاده هاشون بورسیه هستند و برای رسیدن به قدرت یک روز میگفتند 2بعلاوه3 یک روز دیگر 4بعلاوه 2 و منطقه یک نشینان میگوئید ازحزب الله کار یاد بگیرند اون دنبال رضای خالق و خلق میباشد این دنبال پست وقدرت وثروت اون دنبال اینست که دست مردم را بگیرد این دنبال ......
پاسخ ها
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
آفرین،خیلی خوب گفتی آقامحمد.
بنابر صحبت شما به نظر من آقای ضرغامی باید به جمنا بگند اول ی دوره بازآموزی برند پیش حزب االه بعد ی دوره کارآموزی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
ضرغامی: جمنا نزد حزب الله لبنان کارآموزی کند
در انتخابات بعدی حتما رای می اورید ، چون مشارکت انتخابات پایین می اید
مهدی
| Germany |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
فراموش کردید که حزبالله فقط ۵درصد رای را در لبنان داشته است و برنده انتخابات شیعه ها بوده‌اند..
الان این قضیه نرمش قهرمانانه چی شد اخرش باختیم یا بردیم دیپلماسی خنده چی شد .اروپا تضمین چی بدهد !)!!؟؟؟اطلاع رسانی کنید
پاسخ ها
احمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
بازی رو که همون روز نتیجشو آقای روحانی اعلام کرد.ایشون فرمودند ما ۳به ۲ برنده شدیم
درمورد نرمش قهرمانانه هم ظاهرا دولت تدبیر ی تدبیری به کار بسته و تقسیم کار کرده،به اینصورت که نرمشش رو آقای روحانی و دوستانشون نشون دادند و قسمت قهرمانانه رو یکی دیگه باید داوطلب بشه انجام بده.آخه دولت تدبیر که نمیتونه با ی دست دوتا هندونه برداره،فقط قهرمانی که دولت میتونسته نشون بده این بوده که قسمت سخت این دوتا کار رو انجام بده که همون قسمت نرمشش بوده
اطلاع رسانی شد یا بازم بگم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
تیم مزاکره کننده تلاش کرد ... اما نتوانست.
میتوان برداشت کرد که ناکارامد بود
مگرموافقان برجام هنگام توافق شادی نکردنددرحالیکه مخالفان ناراحت وحتی عده ای گریان بودندچطورشادی برای
موافقان خوب ولی برای مخالفان برجام بدمیباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
چون مخالفان برجام فقط منفعت شخصی رو در نظر دارند
نمایندگان به جای این کارها بهتر که به فکر حل مشکلات مردم باشند که 90 درصد این مشکلات تصمیمات غلط آقایون در طی این سالها بوده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
نمایندگان ما به جای راضی کردن مردم به فکر راضی کردن طیف هایی هستند که جز بدبختی و بیچارگی چیزی به مردم هدیه نکردند .
درود بر ما اهل تدبیر واندیشه که این همه از فصل پر وردگار ما است درود بر سربازان دیپلماسی که کشور را به اثبات آنچه تاریخ از ان گفته به ظهور رسانید ید نمی خواهم زحمت صنایع دفاعی را نادیده بگیریم ولی آنچه در تاریخ می ماند وافتخا ر این مرزوبوم است این است که بزرگترین کشور دنیا تن به بد عهدی داد این یعنی ما توانستیم بنیاد گو های امپریالیسم خبری را با منطق بابی کد کنیم این گفته می شد اینها بد عهد هستند یاد پدرم افتادم که به من نصیحت می کرد گول زبان بازی فلانی را نخرید وبه نزدیک نشو ‌‌‌‌ول ی نظر من خلاف او بود می گردد می گفتم من با او مراوده می کنم پدر یک فرصت مناسب چهره واقعی اورا بر ملا می کنم امروز این اتفاق در حوزه سیاست جهانی افتاد قابل توجه بی خردان چون دلواپسی هم حالتی از حس قبل از اقدام اهل اندیشه است پس برای این جماعت جعل است دوست دارم انسانهای شجاع که به قلب حادثه می روند لااقل این جماعت از توهم به دور ه‍ستند با برخی حرکات مخالف هستم چون پرچم هر کشور نماد آنان ملت است
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
سخته ولی دعا می کنم خوب شی.
فتحی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
بنده ی خدا این داستانها چیه که میفرمایید چند بار باید از یک سوراخ گزیده بشیم در کشورهای مختلف آزمایش پس نداده بودند مسؤلین آمریکا در لیبی ؛ کره شمالی در ایران دوران اصلاحات و ..
شما گمان میکنید که همین تبلیغاتی که ما تو ایران داریم کل دنیا هم مخصوصا آمریکائیها هم دارند
اگه بنا بود آبروی آمریکا بره باید تو عراق که ادعا کردند سلاح شیمیائی هست و دروغ از اب درآمد آبرویش میرفت. باید دروغی که به کره شمالی گفت آبرویش میرفت و ...
فتحی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
مگه مذاکره برای اثبات حقانیت ما بود؟ برای مشکلات معیشتی مردم بود که نتیجه نداد و جالب اینه که رهبر بارها تذکر داده بود و شروطی هم گذاشته بود خب دو سال قبل رهبر همین الان رو میدید ولی برخی فقط چاپلوسیهای جان کری و ادب!!! باراک اوباما رو میدیدند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
لطفا کمی استراحت
پس اون صحبت های خانم دانشور که گفت کرباسچی 2 تومان ناقابل برا تو لیست قرار گرفتن خواست چی بود؟
خانم دانشور (عضو قبلی شورا) اگرچه پولدار هست ولی از اینکار خوشش نیومد و نداد و نرفت تو لیست
پاسخ ها
عرزشی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
این اظهارات آقای حداد نشان از اعتبار اصلاح طلبان نزد مردم دارد
نتانیاهو های داخلی از صد تا دشمن بدترند چون در لباس دوست کار دشمن را می کنند .
خروج آمریکا از توافق هسته‌ای تقریباً چیز زیادی از سند امضاشده وین باقی نگذاشته و عملاً برجامی وجود ندارد. شاید عصبانیت و چهره برافروخته، فدریکا موگرینی، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنرانی دیشب خود نیز به همین دلیل بود.
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
تابناک جان دمت گرم خوب بلد شدی سانسور کنی...نکن..وگرنه منم از برجام خارج میشم هاااا
خیلی جالب است ،چهار سال عضو شورای شهر تهران ،دو میلیارد تومان میشود سالی پانصد میلیون تومان ،آنگاه حقوق عضو شورا ماهی ده میلیون ، یعنی سالی صد و بیست میلیون که حقوق چهار ساله اش میشود چهار صد ،وهشتاد میلیون ،یعنی یک میلیارد ،و دویست میلیون از جیب داده که فقط چهار سال عضو شورای شهر تهران باشد ؟ آیا در شهر خبرهایی هست ؟،،،،
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
همه جا خبر هایی هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
خبر از سوزشِ جامانده های از شورا دارد. مهم این است که مردم بشما ، روی خوش نشان ندادند.
قرار دادی که جواهر دادید
تکنولوژی های هسته ای و هوا فضا را کنار گذاشتید و حتی همان هواپیمای مرجوعی را هم دیگر ندادند.
همه آنچه دلواپسان از بدعهدی آمریکا گفتند عملی شد.
لطفا یکبار دیگر بروید و قطعنامه همایش دلواپسان را بخوانید. کدامش دروغ در آمده است
تا کی با ملت هزینه یه عده تندروی رو باید بدن ؟؟؟!شما که نه از تحریم خبر داری میشی نه گرسنگی میکشی نه بیکاری ، نه فقر ، این ملت مظلوم هستند باید تاوان ندانم کاری سما رو بدن ؟؟!! به خدا قسم این ترامپ حق داشت از برجام خارج بشه چون میدونست روحانی تو کشور کاره ای نیست ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
اگه کاره ای نیست چرا کاندید شد؟ چرا گفت من حاضرم بقیه تحریم ها رو هم رفع کنم؟ شما که می دونستی کاره ای نیست پس چرا برای رای آوردنش پوست خودت رو پاره کردی؟
فتحی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
پس برجام رو کی امضاء کرد
احمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
ملت تا زمانی باید هزینه بدند که پرروهایی مثل تو از رو برند.ولی از اونجایی که بعیده شماها از رو برید پس ملت هم باید حالا حالاها هزینه بدند.
ولی من واقعا متاسفم که الان داری گرسنگی میکشی،مگه هات داگ و پپسی بهت نرسید؟اگه نرسید بیا کیک و ساندیس منو بخور،سیرت نمیکنه ولی ی ته بندی میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
برجام فقط امضای روحانی را داشت. اما مثل فوتبال که بُرد را همه مالِ خود میدانند و در باختها،مخفی میشوند،تاوان دلواپسی برخی ها را روحانی میدهد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
داداش اینو که همه میدونن رئیس جمهوری کاره ای نیست . رئیس جمهور اگه کاره ای بود تلگرام فیلتر نمیشد و...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
نه اینکه تو خییییییییییییییلی گرسنگی می کشی!
آقای خارجک نشین
خدا را شکر برجام تعطیل میشود . بهرحال داشتن برجام کلی از سیاسیون گلایه داشتند و حالا هم نبودن برجام داستانی دیگری دارد .
شورای شهر تهران باید تا آخر با همان منش اصلاحات بماند چون این به اعتماد و ارزش رای مردم خواهد بود . ترکیب شورا را بهم نزنید اینکه شخص دیگری با تفکر کاملا متفاوت و مخالف باعث درد سر در شورا خواهد بود . شورای شهر مجلس نیست که تمام طیف های سیاسی جمع شوند که قانون گذعری کنند شورای شهر محل کار و تلاش و آبادانی و مدیریت شهر هست . جای تخصص و تجربه هست جای جدل و بحث و نزاع حزبی نیست . میدان کار و تلاش هست .
پاسخ ها
فتحی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
پس خدا رو شکر چند ماه شورای شهر تهران تمام وقت مشغول کارند!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
بعد از شش ماه تلاش تنها نتیجه تعویض دوتا نام خیابان بوده
حامی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
مگر ئر شورای شهر قرار چه کاری انجام بشه مه آمدن یک نفر از جناح مخالف این قدر باعس ترس و واهمه اعضا شده واقعا در شورای شهر تهران چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
اینا به شورا نیامده دارد اصلاح طلبان را متهم می کنند،وای به روزی که یکی شون هم وارد شورا بشه!...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
اتفاقا چون محل تخصص و تجربه است باید متخصصین همه جناح ها حضور داشته باشند آقای انحصارطلب اصلاح طلب
برجام بی فایده بود ؟ غنی سازی 3.6درصد . فروش نفت و پتروشیمی . صادرات و واردات تجاری و اقتصادی و کشتیرانی و هواپیمایی ووو از کجا بود . چرا کشورهای اطراف ما غنی سازی ندارند .
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
قرارداد رو بد بستن.
اصلاحی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
فایده برجام را در دلار 6 تومنی و سکه دو تومنی می بینیم انرژی هسته ای هم که باد فنا رفت 11 تن اورانیوم و سیمان قلب راکنور آب سنگین و از بین رفتن 16 هزار سانتریفیوژ چی ؟؟؟
افزایش تحریم ها یعنی بیشتر بدبخت شدن جوان ها اما حقوق و مزایای فراوان و پست و مقام دولتی برای آقایان و حضرات و دوستان و آشنایان و خانواده هایشان
کشوری که گرفتار و فقر و فساد و بیکاری و تورم و طلاق و افسردگی است هرگز نباید با مشکلات احساسی برخورد کند ، برجام هر جه بود تصمیم نظام بود ، اگه همین برجام نیم بند نبود ۵ سال ثبات اقتصادی هم امکان پذیر نبود ، جالبه همین دلواپسان بعد از تصویب برحام هم تند ترین حملات رو به دولت و تیم مذاکره کننده را داشتند ، حالا که به ارزوی خود یعنی لغو برجام رسیدند هم دست از عقده گشایی بر نمیدارند ، اقایان ملت این رفتار شما را بخاطر دارند ؟! نگذارید این کشتی به دست خودمان به گل بشینه
پاسخ ها
فتحی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
جناب دوستار کشور چرا احتمال نمیدی که به قول شما دلواپسان هم دوستار کشورند. الان که با چشم میبینیم که حق با اونها بود دیگه چرا با تعصب از کار اشتباه دفاع میکنید!!!!! اشتباهی بود که انجام شد
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
پنج سال ثبات اقتصادی خوابی ها، رکود ، بیکاری تراز منفی اقتصادی و .... این ها ثمره برجام بود در کنار از بین رفتن صنعت هسته ای کشور .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
ببخشید شما دوستدار کدوم کشور هستی داداچ؟
صحبت اولی درست است اگر برجام برای امریکا منفعت داشت و برای کشورما بد بود حتمآ ترامپ از آن خارج نمیشد پس کارظریف خیلی خیلی ذرست بوده ولی نتوانستنند کامل اجر ا کنند ان هم امریکا نگداشت پس آفای ظریف یک دیپلمات بسیار موافق و ایران دوست وانفلابی است افتخار کشور است
پاسخ ها
فتحی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
منفعتش برای ما چی بود چند نمونه لطف کنید بفرمایید.
ترامپ انتظار داره با برجام موشک ایران تعطیل بشه و بله قربان گو بشیم و از این ناراحته نه یعنی چون برای ما خیلی نفع داشته ترامپ از برجام خارج شد. بابا محض رضای خدا از خواب بیدار شید. خود جناب اقای روحانی وقتی دبیر شورای امنیت ملی بوده با آمریکائیها و ... مذاکره کردند ولی آمریکائیها زیرش زدند . مگه نگفتند بالمره تحریمها برداشته میشه باور کنید باید برای کارمندها ی خارج کشور دستی پل ببرند این رو بنده تو سفر خارج دیدم و جدیدا جناب روحانی فرمودند که باید با گونی دلار بیاوریم داخل کشور پس یعنی عملا برجام منفعتی برای ما نداشته
من هم دلواپسم اما برای منافع ایران عزیز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
آقای محترم برجام تا زمانیکه ایران به همه تعهدات خودش عمل کرد برای آمریکا با اون ترومپت معامله گر خوب بود اما حالا که امتیازاتش رو گرفته از برجام خارج شده
ضربه ای این دلواپسان افراطی به کشور میزنند صد تا ترامپ هم نمیتونه بزنه ؟؟! تمام ملتها برای پرچم کشورشون تعصب دارند ؟! این کار مانند نمایش سربازان امریکایی در صدا وسیما خوب نبود .
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
وکیل ترامپ دو روز قبل به برجام تف کرد. پس اون چی بود؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
بله برادر جان ؛ رئیس جمهور ما میگه ملت آمریکا دوست ماست ولی پرچم همان ملت رو آتش میزنن ، بعد انتظار داریم ترامپ با ما ملایم تر باشد .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
هر وقت یه جایی اشتباه میکنید میندازین گردن دلواپس ها
اگه برجام بود واثری نداشته, چرا اونایی که میخواستن اتیشش بزنن حالا با جرات اتیشش نمیزنن, میخوان از اروپاییها تضمین بگیرن که ادامه پیداکنه...
بیدار شو صبح شده الیته خواب نیستی خودتو زدی به خواب و بیدار هم نمی شوید ....
همنوایی منتقدین دولت با نتانیاهو یعنی چی؟
کی با نتانیاهو همنواست؟
چقدر بدبختی؟؟؟؟؟؟
کی گفته انتقاد به دولت مثل نتانیاهو میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این توهین به شعورت مردمه ؟؟؟؟؟
اینقدر این کلمه تکراری دلواپس را بکار نبرید . بهرحال در این جدال سیاسی طرفین از شرق نا غرب و شمال تا جنوب کشور هر هفته و هر روز به روحانی میگفتند که برجام بدرد نمیخورد . برجام توافقش بیهوده بود . حالا هم برجام کنار رفت . حالا یک ادم عاقل بمن توضیح دهد تکلیف چیست . ماندن یا نماندن . نمیشود هم غنی سازی با خلوص بالا کرد یا نه تعطیل کرد . بهرحال باید صادقانه تکلیف ملت مشخص شود با برجام یا بی برجام
سیاست مترقی ؟ چند بار فیلم آتیش زدن پرچم آمریکا را ببینید بعد مطابقت بدین به مجالس دنیا . آخه کجای دنیا چنین میکنند . مردم آمریکا پرچم کشورشان را دوست دارند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
مگر برای
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
مگر برای مردم آمریکا مهمه که ما چی دوست داریم .چرا برای ما باید مهم باشه.
مخالفان برجام بهتر بود بجای شادی کردن مثل مردم عادی با موضوع برخورد میکردند تا نشون بدهند که موضوع اینقدرها مهم نیست. حداقل حفظ ظاهر بنظرم بهتر از هر حرکت عصبی گونه هستش.
یه نفر نیست بگه اگر برجام نبود چه کار می خواستید بکنید لشکر احزاب به همراهی امریکا بر گلوی ایران فشار می اورد . اون موقع لازم بود و اجماع را شکست . برجام راه دومی نداشت اگر داشت معقول ترسیم کنید
میگن نو جولان حرکتی زدن.دمشون گرم.
کاش پدر من هم روحانی بود و من هم میتوانستم شهردار شوم
وقتی نمایندگان یک ملت درک نمی کنند پرچم نماد ملت هاست و نه دولت ها ...و مثل کودکان جوگیر شده پشت تریبون مجلس اتش بازی راه می اندازند واقعا برا خودمون متاسفم شدم
بدون شک نتیجه برجام از اول هم همین بود چرا که لاید ۲۰تن اورانیوم از چنگ ما خارج میشد
انهایی که به ظریف لقب مصدق دادند الان کجا هستند
البته نرود میخ آهنی در سنگ
متاسفانه حرف های غلطی زده میشه و برخی جوگیری دستور کار زندگانی خود قرار داده اند
دوام و بقای کشور به کاری که انجام میشه
اما ایران به دلایل تاریخی اقلیمی ژیوپلتیکی زیرساختی و مدیریتی و فرهنگی توانایی تولید زیادی نداره و یک نفت فروشه
ایران میتوانست و میتواند صرفا یک سری تولیدات خاص و تنها یک سری تولید! داشته باشه (مثلاً قطب صنعت پلیمر شود که نشد صنایع پتروشیمی صنایع سرامیک و....) در کنار صنعت گردشگری ممر درآمدی معمول اما پایدار داشته باشه و با فروش نفت طرح آمایش سرزمینی رو انجام دهد و بیابان های خود را قابل کشت گرداند
اما چنین نشد نفت فروختیم خرج توهمات کردیم حالا سرزمینمون در شرف نابودیه امکان تبادلات مالی هم با جهان قطع بشه این یعنی با دست خود خویشتن را به تهلکه افکنده ایم
برجام تلاش روشن بینانه ای بود که متاسفانه درست است اقبال نداشت ولی خیلی هم کم دستاورد نبود متاسفم
این دفعه اول نیست که پس ازناکارامدی برخی مسولین فریاد همدلی و همصدایی سر می دهند که به خیال خودشون از حس کشور دوستی مردم بتوننداستفاده کنند نمونه اش زلزله کرمانشاه و ساختمان پلاسکو و ... بود که بلافاصله بعد از این اتفاقات برای سرپوش گذاشتن روی کم کاریهاشون می گفتند فعلا زمان همدلی است این هم یکی دیگه از همون زمانهاست
کار بسیار خوبی کردن. چون ترامپ پرچم مارو اتیش نزد بلکه اقتصاد و زندگی تک تک ملتو اتیش زده. اونوقت تو هنوز عشق امریکایی و پرچمش؟؟؟؟
من کار به اثرات مثبت یا منفی برجام ندارم. فقط سوالم اینه که چرا دولت نمیتونه به خاطر بد عهدی آمریکا از این کشور شکایت کنه؟ این چه قراردادی هست که یک طرف نقضش کنه و مکانیسمی در قرارداد باشه که طرف مقابل حتی امکان اعتراض به این نقض را نداشته باشه؟؟؟؟در قرارداد برجام مکانیسمی گذاشتن که بهش میگن میکانیسم ماشه یعنی ایران حتی اگه به نقض برجام اعتراض هم بکنه تحریم ها بر می گرده!!! می فهمین حتی اعتراض ایران نه خروج از برجام باعث نقض تحریم ها میشه!!!آمریکا تمام منافع خودشو از برجام برد و تفالشو تف کرد سر ملت ایران!!! الان محدودیت های برجام برای ایران باقی هست اما هیچ کدام از مزایاش برای کشور وجود نداره!! دولت به جای این که برای کسب منافع حداکثری چونه بزنه داره برای بودن یا نبودن برجام چونه میزنه!! این یعنی بازی در زمین حریف و به خواسته حریف. من دلواپسم، دلواپس کشورم هستم دلواپس مردمم هستم.
خوب برجام که رفت ، حالا ببینیم این آقایان ایرانِ بدون برجام رو درست میکنند یا نه ؟ ببینیم مردم رو از این بدبختی نجات میدن یا نه ؟ درسته شاید بدون برجام وضعیتمان وخیم تر از الان شود ، ولی ما که خیری از برجام نبردیم . خیر و برکت و پول را آنانی بردند که دم از اقتصادی مقاومتی میزنند ولی خودشان ماهیانه حقوق انچنانی میگیرن .
جناب آقای مطهری از به آتش کشیدن پرچم آمریکا ناراحت شده اند ولی ایکاش ایشان و دیگر مسئولین مخصوصاً جناب آقای رییس جمهور هم مثل ترامپ (که گفت از برجام خارج میشویم و شد )روی حرفشان می ایستادند و اینقدر با لفازی و با ژست مردم را سرکار نمی گذاشتند پس کجاست آن گذینه های شما در صورت خروج آمریکا از برجام که این کار و آن کار را میکنیم . از همان اول میگفتیددست به دامن با دوستان و همپیمانانمان (المان ، فرانسه ، انگلیس) میشویم از کی این سه کشور دوست و همپیمان ما شدن
"آقای حدادعادل هم در این دنیا و هم در آن دنیا -اگر به آن باور دارد- " اینو خوب اومدی
شهردار تهران فقط جناب مهندس محسن هاشمی رفسنجانی
هر روز تاخیر در برجام صدمیلیون خسارت میزنه
اقای حداد عادل که نگفتن بلکه خانم دانشور بودن که گفتن دو ملیارد نداد اسمش جز لیست اصلاح طلبان نبوده
باوجدان اطلاع رسانی کنیدنه یک
وجهی
انتقاد مطهری از آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس

متاسفانه بسیاری از نمایندگان مجلس فقط از این جور کارها بلدند و بس.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل