بازدید 1714

سعيدلو از خدمت کردن گفت

در نشست‏هايي كه با مسوولان فدراسيون ها برگزار شد همواره بر فتح سكوهاي جهاني تاكيد داشته ام تا ضمن به نمايش گذاشتن توانمندي هاي ورزشي ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف جهاني، در داخل كشور نيز ميليونها ايراني با کسب اين عناوين و فتح قله‌هاي رفيع ورزش به شور و شعف دست پيدا كنند.
کد خبر: ۷۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۰ 03 January 2010
معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني خطاب به کارشناسان خبره سازمان تربيت بدني گفت: بايد تلاش كنيد تا پايان امسال با برنامه ريزي علمي، فدراسيون هاي ورزشي را به 49 ستاره درخشان کشور تبديل كنيد.

به گزارش ايسنا، علي سعيدلو در نشستي با کارشناسان سازمان تربيت بدني پس از بررسي عملکرد 44 فدراسيون ورزشي اظهار كرد: با توجه به نشستهاي تخصصي كه در 45 روز گذشته با حضور کارشناسان مجرب سازمان تربيت بدني و مسئولان 44 فدراسيون ورزشي در دو بخش آقايان و بانوان داشتيم با بسياري از چالش‌ها و مشکلات فرا روي فدراسيون ها و ورزشکاران در بخش هاي همگاني، قهرماني و زير ساختها آشنا شده و هم اكنون بايد تلاش كنيم تا با رفع آنها به سمت موفقيت گام برداريم.

رييس سازمان تربيت بدني، برنامه ريزي هاي دقيق، عملي و كارشناسانه و بهره گيري از دانش و تجربه‌ي كارشناسان مجرب در فدراسيونها را يكي از راهكارهاي رفع مشكلات دانست و تاكيد كرد: بايد تمام وقت در خدمت ورزش باشيم، بايد به دور از شعارزدگي به دنبال شکوفايي ورزش بوده وبا عشق و علاقه به ورزش کشور خدمت کنيم.

رييس سازمان تربيت بدني خطاب به كارشناسان ورزش ادامه داد: با برنامه ريزي و استفاده از تمام ظرفيت هاي ورزش کشور تلاش کنيد تا پايان امسال با نگاه كارشناسي و علمي ضمن تقويت بدنه ورزش، فدراسيون هاي ورزشي را به 49 ستاره درخشان وخدمتگذار به ورزش کشورمان تبديل کنيد.

سعيدلو با بيان اينكه عزت، سربلندي و افتخار نظام مقدس جمهوري اسلامي بايد به عنوان يك اصل در سرلوحه برنامه فدراسيون ها قرار گيرد، اظهار كرد: ‌در نشست‏هايي كه با مسوولان فدراسيون ها برگزار شد همواره بر فتح سكوهاي جهاني تاكيد داشته ام تا ضمن به نمايش گذاشتن توانمندي هاي ورزشي ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف جهاني، در داخل كشور نيز ميليونها ايراني با کسب اين عناوين و فتح قله‌هاي رفيع ورزش به شور و شعف دست پيدا كنند.

معاون رييس جمهور با اشاره به جمعيت جوان كشور افزود: ايران پتانسيل عظيمي از جوانان جوياي نام و افتخارآفرين دارد که منتظرند تا با تدوين برنامه ها و تصميمات کارشناسان پرتلاش و خبره سازمان تربيت بدني، نشان‌هاي جهاني را يكي پس ازديگري از آن کشورمان كنند.

وي در ادامه با تاكيد براينكه به دنبال تحولي عظيم در ورزش هستيم، ‌تصريح كرد: خدمت به ورزش يك اصل و ضرورت است و براي آن هر چه وقت بگذاريد کم خواهد بود، بايد پاسخگوي اطمينان مردم و اعتماد مسئولان بلند مرتبه کشورمان باشيم.

سعيدلو به استعدادهاي موجود در استانهاي سراسر كشور اشاره كرد و با تاكيد بر برنامه ريزي برروي اين بخش ادامه داد: بايد به عنوان يك برنامه، رفع مشكلات ورزش را در دستور كار قرار دهيم.

رييس سازمان تربيت بدني در پايان اظهار كرد: من هم به عنوان مسوول ورزش کشورو يک خدمت گذار به ورزش هر چه در توان و تجربه دارم براي خدمت به مردم و ورزش کشور خالصانه به کار خواهم گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی