بازدید 1773

وعده قهرمانی کشتی فرنگی در آسیا

البته برنامه‌ها بايد طوري باشندكه فقط به فكر نتيجه در كوتاه مدت نباشيم و نيم نگاهي به آينده هم داشته باشيم و براي اين هم بايد تحمل مردم بالا برود و با كوچك‌ترين عدم نتيجه‌گيري عكس‌العمل نشان ندهند و فوري مربي را مقصر قلمداد كنند بلكه بايد كل فاكتورها درنظر گرفته شود.
کد خبر: ۷۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۹ 03 January 2010
رضا سيم‌خواه گفت: كسب مدال در رقابت‌هاي آسيايي گوانگجو آسان است ولي ما بايد براي كسب مدال طلا تلاش كنيم.

سرمربي سابق تيم ملي كشتي فرنگي ايران در مصاحبه با ايسنا، در اين رابطه اظهار كرد: اين دوره اميد زيادي به كسب مدال طلا داريم بخصوص در سنگين وزن كه فشردگي در اين دسته كمتر است هرچند بقيه اوزان هم بايد براي كسب سكوي اولي كشتي بگيرند.

سيم‌خواه درباره عملكرد محمد بنا در تيم ملي گفت: محمد بنا نيز ماند بقيه مربيان در اين تيم زحمت مي‌كشند و ان‌شاءالله كه نتايج خوبي كسب كنند. البته برنامه‌ها بايد طوري باشندكه فقط به فكر نتيجه در كوتاه مدت نباشيم و نيم نگاهي به آينده هم داشته باشيم و براي اين هم بايد تحمل مردم بالا برود و با كوچك‌ترين عدم نتيجه‌گيري عكس‌العمل نشان ندهند و فوري مربي را مقصر قلمداد كنند بلكه بايد كل فاكتورها درنظر گرفته شود.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا برگزاري مسابقات انتخابي در تيم ملي كشتي فرنگي لازم است يا نه، گفت: برگزاري مسابقات انتخابي براي تيم ملي كشتي فرنگي ضروري است شايد انتقاداتي كه در گذشته به محمد بنا وارد مي‌شد اين بود كه كشتي به صورت انحصاري براي 15 يا 10 نفر بود و در مسابقات مختلف با يك تركيب ثابت شركت داشتيم اما بعد از آن با برگزاري چند دوره مسابقات انتخابي انگيزه را به جوانان بازگردانديم و استعدادهايي هم كشف شد و در اين صورت كشتي پوياتري خواهيم داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار