بازدید 5888

افشای توهین مسی به داور ال کلاسیکو بین دو نیمه!

شبکه کاروس دپورتیوو نوشته است که مسی پس از تصمیم هرناندس در مورد اخراج سرخی روبرتو از بارسلونا به او گفته:« تو گند زدی، گند زدی، گند زدی. خوب است که به آنها خیلی چیزها می‌دهی!»
کد خبر: ۷۹۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 07 May 2018

خوزه لوئیس سانچس، خبرنگار برنامه ال چیرینگیتو فاش کرد که لیونل مسی در بین دو نیمه به داور توهین کرده و باید از زمین اخراج می‌شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، شب گذشته رئال مادرید و بارسلونا در دیداری جنجالی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت به تساوی 2-2 تن دادند. بازی با درگیری های بسیاری از ابتدا همراه بود و داور در نیمه اول بارها از کارت زرد استفاده کرد و در نهایت نیز به خاطر حرکت غیروزشی که سرخی روبرتو انجام داد و با مشت ضربه ای به مارسلو زد، مدافع بارسا را از زمین اخراج کرد. پس از آن که راموس در پایان بازی مدعی شده بود که مسی داور را تحت فشار قرار داده، حال نشریه ال چیرینگیتو این موضوع را تایید کرد.

شبکه کاروس دپورتیوو، محتوای درگیری لفظی مسی و داور مسابقه که سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید هم آن را تأیید کرد، فاش کرده است. این سایت نوشته است که مسی پس از تصمیم هرناندس در مورد اخراج سرخی روبرتو از بارسلونا به او گفته:« تو گند زدی، گند زدی، گند زدی. خوب است که به آنها خیلی چیزها می‌دهی!»

خوزه لوئیس سانچس، مکالمه مسی با داور را فاش کرد و نوشت:«مسی به داور گفت: « خیلی به رئال فرصت می‌دهی لعنتی! ما قهرمان لیگ شده ایم، دیگر بس است! نباید دیگر در مورد آنها تبعیض قائل شوی! این وضعیت خیلی مزخرف است». سرخیو راموس نیز این موضوع را در مصاحبه اش تایید کرد و گفت که مسی در تونل ورزشگاه با داور مشغول صحبت بوده ولی مطمئن نیست که دوربین‌ها این صحنه را ثبت کرده اند یا نه.

طبق ادعای ال چیرینگیتو، مسی به خاطر این مکالمه باید کارت زرد دوم را می‌گرفت و از زمین اخراج می‌شد و با توجه به گلزنی ستاره آرژانتینی در نیمه دوم، اخراج او می‌توانست روند بازی را به کلی تغییر دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی